Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #141 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg sa faktisk også det til samboeren min i går - Åste var veldig typisk American Idol, men ikke en som kommer til å gå videre her. Jeg er tydeligvis den eneste som ikke liker Kim Rune. Synes han er aaaltfor showete og tilgjort og faktisk ganske sjarmløs. Helt enig. Kim Rune er veldig langt fra et Idol slik jeg ser det. Han kunne vært musikalartist eller noe, han er jo mer showmann enn popartist. Åste synes jeg faktisk hafdde noe, selv om jeg sa akkurat det samme som deg da jeg så på! Og det er egentlig ikke noe kompliment fra min side, siden jeg ikke vet noe mer søvndyssende enn American Idol. Syngedamer og -menn er noe av det kjedeligste jeg vet, jeg vil ha sjelfylte og unike artister, de som har mer enn bare teknikk, og de som holder seg lang unna Whitney Houston etc. Anne synes jeg er helt fantastisk søt og skjønn, bare så synd at jeg ikke liker stemmen noe særlig... Men hun er jo kjempeflink, og jeg synes på en måte det var moro at hun gikk videre.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #142 Skrevet 13. oktober 2007 I en sangkonlurranse kan man ikke bare være søt, man må synge pent også. Anne burde ikke vært blant de 24 beste og ihvertfall ikke blant de 10 beste. Kim Rune er flink.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. oktober 2007 #143 Skrevet 13. oktober 2007 Sangkonkurranse? Syns det er mer pop-artist konkurranse jeg! Og da holder det heller ikke bare å ha sangtalent!
tuji Skrevet 13. oktober 2007 #144 Skrevet 13. oktober 2007 Skjønner ikke hva dommerne mente med at det var et høyt nivå på gruppen. Det var bare to flinke personer der, og det var ikke de som gikk videre.
Jerle Skrevet 14. oktober 2007 #145 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg sa faktisk også det til samboeren min i går - Åste var veldig typisk American Idol, men ikke en som kommer til å gå videre her. Jeg er tydeligvis den eneste som ikke liker Kim Rune. Synes han er aaaltfor showete og tilgjort og faktisk ganske sjarmløs. Jeg er enig med deg, jeg liker heller ikke Kim Rune! Fredagens gruppe var dårlig, det var kun to jeg likte, men de gikk ikke videre!
Eve Luna Skrevet 15. oktober 2007 #146 Skrevet 15. oktober 2007 Selv om Kim Rune var showete så har han et veldig fin stemme. Jeg tror det vil komme mer frem når han skal synge andre typer sanger. Jeg hadde håpet at Åste skulle bli med videre, men dessverre.
Gjest Piper Skrevet 15. oktober 2007 #147 Skrevet 15. oktober 2007 J3eg liker ikke den norske versjonen av Idol, for det er for mange av de flinke som ryker ut bare fordi det bare er to som går videre fra en gruppe. Og som regel bruker det å være slik at de flinkeste er plassert i en gruppe, så har vi en gruppe med litt mindre flinke, og en gruppe som har regelrett dårlige vokalister. Da vil to fra den flinke gruppen gå videre, to fra den mindre flinke osv og til slutt står vi igjen med fåtallet som kan synge.
Eve Luna Skrevet 15. oktober 2007 #148 Skrevet 15. oktober 2007 J3eg liker ikke den norske versjonen av Idol, for det er for mange av de flinke som ryker ut bare fordi det bare er to som går videre fra en gruppe. Og som regel bruker det å være slik at de flinkeste er plassert i en gruppe, så har vi en gruppe med litt mindre flinke, og en gruppe som har regelrett dårlige vokalister. Da vil to fra den flinke gruppen gå videre, to fra den mindre flinke osv og til slutt står vi igjen med fåtallet som kan synge. Enig i dette De burde enten finne bedre sammensetning av grupper eller finne en annen eliminasjonsmetode.
Gjest Taxi Skrevet 15. oktober 2007 #149 Skrevet 15. oktober 2007 J3eg liker ikke den norske versjonen av Idol, for det er for mange av de flinke som ryker ut bare fordi det bare er to som går videre fra en gruppe. Og som regel bruker det å være slik at de flinkeste er plassert i en gruppe, så har vi en gruppe med litt mindre flinke, og en gruppe som har regelrett dårlige vokalister. Da vil to fra den flinke gruppen gå videre, to fra den mindre flinke osv og til slutt står vi igjen med fåtallet som kan synge. Enig!
Gjest Taxi Skrevet 17. oktober 2007 #150 Skrevet 17. oktober 2007 I dag var det mye middelmådig... Men heldigvis var Linda superflink :D Skjønner ikke hvordan de deler inn de gruppene jeg. det må da være lite taktisk å ta alle de flinkeste i en gruppe, for da blir det jo en skokk med folk som burde vært videre som ikke kommer videre:/
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #151 Skrevet 17. oktober 2007 Ja Linda var kjempeflink. Hun må gå videre. Litt usikker på om Marius eller Kristian går videre sammen med henne. De tre andre burde blitt sendt hjem tidligere. De sang dårlig.
FrizzleSizzle Skrevet 17. oktober 2007 #152 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skjønner heller ikke hvorfor de har delt inn gruppene sånn, i noen programmer blir det veldig vanskelig å bestemme seg for en favoritt, i andre er det ingen tvil. Som med Linda i kveld. Ellers vet jeg ikke. Og hva er det med at han brannmannen er så sjarmerende, synes bare han er slitsom, jeg.
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #153 Skrevet 17. oktober 2007 Tipper Linda (som sang fantastisk) og Marius (pga utseende) går videre.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. oktober 2007 #154 Skrevet 17. oktober 2007 Brannmannen og Linda går videre. Men det er voldsom til mimikk på fyren. Og mistenker ham for å ha tatt øyenbrynsløft (men antar det ikke ville falt i god jord i brannmiljøet).
FrizzleSizzle Skrevet 17. oktober 2007 #155 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Øyebrynsløft i brannmiljøet...?? Nei, si det. Ingen overraskelse at de to gikk videre. Likte nok hun Miriam også, forresten. Hadde vært med i Grand prix i 2000, og helt ukjent. Ikke lett å bli popstjerne i Norge. Hvem husker de Idol-folka som ikke lå helt i topp fra tidligere år? Endret 17. oktober 2007 av caskr
Gjest Silmarill Skrevet 17. oktober 2007 #156 Skrevet 17. oktober 2007 Våre favoritter her hjemme gikk videre, tjoho Og mistenker ham for å ha tatt øyenbrynsløft (men antar det ikke ville falt i god jord i brannmiljøet). Det med øyenbrynene snakket vi om her hjemme også
Gjest _Leela_ Skrevet 17. oktober 2007 #157 Skrevet 17. oktober 2007 Sukk, liker ikke brannmannen jeg, men men... Så jo bare avstemminga idag, men han er litt "too much" for meg. Synes Kim Rune er kul da, men tror kanskje det ikke blir så mye Idol i høst.
Gjest Silmarill Skrevet 17. oktober 2007 #158 Skrevet 17. oktober 2007 Sukk, liker ikke brannmannen jeg, men men... Stemmer etter stemmen til deltakerne jeg, ikke "oppførsel" og "utseende"
Gjest _Leela_ Skrevet 18. oktober 2007 #159 Skrevet 18. oktober 2007 Stemmer etter stemmen til deltakerne jeg, ikke "oppførsel" og "utseende" Synes ikke han har stemmen som tar meg med storm heller jeg, men alle har jo forskjellig smak. Og må innrømme at jeg fort går litt mer for hele pakke, det må være show, en god stemme og sjarm. Derfor synes jeg Kim Rune er kul.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #160 Skrevet 18. oktober 2007 Brannmannen synger helt greit, men han har ingen sjangs til å komme blant de 5 beste. Han var i hvert fall mye flinkere enn hun Anne som gikk videre forrige gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå