Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper at resultatene i finalen blir:

1. Linda

2. Isabella

3. Glenn

4. Kim Rune

5. Timian

6. Linnea

7. Bjørn-Johan

8. Åste

9. Marius

10. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe
Jeg synes Anne Sofie var mye bedre enn Linnea.

Det er hun med den litt dype spesielle stemmen? I så fall er jeg svært enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hun med den litt dype spesielle stemmen? I så fall er jeg svært enig! :jepp:

Nei, det er Anne Lene. Det var helt riktig at hun ikke gikk videre, men jeg synes også Anne Sofie sang bedre enn Linnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kanskje den eneste som synes Åste var litt slitsom å høre på jeg da, så jeg ville heller ha Anne-Sofie videre sammen med Linnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg fikk ikke sett nå sist, men fra før så syns jeg Linnea var flink. Åste var kjedelig. Det var som sagt basert på forrige gang de var med, men Åste viste seg ikke da som er artist som appellerer til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Åste og Linnea, så greit at de gikk videre, men jeg synes også Anne Sofie sang bedre enn Linnea på fredag. Jeg er ikke helt enig med dommerne i de seks som fikk en sjanse til, skulle gjerne sett Morten der istedet for hun Lisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble brukbart med Åste og Linnea, men Anne-Sofie var også god i dag. Åste er flink til å velge låter...men spørs om hun passer inn i dette konseptet. Ser for meg henne på en klubbscene for et voksent publikum mer...

Utrolig høyt nivå i år. Så...skal vi begynne å gjette sluttresultatet? Hvem ryker først? Jeg tror kanskje han der Glenn.

Endring: Sorry, gjest har allerede begynt! Jeg synes Glenn er flink, men kanskje litt anonym person, og de ryker som kjent først.

Endret av caskr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror både Timian, Linnea og Isabella fint klarer å skaffe seg en platekontrakt uansett hva som skjer, så derfor tipper jeg noen andre som vinner av Idol 2007, nemlig Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marihan

Enig i at Anne Sofie burde gått videre sist fredag.. Skjønner ikke helt hva Lisa gjorde i den semifinalen, synes ikke hun er nå flink.. Det var andre jeg heller ville hatt med der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hvem tror dere ryker på fredag??

Jeg tror Glenn eller Bjørn Johan. Glenn er flink, men synes ikke han passer helt inn i konseptet.. Bjørn Johan synes jeg er veldig anonym.. glemmer liksom av at han er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere ryker på fredag??

Jeg tror Glenn eller Bjørn Johan. Glenn er flink, men synes ikke han passer helt inn i konseptet.. Bjørn Johan synes jeg er veldig anonym.. glemmer liksom av at han er der.

Helt enig. Men jeg håper på Timian eller Brannmannen! Merkelig at jeg ikke liker noen av de to, de er så ulike... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...