Annie Skrevet 19. oktober 2007 #181 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fy flate for et fyrverkeri Åste var i dag!! Hun og Linnea bør gå videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 19. oktober 2007 #182 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bgle litt skuffet i dag.. Noen som ikke burde vært der, etter deres presentasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #183 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper at resultatene i finalen blir: 1. Linda 2. Isabella 3. Glenn 4. Kim Rune 5. Timian 6. Linnea 7. Bjørn-Johan 8. Åste 9. Marius 10. Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 19. oktober 2007 #184 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes ikke Linnea burde gått videre, men Åste var bare en klar finalist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2007 #185 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes Anne Sofie var mye bedre enn Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 19. oktober 2007 #186 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes Anne Sofie var mye bedre enn Linnea. Det er hun med den litt dype spesielle stemmen? I så fall er jeg svært enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #187 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje, men Linnea er så søt og sjarmerende at hun fortjerner å gå videre allikevel. :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 21. oktober 2007 #188 Del Skrevet 21. oktober 2007 Enig. Jeg ble overrasket over at Bent Andreas ikke fikk en ny sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. oktober 2007 #189 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes Anne Sofie var mye bedre enn Linnea. Helt enig. Håpet på Anne Sofie og Åste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. oktober 2007 #190 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er hun med den litt dype spesielle stemmen? I så fall er jeg svært enig! Nei, det er Anne Lene. Det var helt riktig at hun ikke gikk videre, men jeg synes også Anne Sofie sang bedre enn Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 21. oktober 2007 #191 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg var kanskje den eneste som synes Åste var litt slitsom å høre på jeg da, så jeg ville heller ha Anne-Sofie videre sammen med Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. oktober 2007 #192 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg fikk ikke sett nå sist, men fra før så syns jeg Linnea var flink. Åste var kjedelig. Det var som sagt basert på forrige gang de var med, men Åste viste seg ikke da som er artist som appellerer til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. oktober 2007 #193 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg liker både Åste og Linnea, så greit at de gikk videre, men jeg synes også Anne Sofie sang bedre enn Linnea på fredag. Jeg er ikke helt enig med dommerne i de seks som fikk en sjanse til, skulle gjerne sett Morten der istedet for hun Lisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. oktober 2007 #194 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det ble brukbart med Åste og Linnea, men Anne-Sofie var også god i dag. Åste er flink til å velge låter...men spørs om hun passer inn i dette konseptet. Ser for meg henne på en klubbscene for et voksent publikum mer... Utrolig høyt nivå i år. Så...skal vi begynne å gjette sluttresultatet? Hvem ryker først? Jeg tror kanskje han der Glenn. Endring: Sorry, gjest har allerede begynt! Jeg synes Glenn er flink, men kanskje litt anonym person, og de ryker som kjent først. Endret 22. oktober 2007 av caskr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. oktober 2007 #195 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg klarer bare ikke like Åste. Hører selvfølgelig at hun er flink å synge,men jeg synes hun er så kjeeedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. oktober 2007 #196 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg tror både Timian, Linnea og Isabella fint klarer å skaffe seg en platekontrakt uansett hva som skjer, så derfor tipper jeg noen andre som vinner av Idol 2007, nemlig Linda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. oktober 2007 #197 Del Skrevet 24. oktober 2007 Enig i at Anne Sofie burde gått videre sist fredag.. Skjønner ikke helt hva Lisa gjorde i den semifinalen, synes ikke hun er nå flink.. Det var andre jeg heller ville hatt med der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. oktober 2007 #198 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvem tror dere ryker på fredag?? Jeg tror Glenn eller Bjørn Johan. Glenn er flink, men synes ikke han passer helt inn i konseptet.. Bjørn Johan synes jeg er veldig anonym.. glemmer liksom av at han er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 24. oktober 2007 #199 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvem tror dere ryker på fredag?? Jeg tror Glenn eller Bjørn Johan. Glenn er flink, men synes ikke han passer helt inn i konseptet.. Bjørn Johan synes jeg er veldig anonym.. glemmer liksom av at han er der. Helt enig. Men jeg håper på Timian eller Brannmannen! Merkelig at jeg ikke liker noen av de to, de er så ulike... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. oktober 2007 #200 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tror og håper at Linnea ryker ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå