tuji Skrevet 30. november 2007 #381 Skrevet 30. november 2007 Jeg slo over på svensk Idol litt, siden noen nevnte det her, og det var jo virkelig en møkkagjeng! De kunne absolutt ikke synge, noen av dem. Takke meg til norsk Idol.
Mischa Skrevet 30. november 2007 #382 Skrevet 30. november 2007 jeg er glad for at Timian røk ut, har hørt nok av brekingen hans og sett nok av det fårete fliret hans *bææææ*
Gjest lissi32 Skrevet 30. november 2007 #383 Skrevet 30. november 2007 Jeg ble helt distrahert over kjolevalget til Åste... klarte ikke høre på hva hun sang...
Gjest Gjest Julie Skrevet 30. november 2007 #384 Skrevet 30. november 2007 Enig med dem som sier det burde vært EN stemme pr telefonnummer, og at man evt skulle stemt på den man vil skal ryke ut. Men for TV2 er det jo bare å tjene penger som teller, derfor er stemmegivingen slik den er, og derfor blir vi ikke kvitt Timian som er mange nivåer under de andre finalistene. Min "ønskeliste" 1. Bjørn Johan 2. Åste 3. Glenn 4. Kim Rune Enig med deg i den listen ut fra de som er igjen.
Sympatia Skrevet 1. desember 2007 #385 Skrevet 1. desember 2007 Det er IKKE noen gode lydteknikere der iår... man hører jo bandet mye bedre en stemmene til idolene. Kjempedårlig!
Annie Skrevet 1. desember 2007 #386 Skrevet 1. desember 2007 Det reagerte jeg på også. Var veldig vanskelig å høre sangen.
Sympatia Skrevet 1. desember 2007 #387 Skrevet 1. desember 2007 Det reagerte jeg på også. Var veldig vanskelig å høre sangen. Men det var ikke bare idag, det har også vært slik flere fredager...
Gjest marihan Skrevet 1. desember 2007 #388 Skrevet 1. desember 2007 Det er IKKE noen gode lydteknikere der iår... man hører jo bandet mye bedre en stemmene til idolene. Kjempedårlig! Det har jeg aldri lagt merke til..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #389 Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes også det har vært sånn flere fredager nå. Veldig kjedelig når instrumentene overdøver sangstemmene. Virker som de glemmer at ikke alle har like kraftig stemme som for eksempel Åste, og derfor kjører på samme volum for alle? Synes for øvrig det hadde vært fint hvis Kim Rune går ut neste fredag. Nå orker jeg ikke mer av det selvgode uttrykket hans og den utrooolig masete syngingen.
amles Skrevet 1. desember 2007 #390 Skrevet 1. desember 2007 Enig med dem som sier det burde vært EN stemme pr telefonnummer, og at man evt skulle stemt på den man vil skal ryke ut. Men for TV2 er det jo bare å tjene penger som teller, derfor er stemmegivingen slik den er, og derfor blir vi ikke kvitt Timian som er mange nivåer under de andre finalistene. Min "ønskeliste" 1. Bjørn Johan 2. Åste 3. Glenn 4. Kim Rune Enig i rekkefølgen Jeg ble helt distrahert over kjolevalget til Åste... klarte ikke høre på hva hun sang... Litt enig, i tillegg til at hun synger samme type sang hver gang som er litt for "kor-preget" Det er IKKE noen gode lydteknikere der iår... man hører jo bandet mye bedre en stemmene til idolene. Kjempedårlig! Skikkelig irriterende med lyden, synes å huske at det var tull ifjor også?
Arwen Skrevet 1. desember 2007 #391 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg håper på 1. Bjørn Johan 2. Glenn 3. Åste 4. Kim Rune *krysser fingre* Endret 1. desember 2007 av Arwen skriveleif
Grissini Skrevet 1. desember 2007 #392 Skrevet 1. desember 2007 Jeg håper på: 1. Bjørn Johan 2. Kim Rune 3. Åste 4. Glenn De to sistnevnte, og spesielt Glenn, passer best til å underholde i en eller annen pianobar på en danskebåt. Bjørn Johan er fantastisk flink !
Gjest Gjest Julie Skrevet 1. desember 2007 #393 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det er IKKE noen gode lydteknikere der iår... man hører jo bandet mye bedre en stemmene til idolene. Kjempedårlig! Lydtekniker styrer hele lydbildet og er ikke lydteknikeren av toppkvalitet vil det vise seg, ja. Jeg synes lydkvaliteten har vært bra til tider men balansen mellom utøverne sammen har ikke vært på topp. Den har heller ikke holdt seg jevnt bra i sendingene. Endret 1. desember 2007 av Gjest Julie
Sympatia Skrevet 1. desember 2007 #394 Skrevet 1. desember 2007 Fanden! Ser idolene gir tilbake no, høres ut som den samme crappy lydteknikeren er på jobb ikveld også!
Annie Skrevet 1. desember 2007 #395 Skrevet 1. desember 2007 Absolutt ALLE sang falskt i dag! Hvorfor må det alltid være feil på øreproppmonitorene i IDOL??
Gjest Dolce Skrevet 2. desember 2007 #396 Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper på (selv om jeg ikke tror det vil ende slik): 1. Glenn 2. Bjørn Johan 3. Åste 4. Kim Rune
Gjest Borghild Skrevet 3. desember 2007 #397 Skrevet 3. desember 2007 Jeg håper Glenn eller Åste vinner! Godt å være kvitt brekingen til kryddergutten! Han sang bra da han sang R.E.M på audition, men det stoppet jaggu der!
Shabana Skrevet 6. desember 2007 #398 Skrevet 6. desember 2007 For min del... hvis jeg må velge, håper jeg Åste er neste som går, men slik blir det nok ikke. Jeg liker Kin Rune og synes han er utrolig flink. Egentlig er det meg revnende likegyldig hvem av de fire som vinner, fordi jeg synes alle er flinke og fortjener det. Mener som Ole i dole at nå er det prestasjon fra gang til gang som betyr noe. Og ja, lyden synes jeg ikke er noe bra Jeg blåser i om det beviser at det er live, jeg vil høre om det de synger, for det er jo det som betyr noe.
MiniMjau Skrevet 7. desember 2007 #399 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Åste er ikke noe idol, selv om hun synger fint og flott. Glenn assosierer jeg med pub-underholdning, selv om han også har en flott stemme. Dessuten er de for gamle til å bli et Idol, den ihuga Idol-fansen har vel en snittalder på 10 år? Altså de som møter opp på Idolturneen og sitter å hyler på første rad. Tror nok Bjørn Johan drar det lengste strået i år. Han er ung, kjekk og flink. Endret 7. desember 2007 av MiniMjau
Buddeie81 Skrevet 7. desember 2007 #400 Skrevet 7. desember 2007 Synter Kim Rune synger kjempe flott. Åste også men ho er nok ikke noe Idol nei. Skal bli spennende i kveld... Fikk ikke sett forgje fredag,,,,for det er vel ikke ferdig vell....hehe :kaffe: Idol er det eneste som blir fulgt med på denne forbaska TV`n...hadde det ikke vært for at barna bruker av og til å se på barnetv så hadde den gått på hue og rett ned lia...Huff da...håper det ikke er noen fra ren-natur her... Er også opptatt av ren natur...men på fyllinga hadde den nok gått...hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå