Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veiedag

28. okt: 67,0 kg = 25,5 kg fett og 41,5 kg annet -1,0 kg (totalt -4,0 kg)

Mat: Enda verre enn forrige uke! Har spist masse godteri. En hel stor sjokoladeplate helt alene i går kveld... :sjenert:

Trening:

Jeje, ikke en eneste trening denne uka...

Møkkauke, og allikevel ned 1 kg??? :klø:

:hoppe: litt allikevel! Men i dag SKAL jeg komme meg på trening!

Link til veielista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til prøving nå, snupp. Vi får håpe det klaffer raskt så vi kan gå gravide sammen :hoppe:

Jeg tror du nå får igjen for den tiden du var så flink. :)

Ha en fin dag Klematis :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Nygravideflickan! :fnise:

Hadde vært veldig koselig om vi fikk noen måneder som gravide sammen ja :) Jeg skal hvertfall prøve! ;)

Satser på at det er treningen den siste tida som viser igjen nå, ja. Og at jeg ikke bare er dehydrert, eller noe. Utrolig merkelig måling på fettprosenten, hvertfall.. :klø: Men kan være fordi jeg ikke veide meg etter dusjing i dag, så bena var helt tørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med minus en kilo, det er kjempebra! Endelig kom belønningen for at du var så flink tidligere :hoppe:

Ha en super dag, Klematis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hater høstmørket :tristbla:

Blir så utrolig tiltaksløs og i dårlig humør... Orker ikke gjøre noe annet en å kreke meg på jobb og slenge meg rett i sofaen når jeg kommer hjem. Ingen trening, ingen interesse av å holde det fint rundt meg eller prøve å ta meg bra ut selv.

Nei, jeg må vel bare ta meg sammen og tvinge meg på trening! Jeg VET jo at det hjelper på humøret, men det er bare så utrolig tungt akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det er kjedelig når mørket får overtaket på deg. Men det skal vi ikke ha noe av! Krum nakken og ta med skrotten på trening, du kommer til å føle deg mye bedre etterpå, og så får du masse mer energi til å hamle opp med alle negative tanker :hug:

Har tittet litt på charten din, og det ser ut til at du har hatt EL ivertfall 2 av 3 sykluser :Nikke: Gleder meg til å skravle temping med deg fremover. Har du noen mening om min forresten?

Ha en fin kveld, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det er kjedelig når mørket får overtaket på deg. Men det skal vi ikke ha noe av! Krum nakken og ta med skrotten på trening, du kommer til å føle deg mye bedre etterpå, og så får du masse mer energi til å hamle opp med alle negative tanker :hug:

Har tittet litt på charten din, og det ser ut til at du har hatt EL ivertfall 2 av 3 sykluser :Nikke: Gleder meg til å skravle temping med deg fremover. Har du noen mening om min forresten?

Ha en fin kveld, vennen!

Er redd det ikke blir noe trening på meg denne uka heller... Kom meg ikke avgårde på starten av uka, og i går var jeg og gav blod. Da ble det treningsforbud i går og anbefaling om å ta det litt rolig i noen dager. Er litt småsvimmel i dag også. Mulig det bare er noe jeg innbiller meg for å slippe å trene da :fnise: Første gang jeg har gitt blod, så jeg er litt usikker på hvor fort kroppen kommer seg igjen etterpå.

Og i dag kommer svigers på besøk og skal være til over helga. Så blir ikke så mye tid til trening de neste dagene.

Tempeskravling skal bli! :fnise:

Jeg tror altså at du har hatt EL og at dagens temp bare var en sånn "fallback". Så krysser fingrene for at tempen stiger i morgen! :duskedame: Hvordan har timingen vært dersom du har hatt EL på tirsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som gir blod! Det må jeg si :) Håper svimmeleheten går over til helga, så du kan nyte den sammen din forlovede og gamlingene.

ps: Du hadde nok helt rett med den teorien din! Jeg er offisielt i DPOland :biggrin: Riktignok med timing 'Low' ifølge FF, men det får bare være. Større undre har skjedd!

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg litt med EL her inne også, Ilja! :klemmer:

Bare to måneder igjen nå! :sjokkert: Både til bryllup og prøvestart! :sjokkert: :sjokkert:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd er jo iiingenting :hoppe: Det går så fort, og svisj så er vi der. Kommer nok til å tenke ekstra på deg når rakkettene skytes opp i år ja :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg litt med EL her inne også, Ilja! :klemmer:

Bare to måneder igjen nå! :sjokkert: Både til bryllup og prøvestart! :sjokkert: :sjokkert:

Tusen takk for det snupp :klemmer:

2 måneder igjen, det kommer til å gå fort! Med julebordsesongen og jula for døra og i tillegg bryllupsplanlegging har du vel alltids noe å holde på med. Snart er du fru med spire i magen, Klematis! Ha en fin helg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Flickan og Ilja! Og en kjempe-:klemmer: til Golden Girl som jeg helt overså oppi her... :rodme:

Veldig hyggelig med svigerbesøk i helga. På fredag var vi i teateret, og det var kjempebra! Ellers en relativt sløv helg med mye avslapping og dessverre ekstreme mengder mat og snop. Hva er det egentlig med svigermødre (og bestemødre) som må spise 10 ganger i døgnet? :klø: Er ikke mer enn så vidt ferdig med frokost før det er kaffe og kake... :fnise:

Kroppen min har tulla litt med meg i det siste, så jeg var en stund bekymret for at jeg plutselig skal få mensen i bryllupet. DET ville vært litt kjedelig... Men tror det bare var litt mange drinker etter teateret som fikk temperaturen til å gå litt amok. :fnise:

Men jeg kan ikke klage på at kroppen min ikke er grei med meg når jeg ikke har vært noe grei med de... :sjenert: Ingen trening og bare dårlig mat denne uka også. Men nå er det mindre enn to mnd til bryllupet, så nå MÅ jeg ta meg sammen. :jepp: Får satse på en treningsøkt i morgen og salat til middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne med motivasjon til å være flink med mat og trening... Og vi har begynt ny sukkerstopp om du vil være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigemødre og bestemødre har det med å ønske det beste for familien, og mye av det uttrykkes i mat. Her i huset er det Halvdelen som har den rollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:hoppe: litt for under 2 mnd!! tida frem mot jul går jo superfort, så du skal se du er fru før du vet ordet av det!! :ler:

Ønsker deg en superfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svigemødre og bestemødre har det med å ønske det beste for familien, og mye av det uttrykkes i mat. Her i huset er det Halvdelen som har den rollen.

Det er sikkert sant, har aldri tenkt på det slik før. Men jeg tror det må være noe som ligger spesielt hos min besteforeldregenerasjon og noe yngre (f.eks. svigers). Eller så er bare ikke mine foreldre helt riktig skrudd sammen, for de er nemlig ikke sånn i det hele tatt :fnis:

:hoppe: litt for under 2 mnd!! tida frem mot jul går jo superfort, så du skal se du er fru før du vet ordet av det!! :ler:

Ønsker deg en superfin helg! :klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja, jammen ikke lenge igjen nå! Må nesten få fingeren ut og få planlagt resten da :fnise: Nå er gjestelista klar, hvertfall. Veldig mange som ikke kunne komme :tristbla: Men sånn er det kanskje når en har mange venner som er etablerte med barn og inviterer en dag det er vanskelig å få barnevakt...

Har vært bortreist i nesten en uke nå. Utrolig deilig å komme litt bort fra jobben her, selv om jeg strengt tatt har vært på jobb alle dagene da også. Har bodd hos en venninde, veldig koselig med TV-kvelder med sladder, vin og strikking :) Og litt mer heftig festing fikk vi også tid til ;)

Men veldig kjekt å komme hjem igjen også, selvfølgelig :rødme: Selv om vi avsluttet kvelden med en helt idiotisk krangel. Tårer og "sminkesex"... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Sminkesex - hihi :fnise: Så lenge enden er god så!! :lol:

Koselig med venninnebesøk, hørtes ut som dere hadde det bra ja.

Kjedelig når mange ikke kan komme, det er klart. Men skjønner jo at nyttårs ikke er den enkleste kvelden å få barnevakt!! :troest:

Ha en fin uke!!

:klem:

Endret av Golden Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Golden Girl!

Har vært innom og lagt igjen litt spor i den splitter nye dagboka di :)

Utrolig slapp uke. Supertrøtt og energiløs... Og på toppen av alt er jeg ekstremt "fysen", har lyst på noe godt hele tiden. Mulig det er fordi jeg skulle hatt mensen nå, om det ikke hadde vært for at hormonspiralen gjør at jeg ikke får det... :vetikke:

Men på mandag ryker spiralen, og vi gjør oss klar til å begynne prøvingen :hoppe:

Og når vi først snakker om sykluser, så var denne usedvanlig kort, bare 24 dager. Så nå ligger eggløsning plutselig i kalenderen en uke før bryllupet... Litt usikker på om det er en god eller dårlig ting, egentlig :klø: Blir jo selvfølgelig ikke noe unnfangelse på bryllupsnatten da :fnise: Men på den annen side så kan jeg kose meg med litt vin/øl hvertfall de første ukene av bryllupsreisen. Og risikerer på ingen måte å bli kvalm allerede da.

Men begynner å bli såpass utålmodig etter å komme i gang med denne prøvingen at jeg synes det er litt "trist" at første forsøk blir 3 uker senere enn jeg trodde... :sjenert: Men har jeg ventet i 32 år, så klarer jeg vel to uker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...