Donpedro Skrevet 28. september 2007 #81 Skrevet 28. september 2007 Så noen klipp på Sumo TV2, og der fremgikk det tydelig at det foregår hard kryssklipping av kommentarer og folk på audition i programmene, i forhold til hvordan audition virkelig var. Ikke alltid det vi ser på tv er slik det var, og det gjør at dommerne lett kan fremstå mye verre enn de egentlig var.
Gjest lissi32 Skrevet 28. september 2007 #82 Skrevet 28. september 2007 Hvor ble det av franskmannen?
Drua Skrevet 28. september 2007 #83 Skrevet 28. september 2007 Hvor ble det av franskmannen? Det lurte jeg på også!!
Gjest milkyway Skrevet 28. september 2007 #84 Skrevet 28. september 2007 Øy. Hvorfor ser han med flammer på armene så sur ut hele tiden?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #85 Skrevet 28. september 2007 Øy. Hvorfor ser han med flammer på armene så sur ut hele tiden? Eh.. sikkert fordi det gjør vondt ? (Har ikke sett det klippet jeg antar du snakker om) Men, ser han sur ut hele tiden, så er det vel bare personligheten hans.
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 29. september 2007 #86 Skrevet 29. september 2007 Jeg tror nok det er Asbjørn sin væremåte. Blir spennende å se hva som skjer på onsdag. Jeg innbiller meg at de må synge en gang til, for å pverbevise dommerne.
Gjest graceland Skrevet 29. september 2007 #87 Skrevet 29. september 2007 Asbjørn Slettemark virker som en bitter fyr. Ellers synes jeg dommerne i år er veldig gode. Mariann Thomassen er jo sjarmtroll de luxe!
Gjest graceland Skrevet 29. september 2007 #88 Skrevet 29. september 2007 Glemte forresten å si at jeg heier på Anne Roalkvam :D
MellonCollie Skrevet 3. oktober 2007 #89 Skrevet 3. oktober 2007 Da har jeg to favoritter så langt; Kim Rune og Isabella. Lurer på hvordan det foregår fremover jeg, før har det jo vært 50 stk og så stemme frem 2 i hvert program som gikk til finalen. Nå når de kun er 24 vil jeg jo tro det er lagt opp en del annerledes..
Merenwen Skrevet 3. oktober 2007 #90 Skrevet 3. oktober 2007 Første semifinale nå på fredag. Bent Andreas synger "Desperado" Thomas synger "Follow trough" Lene synger " Closest thing to..." Anne Lene synger "Aint no mountain..." om hun ikke bommer og velger en annen. Bjørn-Johan synger "Angels" Isabella synger en egenkomponert sang
Søtpotita Skrevet 5. oktober 2007 #92 Skrevet 5. oktober 2007 Ikveld håpar eg verkeleg dei to siste går vidare Håpa litt på han søte fyren frå Toten også, men når eg høyrte han der Muri så måtte eg dessverre skifta meining
Morea Skrevet 5. oktober 2007 #93 Skrevet 5. oktober 2007 Ok. Jeg hater idol! Eneste grunnen til at jeg ser det er at jeg sitter på en fredag og venter på nytt på nytt. Ikke på pub som vanlig. Men jeg nynner fremdeles på sangen til Isabella. Som er hennes egen. Trist at man "må" på idol for å bli kjendis nå om dagen. Men håper hun vinner! Og, 11e mann kommer til å få royalties fra se og hør uansett, så la den med talent vinne da for kontraktens skyld om ikke annet.
Gjest lillebøll Skrevet 5. oktober 2007 #95 Skrevet 5. oktober 2007 Isabell (eller hva hun het) var jo genialt flink da!
Gjest Britt Banditt Skrevet 5. oktober 2007 #96 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Isabell (eller hva hun het) var jo genialt flink da! Endret 5. oktober 2007 av Britt Banditt
Drua Skrevet 5. oktober 2007 #97 Skrevet 5. oktober 2007 I kveld ble jeg veldig fornøyd, helt enig i at det var Isabella og Bjørn-Johan som skulle videre
Elbereth Skrevet 6. oktober 2007 #98 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg heia på Isabella og Bent Andreas. Bjørn Johan er veldig flink, men jeg hadde hatt lyst å gi ham et par år mer på baken (og stemmen), for å se hvordan han utvikler seg. Isabella er utrolig flink og skriver knallgode låter. Når hun i tillegg har et sjarmerende vesen, er det ikke vanskelig å ha en favoritt!
Elbereth Skrevet 6. oktober 2007 #99 Skrevet 6. oktober 2007 Forresten så tror jeg det må være første gang det er så høy kvalitet på alle i en semifinale...
pusla Skrevet 7. oktober 2007 #100 Skrevet 7. oktober 2007 Enig med Elbereth i at nivået er veldig høyt i år, det kommer kanskje også litt av at det nå bare står 24 igjen i semifinalene. Jeg har falt pladask for stemmen til Bjørn-Johan, når han sang "Lift me" i duett så var jeg solgt iallefall. Synes han var flink på fredag også, men Isabell var så mye bedre enn alle de andre at de kom litt i skyggen. Jeg irriterer meg også litt over at det blir sagt at "seerne bestemmer", men i realiteten er jo mye opp til TV2. Det er jo deltakere blant de 24 vi knapt har sett til nå, mens andre har vi sett masse av. Klart man stemmer på de man har fått sympati med og har sett mye framfor de man ikke har sett før i semifinalen. Og det irriterer meg litt, for jeg vet at Morten Remberg er kjempeflink men han har vi jo sett i bare 10 sek. til nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå