Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes Bjørn-Johan er rar? Er noe med fjeset. Nesa, øynene, munnen. Mener ikke å være slem, han er ikke stygg. Men litt rar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi mener det ser ut som at han har skete i buksa når han synger. Fordi han står litt ut med magen og overkroppen lent bakover :fnise:

Skrevet

Synes Bjørn Johan er søt jeg! Jeg har likt han siden han sang Lift me i duett i Lillestrøm og jeg synes han blir bedre og bedre :)

Men nå må Timian gå ut neste gang!! Synes han burde gått på fredag framfor Linnea. Han har veldig nasal stemme og det er nestn ubehagelig å høre på, synes jeg. Er heller ikke så begeistra for Kim Rune eller Linda, men Kim Rune tror jeg kommer til å bli med noen runder til.

Jeg liker Glenn jeg, på fredag synes jeg han var helt rå!

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Det virker som om Benedicte Adrian ikke helt liker hun damen som er den eldste deltakeren (hva heter hun)?

Hun synger hvertfall bra og viser videreutvikling!

Jeg tipper Kim Rune eller hun eldste kvinnelige deltakeren vinner :)

Skrevet

Hvem tror dere går ut idag? Jeg håper og tror Timian..

Skrevet

Jeg har ikke fått sett, må se de korte klippene nå når utstemmingen kommer..

Skrevet
Det virker som om Benedicte Adrian ikke helt liker hun damen som er den eldste deltakeren (hva heter hun)?

Hun synger hvertfall bra og viser videreutvikling!

Jeg tipper Kim Rune eller hun eldste kvinnelige deltakeren vinner :)

Hun heter Åste, og jeg er helt enig med deg!

Håper enten Åste eller Kim Rune vinner!

Skrevet

Har sansen for Glenn, er veldig flink selv om dommerene ikke virker helt overbevist. Åste er jo vanvittig flink også. Glad Linnea er ute, aldri sansen for henne, sang mye surt og det ødela. Timian er heller ikke noe særlig..Men så er det kanskje litt feigt for de unge at de voksne med velutvikla stemmer får være med også...

Skrevet

Ja, Linda gikk altså ut i dag. Jeg syntes hun gjorde en nydelig versjon av Amanda Marshall - Let it rain, men nok stemmer fikk hun dog ikke.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=186611

Hva syntes du om dette? Tror du mange tenkte "Nei fyfasan den dama fortjener ikke å vinne siden hun får kjøpte stemmer." ??

Jeg er redd denne artikkelen ødela litt for henne..Synd, for hun sang virkelig bra i dag!

Skrevet

Jeg synes ikke Linda fortjente å gå ut idag.. Skulle heller sett at Timian gikk ut.. men men

Har også veldig sansen for Glenn :)

Skrevet

Det var Timian som var dårligst i kveld, selv om han sang bedre enn på lenge. Jeg synes det er en klar nivåforskjell på Timian og de andre som er igjen, han faller helt igjennom. Linda har aldri vært min favoritt, men hun kan jo synge.

Bjørn Johan blir bare bedre og bedre synes jeg!

Skrevet

Jeg håper Åste vinner sånn at vi kan glemme henne så fort som mulig. *kjeeeeedelig, gjesp*.

Så håper jeg de litt mer interessante deltakerne tar andre eller tredjeplass. Sånn får de litt lengre tid på seg til å "utvikle" albumene, og resultatet blir dermed bedre-mener jeg. Bare se på Margaret Berger, Tone og Ali og se på hva de har prestert i forhold til Jorunn, Kjartan og Whats-his-face som vant i fjord. Fra nå av skal jeg stemme på den jeg liker minst og håpe han/hun vinner.

Skrevet
Ja, Linda gikk altså ut i dag. Jeg syntes hun gjorde en nydelig versjon av Amanda Marshall - Let it rain, men nok stemmer fikk hun dog ikke.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=186611

Hva syntes du om dette? Tror du mange tenkte "Nei fyfasan den dama fortjener ikke å vinne siden hun får kjøpte stemmer." ??

Jeg er redd denne artikkelen ødela litt for henne..Synd, for hun sang virkelig bra i dag!

Jeg ville gjerne ha Timian ut i dag, men dessverre gikk det ikke som jeg ville denne gangen heller...

Og bare for å si det... Linda kjøpte ikke stemmer, men hennes supportere solgte t- skjorter for å kunne kjøpe kontantkort for å stemme på henne. Det er noe helt annet. Veldig synd hvis detvar det som gjorde at hun røk. Likevel tror jeg nok ikke det var det som gjorde det... hun har jo tross alt vært i bunn tre noen ganger nå.

Skrevet

jaja, det var jo kjipt for henne da, enig at Timian burde gått. Jeg har ikke fått sett kveldens program da... Får ikke inn tv2 her i utlandet, og gidder ikke betale for å se det på nett;) Vet ikke om inntrykket mitt er rett da, for vet ikke hvordan de ulike deltagerne blir profilert i programmet, men virker på meg som kanskje Linda er like "orginal" som Timian kanskje, virker som de fleste dommerne digger han.. Noen som kan fylle meg inn her kanskje, hvordan blir egentlig deltagerne profilert i resten av programmet? Jeg får bare sett opptreden..

Skrevet

jeg hadde også sett at timian gikk ut. syntes ikke han er så bra. håper enten glenn eller åste vinner. de har de beste stemmene

Skrevet

Vet ikke hvorfor men jeg liker ikke Kim Rune noe særlig, selv om han er den jeg syns synger best hver gang. Åste syns jeg er FOR flink. Glenn blir For karaoke, Timian skjønner jeg ikke hva fortsatt gjør der, så da holder jeg en knapp på at Bjørn Johan vinner, selv om jeg ikke syns han synger best..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...