Gå til innhold

Lilles nedtegnelser

MissLille

Anbefalte innlegg

Uff, det er virkelig ikke lett å lese masse når det er så varmt ute, for det første er det litt kjedelig å tenke på alt det fine været man går glipp av(som jo forsåvidt er selvvalgt, men jeg ville aldri klare å lese i parken..), og for det andre er det vanskelig å konsentrere seg når man holder på å smelte bort.. :fnise: drikker masse vann da, og passer på å bevege meg litt og er litt utendørs hver dag også, om ikke annet en liten gåtur for å møte kjære når han kommer hjem fra jobb :) Men men, bare noen uker så er det over..da er det bare oppgaven som står igjen, og det skal gå bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg som må være flink studine nå som det er så nydelig vær ute. Har medlidenhet med deg, husker godt følelsen i mai og juni selvom det er leeenge siden jeg var student.

Om ikke lenge kan du ta ferie og da får vi håpe det er igjen litt :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusla, Melania og Lille Ballerina :vinke::klem:

:Gjesp: Hmm..våknet klokken 7 i dag, og slumret litt etter det mens sambo ordnet seg før jobb, så var det opp og hopp..er deilig å være oppe tidlig om dagene og få noen timer hvor det ikke er så uutholdelig varmt. Fikk også noen timer ute i solen i går og det var deeeilig. Ble ikke så mye lesing da :fnise: men av en eller annen rar grunn føler jeg at jeg har kontroll likevel..har ganske lang forberedelsestid før eksamen og det er muntlig, så det skal nok gå greit..Det blir ikke så mye fri etterpå for da blir det noen intense uker med skriving på masteroppgaven - men skal på ferie i juli da, så det skal bli deilig.

Melania, jeg ser frem til å begynne å jobbe jeg nå, har elsket studentlivet, men det blir bra å komme seg ut i jobb og tjene penger - og dessuten få råd til å kjøpe egen leilighet :hoppe: Blir en utrolig spennende høst, og lurer veldig på følelsen når man står der og har levert oppgaven, hehe

------

Åh, forresten, vi har trent litt i det siste, og jammen er ikke magen litt mindre og egentlig hele kroppen litt strammere - det er deilig å se at man får litt resultater..jeg er uansett glad i å trene, men er gøy å se og kjenne framgang :hoppe:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager et nytt innlegg jeg - i dag er planen som følger:

- støvsuge leiligheten

- pakke vekk noen klær

- og selvfølgelig hovedoppgaven er å lese

er greit å ha noen småting innimellom da, og det tar ikke så veldig lang tid å støvsuge denne leiligheten, er ikke så stor :fnise: Også, i ettermiddag, er det helg :hoppe: må lese litt og sånt i helgen også, men da er sambo hjemme og vi har snakket om å reise og bade hvis det blir like varmt vær..det hadde vært superdeilig, er ingenting som å bade i sjøen når det er så varmt ute, er jo så gode badetemperaturer om dagen også :fisk:

Men nå.. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaaaarmt..smelter nesten..så nå skal vi ut og lufte oss litt :fnise: er jo sikkert like varmt rundt i byen, men da kan man i alle fall gå litt i skyggen og kanskje det er litt luft også, noe som er helt fraværende her i leiligheten når det er så varmt.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, snart bare en uke til eksamen :sjokk: Er egentlig ganske rolig fremdeles, bare leser og skriver notater, og føler at det går veldig greit..spørs om jeg er like rolig neste uke da.. :fnise: Gleder meg veldig til å bli ferdig, selv om jeg ikke er ferdig med oppgaven enda - det skal bli deilig å få denne eksamenen ut av verden, skal unne meg noen dager fri når jeg er ferdig altså..også blir det litt jobbing med oppgaven, og deretter herlig byferie i en uke :hoppe:

Men nå må jeg komme meg tilbake til bøkene, hadde egentlig lyst til å trene i dag, men må nesten se an om jeg rekker det..er så typisk, komme inn i en god treningsrutine rett før eksamen - klarer jo ikke holde på den nå disse ukene, så får bare starte opp igjen når eksamen er ferdig :sjenert:

:lese: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Hvor forsvant all motivasjonen min hen da..går skikkelig treigt med lesingen om dagen..hadde lagt meg opp en plan for uken, men den kan jeg visst bare glemme..og skjønner det blir et grusomt hardkjør til neste uke..får bare krysse fingrene, lese så mye jeg orker og klarer, og gjøre mitt beste.. :tristbla: noen ganger fatter jeg ikke hva som går av meg, som utsetter meg selv for dette gang på gang :fnise: men, når jeg er ferdig i neste uke er det faktisk nesten ingenting av eksamener og sånt igjen..det er rart å tenke på altså..ble nesten i litt bedre humør av det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt :-D Hilsen snikende sykepleierballerina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, har fått eksamensoppgaven, så nå er det bare å lese litt, skrive litt mer og så er jeg ferdig på torsdag :hoppe: Jeg tillater meg til og med å ta litt fri i kveld, er litt gruffen i halsen og sånt, så tror jeg skal kose meg litt med noe godt og spise og litt sånt utover, så får jeg heller sette inn litt høyere arbeidsintensitet i morgen :sjenert: Sambo skulle av gårde rett etter jobb også, virker som han går veldig godt overens med kollegene sine, og han rett og slett stortrives i den (ikke fullt så ny nå lenger egentlig da..) nye jobben :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å snart ha eksamnene ferdig da :) Deilig å bare ha oppgaven igjen kan jeg tenke meg.

Lykke til!!!!!!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk jenter :klem:

Det går sakte, men sikkert fremover her..føler meg ikke helt frisk, så da bare tar jeg en dag av gangen, leser og skriver, så får jeg nok alt i boks til fristen :jepp: Må si det er utrolig deilig å se slutten på dette eksamensstyret..har vært konstant nervøs og stresset siden i forrige uke, og vil nok tro det blir en stor lettelse å bare ha oppgaven igjen - den er jeg jo mer enn godt i gang med også :hoppe: Også er det bare 3 uker til første ferietur denne sommeren, og neste uke får vi kanskje besøk av familie - blir koselig :)

Så..nå er det tid for å skrive litt.. :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ikke så mye å skrive om i dag..må heller skrive på eksamen :)

Er ikke helt i form nå heller, men er vanskelig å si om det er allergi eller sykdom egentlig..kanskje en kombinasjon..bare jeg holder ut et par dager til nå så er eksamen snart over, og om jeg blir syk da så har jeg i alle fall tid til å hente meg inn igjen litt. Skal bli sååå deilig å bli ferdig :hoppe: sånn :hoppe: litt er sikkert fint, kanskje jeg rister ut basillene, også :rope: litt på dem også..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lille Ballerina :klem: Tror det er i ferd med å gå over, men har vært så stresset og sliten de siste dagene at jeg egentlig ikke vet om jeg er syk, eller om det bare er eksamensstresset som gjør det. Tror egentlig mest på det siste..

Nå er det altså under en dag igjen, på denne tiden i morgen er jeg ferdig :hoppe: :juhu: :duskedame: Jeg aner virkelig ikke hvordan det kommer til å gå, har ingen følelse enda..dagen i dag har bestått av :lese: :sjokk::sprettoy: nerver og lesing og nerver igjen og om hverandre..men men, det verste er at nå som det nærmer seg sånn så er jeg mest klar for å få det overstått..og håper jo selvsagt på et godt resultat også, men akkurat nå gleder jeg meg mest til å kunne gå hjem og hvile ut etterpå :sjenert:

Sånn, neste gang jeg er innom her er jeg et steg nærmere ferdig mastergrad :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...