Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det aldri har vært bedre kvalitet på idol enn denne sesongen jeg. synes alle er griseflinke! blir liksom litt synd at bare 2 skal videre i hver runde, for er så mange som ikke kommer med videre som burde vært videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Hvilken kommentar er det snakk om?

Der hvor han sa "Du ødelegger mine ungdomsminner, da jeg var 17 år og drakk meg full med kompiser osv..". Kom i forbindelse med en audition hvor en gutt sang Red Hot Chili Peppers, hvis du husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror og håper dere går videre i kveld?

Jeg håper Anne og Kim Rune og tror kanskje det litt og. Hvertfall Kim Rune!

Anne og Kim Rune. Selv om jeg også synes at Åste er veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hvor han sa "Du ødelegger mine ungdomsminner, da jeg var 17 år og drakk meg full med kompiser osv..". Kom i forbindelse med en audition hvor en gutt sang Red Hot Chili Peppers, hvis du husker?

Jepp, det husker jeg.

Jeg håper på Anne og Kim Rune ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Syns Kim Rune var ganske underholdende. Morsomt at han valgte Michael Jackson. Men han må passe seg for å dra den for langt og overdrive sin store stemme. For å bruke Jan Fredrik sine ord, så må han ikke "søle det til".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig lei meg for at ikke Sindre gikk videre :( Håper han får wildcard senere!! :jepp:

:gråte:

Jeg også! Sindre MÅ få wildcard, han er jo så skjønn!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syns at Anne er skikkelig slitsom å høre på? Hun "trenger" jo stemmen noe så innmari hele tiden... Blir helt sliten av å høre på henne jeg, selv om jenta jo er søt. Syns Åste var maaaaaange klasser bedre enn henne - bare så synd at det ikke bare er sangtalent som blir stemt videre av fjortisene.

Det er jammen stor forskjell på American Idol og Idol i Norge! Helt ulike typer som blir stemt videre av publikum. Åste er en type som kunne gått langt i American Idol, men som ikke hadde sjangs her pga type/alder... Utrolig mye unge folk som er i finalene her i forhold.

Ellers var Kim Rune klart best, han er vanvittig dyktig! Håper på Wild Card for Åste og Sindre, men er usikker på om det er det som blir løsningen for de to siste plassene. Var det ikke noe nett-greier som skulle inn også? Eller var det tidligere i konkurransen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åste var utrolig flink, men ikke helt min type "stemme".. (dette ble litt feil sagt?! :ler: )

Uansett.. herregud.. Sindre må komme med til slutt.. uansett :hjerte: :hjerte:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa faktisk også det til samboeren min i går - Åste var veldig typisk American Idol, men ikke en som kommer til å gå videre her.

Jeg er tydeligvis den eneste som ikke liker Kim Rune. Synes han er aaaltfor showete og tilgjort og faktisk ganske sjarmløs. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Uff, jeg synes ikke Anne var noe flink i det hele tatt jeg. Det hørtes anstrengt og nasalt ut, og var til tider surt. Skjønner ikke helt hav som er såå fantastisk med henne. Søt jente, for all del, men synes det er andre som heller burde gått videre... Feks Åste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...