Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: Nótt og Golden Girl!

Ja, jammen ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Er redd vi begynner å bli småsyk, så jeg knasker vekk-i-morgen... Får håpe det isåfall går over ganske fort.

Snakket akkurat med sambo på telefonen, og han var i første juledagsfest hos en kompis. Høres ut som han hadde det veldig gøy :) Men jeg har hatt det herlig her også, har ligget på sofaen under ei dyne og sett Notting Hill og Bridget Jones ;)

Savner sambo nå, kjenner jeg. :tristbla: Tror ikke vi har vært ifra hverandre så lenge som det blir nå i jula siden vi ble sammen, jeg. Men NESTE jul så skal vi hvertfall feire sammen. Kanskje vi også har en liten en hjemme da sånn at vi heller inviterer folk til oss? :rødme:

Men nå må jeg sove, sambo var streng og sa at det var det eneste som ville hjelpe mot en begynnende forkjølelse! Natta, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Bettie!

Fremdeles ingen forkjølelse å spore. Bank i bordet!

Er bare kvalm av nervøsitet... :spy:

Her er det supert vær og kjempefin og romantisk stemning ute. Men vanvittige 13 minusgrader! Og i morgen er det meldt minus 18... Jeg kommer til å dø i bare kjole og en liten cape på kirketrappa!

Har egentlig ikke tid til å være her inne. Så dette blir nok midt siste innlegg på KG som ugift ;)

Godt nyttår alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Masse lykke til imorra!!!!! Det blir sikkert en fantastisk dag!!! :strix:

Ønsker dere alt godt for morgendagen.. Godt nyttår også!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom her og ønske lykke til i morgen. Rekker derssverre ikke innom da, men regner med det går bra likevel. :)

:danser: :danser: :danser:

:bryllup:Gratulerer så mye med dagen i morgen :bryllup:

:danser: :danser: :danser:

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger og gratulasjoner alle sammen! :klemmer:

Tenk, nå er jeg gift! :rødme:

Bare en snartur innom fra telefonen mens vi sitter og venter på flyet som skal ta oss avgårde til paradiset!

Det har vært en fantastisk 'helg'! altt har gått nesten 100% som planlagt. Et par småting har det jo vært, men bare ting vi sikkert kommer til å se på som bare sjarmerende.

Litt dumt at mannen (ikke helt vant med å kalle ham det ennå...) og flere andre ble veldig forkjøla. Men gikk nå greit det også.

Godt nyttår til alle! Blir spennende å se hva det bringer med seg. Kanskje vi går inn i 2010 med en litt større familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Kjapp tur innom og hilser på fra en kaffebar med gratis WiFi. Siste dagen i dag,i morgen vender vi nesa hjemover mot kalde nord. Selv om vi har hatt det helt fantastisk, så skal det faktisk bli litt godt å komme hjem også... :sjenert:

Egentlig skulle denne boka vært flyttet over i prøverforumet, men får ta det når jeg er hjemme. Spennende er det hvertfall! 5 dpo nå, og symtomjakten er allerede i gang... LOL. Har vært utrolig kvalm i dag, men det er vel mer sannsynlig noe jeg har spist ;)

Skikelig tilbake om etpar dager! :klemmer: alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Livstegn!! :hoppe: Du må komme med full rapport når du er hjemme igjen, gleder meg til å høre!! :strix: Og grattis som prøver - velkommen i gjengen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg tilbake! Første dag på jobb i dag på 1,5 måned. Ikke så mye som blir gjort, men greit å være her og få gjort unna all sladringa i dag så kan vi begynne på ordentlig på mandag.

Mesteparten av tankene mine dreier seg om prøving for tiden. 9 DPO i dag, IKM på søndag. Har veeeldig lyst til å teste, men vet ikke om det egentlig har noe for seg. Skal på fest i kveld, men blir ikke noe drikking på meg. En test vil jo ikke påvirke det uansett hva den viser. Og lettere å unngå gravidspørsmål om jeg faktisk ikke vet selv.

Jakter jo litt på symptomer også da... :sjenert: Har dårlig mage og masse luft. Men det skyldes nok heller noe jeg har spist i Asia enn en graviditet. Men har en sånn dump følelse i magen... Men er nok de samme mageproblemene det også.

Har egentlig ikke så stor tro på at det har klaffet denne PP, ville trodd jeg i det minste skulle få ømme bryster da. Virker som alle får det...? :klø: Men kanskje jeg svir av en test i morgen allikevel... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: vennen, og velkommen hjem fra det store utland! Regner med dere har hatt det aldeles supert på tur :skya:

Superspennende dager fremover altså, håper det blir en liten bryllupsreisebebiss på dere, krysser fingre og legger igjen masse babystøv til deg ******babystøv******

God helg, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Velkommen hjem!! :klemmer:

Godt å ha deg tilbake altså. Hipp hurra for prøving og sånn!! :strix: Du skal se det klaffer med en gang, det har vel ikke manglet på muligheter på bryllupsreise, det "stakkars" egget ditt har vel blitt bombardert.. :ler: Krysser fingrene på at den sitter allerede!! :hoppe:

Ha en god helg og kos deg som nybakt fru i heimen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...