Gå til innhold

Lilles nedtegnelser


MissLille

Anbefalte innlegg

Aah, pusterom.. :hoppe: Ikke at jeg ikke skal jobbe i dag også - men jeg kan i alle fall ta det litt med ro. Har ikke egentlig satt opp noen liste for husmorting denne uken, men kan jo sette opp en liten en: vaske over alle gulv og badet før helgen + rydde i klær som vanlig :sjenert: Vi ryddet hele leiligheten og vasket over badet i helgen som var, men er alltid deilig med grønnsåpelukt - så må få vasket også, tenker jeg tar det mot helgen igjen.

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: siden du stakk innom min dagbok så måtte jeg jo stikke innom her også. tenkte å lese gjennom alle sidene, men så langt kom jeg ikke... Men får huke deg opp på mine innlegg, så får jeg ta det igjen en annen dag ;)

Men jeg ble litt nysgjerrig på hva ditt forje nick egentlig var... :sjenert: om jeg hadde sett deg før liksom.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Loevinna Hyggelig med besøk - er nok ikke sånn kjempespennende denne boken..holder på med siste innspurt av studier, så går myyye tid med til det og da blir det å skrive litt om det her også.. :sjenert: Men av og til er det veeeldig godt å skrive av seg frustrasjoner og gleder, så selv om det ikke er så spennende for andre å lese skriver jeg om det likevel :fnise:

Jeg kan jo legge deg til på bloggen da, om dagen er det der det spennende skjer..

Du kjenner nok ikke mitt forrige nick - skrev bare et eller to innlegg under det, og hadde ingen dagbok :)

Men puh..har hatt en lang dag, så nå er det tid for :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..er visst i ferd med å bli husmor jeg (hadde det enda vært så vel, mangler egentlig husmorgenet.. :fnise: ) - nå er klokken litt over halv elleve, og jeg har vasket kjøkken og bad, støvsuget og vasket alle gulv, minus soverommet da, der er det rotete..og i tillegg er oppvaskmaskinen snart ferdig, og vaskemaskinen skal i gang med en håndklevask :hoppe: Skjønner ikke heelt hvor den energien kom fra, var sååå trøtt i dag tidlig..men er i alle fall utrolig deilig å ha shinet leilighet til helgen - så får jeg ta soverommet senere, kanskje sammen med sambo i morgen eller noe sånt - det blir bra, han får ta litt :husarbeid: han også ;)

Sånn, da har jeg gjort det som stod på husmorlisten min, og da er det bare å sette i gang med studier for dagen :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Mandag..må komme i gang litt tidligere enn vanlig i dag, mye som skjer før helgen, så må prøve å gjøre masse nå, så jeg ikke får mengder å ta igjen neste uke :fnise: Har en liten kneik å komme meg over med studiene, så det er vel bare å sette i gang :hallo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen jo :fnise: Har masse å gjøre - hadde en slapp uke forrige uke med studiene(enda jeg ser jeg skrev at jeg burde det motsatte sist mandag :flau: ), så er bare å sette i gang i dag..har ingen stor husmorliste for uken, men får vel brette og rydde bort litt klær i dag, og vaske opp litt store ting som jeg ikke vil kjøre i oppvaskmaskinen, og senere i uken (fredag antakelig) blir det vel gulvvask og skrubbing av bad. For en interessant uke jeg har foran meg :fnise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en artig uke ja ;)

Nå skal jeg kikke innom bloggen din, for der er det lenge siden jeg har vært. Er dumt bloggene ikke ligger i "Mine innlegg", for jeg har en tendens til å glemme det...

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusla :hug:

Den ble jo ikke sånn da Pusla, men ikke noe morsommere akkurat heller :fnise: I dag bli det skriving og lesing om hverandre - tenker å :rope: litt på meg selv og ta en skikkelig innspurt med studiene før det blir kveld og helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimle :hug:

Hadde en fin helg, litt slapp i går, men ellers bra. Så i dag er det i gang igjen med studiene. Litt :Gjesp: men regnet pøser ned ute, og da er det helt greit å sitte inne og lese, selv om det er pensum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh..mye å gjøre i dag, særlig med studiene, men det må bare gjøres, snart innlevering igjen, og da er en litt vanskelig og kjedelig del over, så det blir bra :hoppe:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..mye å gjøre i dag også. Det er vel bare å sette i gang, kom greit i gang med studiene igjen i går etter helgen, så da er det bare å jobbe videre i dag :) Men først må jeg ha noe mat i magen kjenner jeg, er aldri særlig sulten når jeg står opp i halv åtte-åtte tiden, men frokost må jeg ha sånn etter hvert uansett og nå rumler magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe: I dag skal jeg være litt effektiv, skrive en god del og lese en god del også..jo mer jeg får gjort i dag, jo mer fri kan jeg ta i helgen - og kjenner at jeg trenger litt fri nå..har vært en slitsom uke, så da hadde det vært fint å kunne ta seg litt skikkelig fri. Jeg må ut på leting etter vintersko da, kanskje jeg får tatt en tur i morgen. Kjenner jeg ikke har lyst til å begi meg ut på shopping i dag, studiene får gå først, føttene mine overlever nok en dag til med joggesko eller støvletter :fnise:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug: Svimle :vinke:

Eeendelig over en litt treig periode, nå skjer det ting ja :hoppe: Også er det jo snart desember, så da er det tid for skjerpings så man kan ta litt juleferie med god samvittighet :jepp: I dag står det oppgaveskriving og litt lesing på planen, men det er greit, deilig å ha litt forskjellig å gjøre i løpet av en dag, hvis ikke blir det lett kjedelig :sjenert: Kjenner jeg er litt småtrøtt, sov litt urolig i natt - men det er vel bare å sette i gang med det man skal..så får jeg heller ta noen pauser underveis i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, nå tror jeg at jeg har fått meg en lærepenge på at jeg skal lese innleggene skikkelig... :sjenert: "pauser underveis" leste jeg som "pulesveis" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Svimle daaaaa! Ta noen pulesveiser i dag ja..hmm..ikke helt det jeg gjorde nei :ler: Tok noen pauser derimot..men har likevel fått gjort litt i dag, og denne delen av studiene har jeg gledet meg til lenge - det er noe jeg føler jeg kan litt fra før, og da er det så mye lettere å skrive altså :hoppe: Så motivasjonen frem mot jul er på topp den, og når jeg får gjort såpass som jeg gjør nå på dagtid, betyr det at jeg kan slappe av godt om kveldene og i helgene og kose meg med adventstiden som starter om noen dager :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe: Denne helgen blir travel, men koselig. Skal presse inn litt familiebesøk, og prøve å skrive, men tror ikke vi kommer til å være så mye hjemme. Uansett er det en stund til neste innlevering, og jeg har fått gjort ganske mye, så stresser ikke med det foreløpig :)

Får vel nesten gå og sette i gang en klesvask nå, hadde tenkt å få unna en del, siden jeg ikke får gjort så mye i helgen. Men heldigvis roer det seg nok mot neste helg, og da blir det å pynte litt med adventspynt, og gjøre en siste innsats med studiene før jul :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Og vips var jeg tilbake. Blid og fornøyd med tilværelsen og et nytt år :hoppe: 2009 bringer nok mange spennende opplevelser for min del, så det er bare å ta fatt. I morgen i alle fall, resten av denne søndagen er til for å nyytes sammen med sambo, før vi tar fatt på jobb og studier igjen i morgen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg begynt å glede meg til å bli ferdig med studiene og finne meg en jobb - få litt andre impusler inn i livet mitt enn studiene som har tatt nesten all min tid de siste årene. Men så er det noen dager hvor det er deilig å være student også.. :fnise: Vi har hatt en rolig jule- og nyttårsfeiring, men også vært litt borte og deretter ordnet litt i leiligheten - så i dag var det egentlig på tide å få vekk litt støv. Så da har jeg vært litt husmor i stedet for å prioritere studier (men så har jeg god kontroll om dagen også, selv om det nettopp har vært juleferie så da har jeg ikke noe dårlig samvittighet heller..) i dag, og vært og gjort et skikkelig innkjøp på butikken. Etter å ha fått fylt på i kjøleksap og fryser tok jeg meg en sving med støvkost og støvsugeren, og det trengtes, også så deilig det er når det er gjort :jepp: Så nå sitter jeg her med litt mindre støvete stue, gang, kjøkken og soverom, med levende lys og kan gjøre litt studier før sambo kommer hjem fra jobb. Julepynten er nede også, var greit å ta det i samme slengen, er veldig koselig med masse telys også :nigo:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...