Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og jeg er ganske sikker på hvilken butikk dne er fra ;)

Og det er? (jeg skal nemlig på fest i morgen ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere hører som er bra i stemmen til BJ.

Gjest puselabb
Skrevet
Ja, han var flink. en ny Jan Werner er født.

Tenkte akkurat det samme selv.

Skrevet
Han synger for det første rent...

Men er altfor spak, eier ikke utstråling og stemmen knekker når han tar i...

Skrevet

Jeg synes han er veldig sjarmerende, og den knekken er jo med vilje.

Hva er forresten alternativet? En Heddøl som er full av seg selv og Glenn med totalt døde øyne. Ikke så sjarmis, det heller.

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, tuji. Kim Rune er flink, men han har blitt altfor mye i det siste. Synes BJ har masse kvalitet i stemmen sin, og han synger absolutt ikke sånn jeg hadde forventet at en så ung gutt skulle. Ikke typisk fløtepus, etter min mening.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Akkurat det med utstråling handler vel om øyet som ser. Jeg syns han definitivt er den deltakeren med mest sjarm. Jeg er aldri bekymret når han skal synge med tanke på om han klarer å treffe tonen, og det er behagelig. Jeg syns lydteknikerne burde justert lyden bedre i forhold til ham. De tre andre har veldig kraftige stemmer, men man kan ha mange andre kvaliteter enn veldig kraft. Jeg oppfatter ham uansett ikke som spak.

Utrolig at dette engasjerer, men syns BJ er så søt.

Skrevet

Jeg synes nok Bjørn-Johan passer best til å vinne idol, men Kim-Rune har best stemme.

Skrevet

Håper Glenn vinner jeg nå. Eller forresten, vinneren kommer som regel ut med den dårligste plata, så da kan BJ vinne...

Gjest lissi32
Skrevet

Overrasket over dere som sier at Kim Rune og BJ ikke eier sjarm. Lenge siden jeg har sett noen med så mye sjarm så de gutta der. De er kjempeskjønne begge to.

At Glenn har helt døde øyne syns jeg også er tull. Han er litt eldre enn de andre og sjarmerende på en helt annen måte.

Helt utrolig alt vi hjemme sitter å kommenterer alt fra kjoler, hår, knekk i stemmen, døde øyne osv :fnise:

Vi har lite å gjøre, og lenge leve janteloven :O)

Det er ikke lov å tro at du er noe i Norge. Hadde Kim Rune hatt lite selvtillit hadde det også blitt galt.

Skrevet

Synes BJ har mye sjarm og utstråling jeg også! I tillegg til at han har en bra stemme og synger rent. Virker som han har en veldig "voksen" musikkstil/smak, utifra at han mester jazz så godt, og d er ikke vanlig for en så ung gutt. Jazz er heller ikke d enkleste å synge, så ingen tvil om at gutten er musikalsk!

Flere som synes at han både ligner og minner om David Pedersen som var med i Idol for noen år tilbake?:-) Slik David så ut da vel og merke;-)

Kim Rune har absolutt også kvalitet over stemmen sin, og mye kraft! Den nye Jan-Werner, ja :-) Både utseendemessig og stilmessig :-) En flott gutt virker d som!

Og Glenn da..! Skikkelig særpreg over stemmen! Tøft spør du meg! Mye trykk, og akkurat passe med selvtillit! Synes han er snadder jeg, så kan ikke akkurat si meg enig i "døde øyne".. Hehe, og uten at jeg på død og liv absolutt skal ha folk til å ligne på noen, må jeg bare nevne at han ligner litt på Sigvart Dagsland i mine øyne :-D Utseendemessig altså. Bare mye røffere i stilen og mye kjekkere;-)

Konklusjonen min blir vel at jeg godt kan forstå at disse 3 er igjen. Flinke på hver sin måte alle tre! Åste var også et talent uten like, men noen må jo desverre gå...:-(

Gjest lissi32
Skrevet

Alle er gode å fortjener å vinne. Det er vanskelig i år, siden alle er så flink!

Men en god følelse når alle er favoritter, og man blir glad uansett hvem som går av med seieren. :O)

Gjest Joker'n
Skrevet
Synes BJ har mye sjarm og utstråling jeg også! I tillegg til at han har en bra stemme og synger rent. Virker som han har en veldig "voksen" musikkstil/smak, utifra at han mester jazz så godt, og d er ikke vanlig for en så ung gutt. Jazz er heller ikke d enkleste å synge, så ingen tvil om at gutten er musikalsk!

Flere som synes at han både ligner og minner om David Pedersen som var med i Idol for noen år tilbake?:-) Slik David så ut da vel og merke;-)

Jeg synes ikke han minner om David Pedersen i det hele tatt, nettopp for det du nevner over her om at han har en mye mer voksen musikksmak, for ikke å snakke om en mye bedre kvalitet i stemmen.

Skrevet
Jeg synes ikke han minner om David Pedersen i det hele tatt, nettopp for det du nevner over her om at han har en mye mer voksen musikksmak, for ikke å snakke om en mye bedre kvalitet i stemmen.

Enig. Ikke utseende heller.

Gjest lissi32
Skrevet
Enig. Ikke utseende heller.

Vel, de var begge 17, lyslugger og uskyldig... enn så lenge :fnise:

Skrevet

At Åste gikk ut i dag, gjorde ingenting.

Heia BJ!!

Skrevet

Kim Rune var så kvalm i går at det nesten var fælt å se på. Er det mulig??

Åste har vært god hele veien. Synd hun måtte gå.

Nå heier jeg på Glenn!

Skrevet

Åste og Glenn skulle vært i finalen begge to :sur:

Ser i vg at Glenn har seilet opp som favoritt, men er stygt redd for at det ikke varer og at han ryker neste fredag :tristbla:

Fordi det er alt for mange fjortisjenter som synes BJ er såååå skjønn.

Akkurat som jeg synes Glenn er sååå skjønn :fnise: Men desverre finnes det flere fjortisjenter som ser på Idol enn sånne som meg :ler:

Skrevet

Jeg synes alle som er igjen er veldig flinke, men heier på Kim Rune :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...