Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Irritert
Skrevet

Kjære (?) TV2.....

Når vi (seerne) har sagt at vi synes Anne gjorde dårligst jobb i kveld, HVORFOR I ALL VERDEN MÅ VI HØRE PÅ HENNE EN GANG TIL????????????

Det burde heller være den som fikk flest stemmer som fikk synge en ekstra gang!

Skrevet

Det er slik de gjør i amerikansk versjon, og jeg synes det er leit for den so går ut. Er det ikke lenger slik at de tar ut 3 som er i faresonen?

Skrevet

Synes det var trist at Anne røk ut .. det er flere der som burde gått før henne .. Men sånn er nå denne konkurransen .. Anne er søt, sjarmerende og har en veldig spesiell stemme - tror hun tapte på låt-valget sitt .. det er ikke mange fjortisser som har sansen for den type musikk .. Og det er vel helst fjortisser som stemmer i Idol?

Skrevet

Synes nivået var høyt i kveld. Og mener at Anne var minst flink i kveld. Synes det er en fin avslutning at den som går ut synger sin sang en gang til med de andre deltakerne i bakgrunnen.

Hvorfor fikk ikke alle detagerne tilbakemelding fra alle fire dommerne i kveld? Blir litt urettferdig når noen kun får tilbakemelding fra to dommere og andre får tilbakemelding fra alle fire dommerne?

Linda og Glenn er mine favoritter. :)

Skrevet

Syntes det var merkelig at Timian ikke gikk ut i kveld, eller Linnea. For de var ikke gode i kveld.

Skrevet

Synes opptredenen til Fuentes var flau jeg.. Hvorfor synger ikke han live i den settingen?

Skrevet
Synes opptredenen til Fuentes var flau jeg.. Hvorfor synger ikke han live i den settingen?

Jeg tror han sang live, det virket sånn.

Skrevet

Jeg synes ikke det virket sånn.. Synes munnen løp løpsk i forhold til teksten jeg. Men det er kanskje jeg som er helt på jordet, da må jeg jo trekke påstanden min i så fall..

Gjest Gjest_Gjest1_*
Skrevet

Anne skulle såvisst ikke gå ut i dag! Hun har masse personlighet og en fantastisk stemme! Jeg tror hun røyk ut fordi hun var førstemann ut og hadde valgt en litt anonym sang som fjortisene ikke liker.

Dette var dritt, nå må jeg begynne å heie på Åste eller no... :kaklehone:

Skrevet

Synes timian, marius, linnea og isabella sang klart dårligere

Skrevet
Nå har jeg funnet ut hva jeg ikke liker med Kim Rune. Det er det utrolig "kvinnelige" kroppsspråket. Klarer ikke følge med på sangen fordi jeg får asossiasjoner til homsepatruljen hver gang...

Han minner meg om Jan Werner i kvinnelig kroppspråk.

Ja, jeg har heller aldri likt Glenn. Han har vært kjedelig og intetsigende til nå i min smak. Men se på han i dag, da!!! Dette var jo kongebra! Synes faktisk han og Åste overbeviste mest i dag.

Dette er jeg helt enig i!!

Jeg synes ikke det virket sånn.. Synes munnen løp løpsk i forhold til teksten jeg. Men det er kanskje jeg som er helt på jordet, da må jeg jo trekke påstanden min i så fall..

Tenkte det samme faktisk. :fnise:

Syns det var greit at Anne gikk ut i dag. Syns Timian sang elendig, men sangen til Anne låt bare grusomt!

Skrevet
Han minner meg om Jan Werner i kvinnelig kroppspråk.

Han er noe femi ja, men har ikke noe problem med ham. Synes han synger bra og er en energibunt på scenen. Han kan dog få noen til å hjelpe seg med å velge ut antrekk

Skrevet
Anne skulle såvisst ikke gå ut i dag! Hun har masse personlighet og en fantastisk stemme! Jeg tror hun røyk ut fordi hun var førstemann ut og hadde valgt en litt anonym sang som fjortisene ikke liker.

Dette var dritt, nå må jeg begynne å heie på Åste eller no... :kaklehone:

Helt enig med deg .. det er nok ikke mange fjortiser har sansen for Stevie Wonder .. Hun skulle valgt en annen låt - for stemmen hennes er jo utrolig flott og spesiell.

Men Anne selv var glad for å være ute av Idol - jeg tror hun slet veldig med nerver.

Nå er det Åste jeg og må sette min lit til ..

Skrevet

Syns Marius (?) hørtes ut som Cher da han sang ikveld. Håper han ryker neste gang.

Skrevet
Jeg håper Anne eller Linnea går ut i dag. Anne er for gnålete for meg og Linnea har like mye utstråling som en gjerdestolpe...

Tuller du eller, jeg synes Linnea er den som har mest utstråling av alle deltagerne.

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Jeg liker også Linnea! :Nikke:

Men hun kommer liksom ikke helt frem. Hun virker litt tilbaketrukket. Jeg håper hun slipper seg mer løs fremover.

Selv om Åste er flink tror jeg aldri hun kommer til å vinne Idol, hun er ikke et typisk popidol for tenåringer... Det blir litt det samme som med frøken Maria Haukaas Storeng. Flott stemme, men ikke et idol.

Skrevet
Selv om Åste er flink tror jeg aldri hun kommer til å vinne Idol, hun er ikke et typisk popidol for tenåringer... Det blir litt det samme som med frøken Maria Haukaas Storeng. Flott stemme, men ikke et idol.

Ja, og så synes jeg det blir litt feil når de har drevet såpass mye med musikk fra før av. Maria Haukaas Storeng hadde gjort det, og Åste har drevet mye med koring og er vel på mange måter allerede en del av det profesjonelle musikkmiljøet. Hvis man over lengre tid har fått betalt for å synge, føler jeg ikke man passer inn i Idol. Det skal jo være litt ubeskrevne blader som er med der.

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at mr.Fuentes sang live jeg da. Sang litt svakt til tider, og reagerte litt på at han sang *småfalskt* en gang eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...