Gjest -eline- Skrevet 24. oktober 2007 #201 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Synes det var greit at Åste og Linnea gikk videre, sistnevnte er absolutt ikke min favoritt, men jeg foretrakk henne framfor Anne Sofie som jeg synes blir for skoleflink-syngedame. Jeg tror muligens Glenn ryker på fredag, han var egentlig mest overraskende at gikk videre, ellers så er jeg ikke videre begeistra for Anne, synes hun har en skikkelig klagete stemme så om hun går så gjør det ikke meg noe Liker best Timian og Isabella, men begge de tror jeg har best av at de ikke går helt til topps. Hvem som vinner...thja..vi får se? Endret 24. oktober 2007 av -eline-
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #203 Skrevet 25. oktober 2007 Håper Glenn går ut. Litt overrasket over at så mange tror/håper Glenn går ut....han er jo en av de få som synger virkelig bra i det finalefeltet!
FrizzleSizzle Skrevet 25. oktober 2007 #204 Skrevet 25. oktober 2007 Litt overrasket over at så mange tror/håper Glenn går ut....han er jo en av de få som synger virkelig bra i det finalefeltet! Synes mange av dem synger virkelig bra. Inkludert Glenn. Men han har liksom ikke så mye av den personligheten som skal til i Idol...erfaring basert på tidligere sesonger.
MiniMjau Skrevet 25. oktober 2007 #205 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke så stor makeover de fikk da... http://www.kjendis.no/2007/10/25/516204.html?i=1
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. oktober 2007 #206 Skrevet 25. oktober 2007 Og hva er det med at alle gutta har fått skikkelig sleskete stil?
Gjest -eline- Skrevet 25. oktober 2007 #207 Skrevet 25. oktober 2007 Litt overrasket over at så mange tror/håper Glenn går ut....han er jo en av de få som synger virkelig bra i det finalefeltet! Synes det er mange der som synger bra, men Glenn er den jeg føler kanskje ikke passer formatet mest og som mest sannsynlig vil få færrest stemmer (han trekker ikke småjenter slik som brannmannen og for min del så synes jeg han er litt kjedelig) Og hva er det med at alle gutta har fått skikkelig sleskete stil? Ja vet du hva! Grøss og gru! Kim Rune så jo helt jævlig ut!
tuji Skrevet 26. oktober 2007 #208 Skrevet 26. oktober 2007 Er det ikke vi som bestemmer hvem som passer inn og ikke, da? Kurt Nilsen var vel heller ikke typisk stjernemateriale, men vi ser jo hvor bra det gikk med ham.
Gjest marihan Skrevet 26. oktober 2007 #209 Skrevet 26. oktober 2007 Er det ikke vi som bestemmer hvem som passer inn og ikke, da? Kurt Nilsen var vel heller ikke typisk stjernemateriale, men vi ser jo hvor bra det gikk med ham. Kloke ord vi får se hvordan d går i kveld da.. Skal lage pizza og kose meg med programmet i kveld, skikkelig fredag med andre ord
messy Skrevet 26. oktober 2007 #210 Skrevet 26. oktober 2007 Nå har jeg funnet ut hva jeg ikke liker med Kim Rune. Det er det utrolig "kvinnelige" kroppsspråket. Klarer ikke følge med på sangen fordi jeg får asossiasjoner til homsepatruljen hver gang...
smilefjes Skrevet 26. oktober 2007 #211 Skrevet 26. oktober 2007 Synes det er mange der som synger bra, men Glenn er den jeg føler kanskje ikke passer formatet mest og som mest sannsynlig vil få færrest stemmer (han trekker ikke småjenter slik som brannmannen og for min del så synes jeg han er litt kjedelig) Ja, jeg har heller aldri likt Glenn. Han har vært kjedelig og intetsigende til nå i min smak. Men se på han i dag, da!!! Dette var jo kongebra! Synes faktisk han og Åste overbeviste mest i dag.
Donpedro Skrevet 26. oktober 2007 #213 Skrevet 26. oktober 2007 Nå har jeg funnet ut hva jeg ikke liker med Kim Rune. Det er det utrolig "kvinnelige" kroppsspråket. Klarer ikke følge med på sangen fordi jeg får asossiasjoner til homsepatruljen hver gang... Skjønner hva du mener. Synes han har flott stemme, men veldig teatralsk fremtreden. Mange flinke i år, jeg håper Anne eller Timian ryker i dag. Marius (brannmannen) håper jeg blir med leeeeenge så vi gamle over 30 har noe lekkert å se på på fræddan. For øvrig heier jeg på Linda.
Rosenrød Skrevet 26. oktober 2007 #214 Skrevet 26. oktober 2007 Glenn er kulest og penest, hehe.....! Og ja, jeg er fra Stavanger!
Gjest Taxi Skrevet 26. oktober 2007 #215 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes Anne er litt oppskrytt jeg... Hun har jo kul stemme, men blir liksom aldri noe flyt i sangene hun synger og virker noe masete. er det bare meg?? Mine favoritter er Linda, Åste, Kim Rune og Glenn...
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. oktober 2007 #216 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har aldri hørt Bjørn Helge synge før, men han var veldig flink, syns jeg. Mine favoritter nå er: Linnea, Kim Rune og Bjørn Helge. Håper Anne går ut. Masete og slitsomt å høre på. Søt jente, da.
Trillrund Skrevet 26. oktober 2007 #217 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg håper Anne eller Linnea går ut i dag. Anne er for gnålete for meg og Linnea har like mye utstråling som en gjerdestolpe... I dag leverte Glenn, Åste, Bjørn Johan, Kim Rune og Linda, synes jeg.
messy Skrevet 26. oktober 2007 #218 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes egentlig bjørn Johan sang falskt til tider. Kan godt være det er dårlig lyd på min tv- men det han sang i begynnelsen kan da vitterlig ikke bare være tv-en sin feil.
Donpedro Skrevet 26. oktober 2007 #219 Skrevet 26. oktober 2007 Synes instrumentene på Linneas sang ble alt for markante, så det hørtes helt rart ut.
Gjest Drua ikke innlogget Skrevet 26. oktober 2007 #220 Skrevet 26. oktober 2007 Anne må ut i kveld, for det der var ikke bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå