Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Apropos forrige gang...vi får nok sjansen til å stemme på Åste igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, disse seks kjemper om wildcardplassene:Martin, Linnea, Anne Lene, Sindre og Ingunn.

Skrevet

Jeg håper Morten, Lisa, Anne Lene, Linnea, Ingunn og Sindre får være med å kjempe om wildcardplassene.

Skrevet
Tror ikke det, disse seks kjemper om wildcardplassene:Martin, Linnea, Anne Lene, Sindre og Ingunn.

Da har du misforstått det som sto på tv2s nettsider. Det er bilde av disse seks du nevner, men det er jo ikke sånn at man kjemper om en wildcardplass. Dommerne velger seks stykker, og av disse går to videre. Så vi vet ikke enda hvem som er wild cards, hvis vi ikke har innsideinformasjon...og det kan det jo hende noen har ;)

Skrevet
Jeg håper Morten, Lisa, Anne Lene, Linnea, Ingunn og Sindre får være med å kjempe om wildcardplassene.

Jeg bytter ut Ingunn med Bent Andreas. Håper at Lisa og Morten får de to siste finaleplassene. :)

Skrevet
Stemmer etter stemmen til deltakerne jeg, ikke "oppførsel" og "utseende" ;)

Oppførsel og utseende har litt å si for en popstjerne, synes nå jeg. Og Brannmannen (hva HETER han egentlig??) er jo veldig "popstjernete", men ikke helt min type.

Skrevet

By the way, noen andre som syntes synd på hun stakkars som sang Black Velvet...uffameg, det var fælt å se på da hun fikk dommer-kommentarene.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Ja, hun som sang Black Velvet bommet veldig på sangen...den var feil for henne!

Jeg synes hun blonde Maria som sang i går utmerker seg som særdeles flink, og det samme gjør Timian.

Brannmannen som "synger som en deodorant" er ikke flink til å synge, synes jeg. Kanskje på karaokebar men der mangler sjel og dybde. Derfor passet kommentaren "synger som en deodorant" ganske bra.

Skrevet
Syns ikke Timian var verken søt eller sjarmerende jeg.. jeg syns han var blant de 3 dårligste i går.. Dessuten syns jeg det er så kjedelig når de synger egne sanger :sove: Det er jo flott at man får se "hele pakka" som JFK sa, men syns det blir vanskelig å dømme stemmen når man ikke har noe å sammenligne det mot..

Der er jeg ikke helt enig! Jeg synes sangen til Timian er kjempefin! At han har en spesiell stemme hører man jo uansett hva slags sang han synger.

Tror det aldri har vært bedre kvalitet på idol enn denne sesongen jeg. synes alle er griseflinke! blir liksom litt synd at bare 2 skal videre i hver runde, for er så mange som ikke kommer med videre som burde vært videre...

Helt enig i at det er skikkelig bra kvalitet i år, og det gjør det så morsomt å se på! Jeg synes faktisk det er bra at de valgte ut 24, for nå slipper vi å lide oss igjennom like mange mislykkede opptredner fra middelmådige sangere.

Jeg er veldig veldig lei meg for at Sindre ikke gikk videre :(

Jeg også :(

By the way, noen andre som syntes synd på hun stakkars som sang Black Velvet...uffameg, det var fælt å se på da hun fikk dommer-kommentarene.

Huff, fikk helt vondt i magen av å se på henne jeg også.

Det blir skikkelig spennende å se hvem som går til wildcard- finalen. Jeg tror og håper at det blir disse seks: Sindre, Nanna, Linnea, Bent-Andreas, Lisa og Åste.

Skrevet
Da har du misforstått det som sto på tv2s nettsider. Det er bilde av disse seks du nevner, men det er jo ikke sånn at man kjemper om en wildcardplass. Dommerne velger seks stykker, og av disse går to videre. Så vi vet ikke enda hvem som er wild cards, hvis vi ikke har innsideinformasjon...og det kan det jo hende noen har ;)

:ler:

Skrevet

Går onsdagens idol i reprise? Evt. når?

Gjest _Leela_
Skrevet
Går onsdagens idol i reprise? Evt. når?

På TV2 på søndag, fra 13.05 og utover...

Gjest ¤*Morgensol*¤
Skrevet

Jeg håper disse får en ny mulighet:

Sindre

Bent Andreas

Åste

Anne Lene

Thomas

Linnea

Gjest ¤*Morgensol*¤
Skrevet
Oppførsel og utseende har litt å si for en popstjerne, synes nå jeg. Og Brannmannen (hva HETER han egentlig??) er jo veldig "popstjernete", men ikke helt min type.

Heter han ikke Marius?

Skrevet

Hvis Anne Lene blir wildcard blir jeg faktisk bittelitt oppgitt, for hun har vel egentlig fått mange nok sjanser nå?

Gjest ¤*Morgensol*¤
Skrevet
Hvis Anne Lene blir wildcard blir jeg faktisk bittelitt oppgitt, for hun har vel egentlig fått mange nok sjanser nå?

Hun er Jan Fredrik sin favoritt og så lenge han har brukt dobbelstemmen sin, tror jeg at det er på henne.

Å ja, jeg synes hun skal få en sjanse til.

Skrevet

Marius bli årets Idol Tone. Brun, pen med brukbar stemme som alle fjortisjentene stemmer fram.

Gjest Kathleen
Skrevet

Ja, Marius er årets Idol Tone ja. :jepp: Helt enig. Brun etter alle soltimene, pen etter en hel drøss med sminke, og stemmen, tja.

:fnise:

men er ikke Idol en sangkonkurranse? Idol er jo ikke en beautypageant?!!

så jeg symes at det er dumt å stemme frem noen pga av utseende, men ikke pga stemmekvaliteten.

Marius sang falsk i første verset og greide seg ganske bra i refrenget under forrige sending, men så greide han å jobbe seg opp og komme inn i tonen igjen i andre verset.

Idol Kurts stemmekvalitet er eksemplet på den som burde være vinneren av en Idol konkurranse.

Skrevet
På TV2 på søndag, fra 13.05 og utover...

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...