Gjest Ulva35 Skrevet 27. oktober 2007 #241 Del Skrevet 27. oktober 2007 At Anne gikk ut i går kom helt overaskende på meg iallefall. Vel var hun ikke av de beste, men absolutt ikke dårligst. Hadde håpet Linnea eller Timian skulle forsvinne. Men Åste og Glenn var klart best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. oktober 2007 #242 Del Skrevet 27. oktober 2007 Synes det var helt greit at Anne røyk ut i går. Jeg synes hun blir litt slitsom å høre på, hun høres så anstrengt ut. Jeg tror ikke man kun kan skylde på låtvalget i kveld. Jeg synes hun har potensialet til å bli flink, men må kutte ut den nasale synginga! Ellers synes jeg Glenn fikk vist seg bra frem i går, han var jo kjempeflink. Timian var ikke det helt store, heller ikke Marius. Tror både Isabella og Linnea burde holde på med eget materiale da stemmene deres er såpass spesielle. Neste uke er det disco, klarer ikke helt se(høre) for meg Linnea i den sjangeren. Men, hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 27. oktober 2007 #243 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. oktober 2007 #244 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det var ikke faresone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 27. oktober 2007 #245 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, og så synes jeg det blir litt feil når de har drevet såpass mye med musikk fra før av. Maria Haukaas Storeng hadde gjort det, og Åste har drevet mye med koring og er vel på mange måter allerede en del av det profesjonelle musikkmiljøet. Hvis man over lengre tid har fått betalt for å synge, føler jeg ikke man passer inn i Idol. Det skal jo være litt ubeskrevne blader som er med der. Ja det synes jeg og! Det skal være unge og uoppdagede talenter i Idol Jeg fikk inntrykk av at mr.Fuentes sang live jeg da. Sang litt svakt til tider, og reagerte litt på at han sang *småfalskt* en gang eller to. Helt enig, jeg la merke til det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. oktober 2007 #246 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg tippet riktig før sending...Anne er den første som ryker. Hun er for tilbaketrukket i forhold til de andre, det sier hun selv i avisa i dag. Synd det, jeg synes hun er bra. Og jeg liker Stevie Wonder! Gamla får heie videre på Glenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 27. oktober 2007 #247 Del Skrevet 27. oktober 2007 Anne sang på en rar måte i går, liksom presset fram det hun skulle synge a la barnestjerne-Jannicke som synger "jeg vil ha en liten hund". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. oktober 2007 #248 Del Skrevet 27. oktober 2007 Greit nok at Anne gikk ut i går.. men jeg synes både Isabella, Timian og Marius hadde svakere prestasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 28. oktober 2007 #249 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg håper Anne kommer inn igjen. Ikke for at jeg vet hvordan det eventuelt kan skje. Kanskje ved at Timian kjenner sine begrensninger og går? Ellers så synes jeg at Linnea er litt for sær, Glenn er for kjedelig, Marius er for glatt, Åste er for voldsom, Isabella er for begrenset, Bjørn Johan er for rar, og Linda er den mest oppskrytte av dem alle! Står igjen med divaen Kim Rune jeg... han liker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 28. oktober 2007 #250 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg synes Linnea synger bra i sin sjanger, men må si jeg er veldig spent på henne synge disco!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. oktober 2007 #251 Del Skrevet 28. oktober 2007 Linea er helt unik! Synes hun er så utrolig flink!!! men passer kanskje ikke inn i det glatte Idol-pop konseptet. Håper hun ikke blir helt hjernevasket, at hun ryker ut med flagget til topps og at noen med vett på musikk og kvalitet plukker henne opp og lar henne lage musikk og gi ut en god plate. Åste og Kim-Rune er "helt idol"... de kommer nok langt, og ramler fort ned igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 28. oktober 2007 #252 Del Skrevet 28. oktober 2007 Av de som står igjen så er det vel bare Åste og Kim Rune som har kvaliteter nok til å kunne synge all slags musikk ... Og da holder jeg en knapp på Åste - synes hun er helt fantastisk flink - FOR en stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #253 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hører på reprisen nå. Marius synger IKKE bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. oktober 2007 #254 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hører på reprisen nå. Marius synger IKKE bra! Enig! Men har en mistanke om at han kommer til å bli der en stund på grunn av utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 29. oktober 2007 #255 Del Skrevet 29. oktober 2007 Glenn er kulest og penest, hehe.....! Og ja, jeg er fra Stavanger! Jeg er ikke fra Stavanger men synes også at Glenn er mye mer yummy enn Marius, M er alt for glætt for meg. :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #256 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er heller ikke fra Stavanger. Liker Glenn fordi han er flink, og har folkelig sjarm. Og skal jeg tillate meg å synes noen er yummy, må det jo bli han, jeg tenner ikke på barn...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 29. oktober 2007 #257 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ingen jeg kjenner og heller ikke jeg forstår hvordan publikum har stemt på Linnea så langt. Hun kan jo ikke synge...det høres jo kjempekjedelig ut...og ikke bra i det hele tatt... Jeg blir helt hæææ når dommerne skryter så fælt av henne. Hører de ikke det samme som meg??? Og hvem er de menneskene som stemmer på henne? Jeg forstår ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. oktober 2007 #258 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har stemt noen ganger på Linnea i løpet av Idol. Jeg synes hun har en nydelig stemme, og en helt egen, spesiell måte å synge på. Jeg gleder meg til hun kommer med en plate med søte, behagelige sanger som jeg kan ligge på sofa'n og meditere til. Jeg verken tror eller håper at hun skal vinne hele Idol, men jeg har lyst til å se litt mer av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 29. oktober 2007 #259 Del Skrevet 29. oktober 2007 At Anne gikk ut i går kom helt overaskende på meg iallefall. Vel var hun ikke av de beste, men absolutt ikke dårligst. Hadde håpet Linnea eller Timian skulle forsvinne. Men Åste og Glenn var klart best Signerer denne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #260 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ingen jeg kjenner og heller ikke jeg forstår hvordan publikum har stemt på Linnea så langt. Hun kan jo ikke synge...det høres jo kjempekjedelig ut...og ikke bra i det hele tatt... Jeg blir helt hæææ når dommerne skryter så fælt av henne. Hører de ikke det samme som meg??? Og hvem er de menneskene som stemmer på henne? Jeg forstår ikke.... La meg gjette; du beveger deg aldri utenfor VG-lista og skyr musikk med sjel og særpreg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå