Klematis Skrevet 9. april 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 9. april 2008 Legen er kjempe, så jeg sender litt gode lege-vibber til deg jeg! Tusen takk for det, Camelia! Håper legen min er bra, har jo aldri møtt ham. Tror han er ganske ung, og det synes jeg er litt flaut når det er snakk om GU og slikt, men det går vel greit. Min forrige fastlege var en kjekk mann som var yngre enn meg, ikke SÅ kult å dra ned buksa da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. april 2008 #122 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg savner å kunne stille spørsmål på mail på legekontoret vårt. Hadde vær kjekt å kunne sende litt artikler jeg har sp ang før en legetime f. eks, så kunne legen hatt tid til å kikke på de før jeg kom. Ellers innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. april 2008 Forfatter #123 Del Skrevet 10. april 2008 Innveiing 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg Jeg vet at vekten lett svinger med et par kg, så jeg hopper ikke i taket før jeg ser at dette er varig. Men alltid hyggelig med nedgang Men nå litt kaffe og nettaviser før jeg er våken nok til å starte dagens gjerning :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. april 2008 #124 Del Skrevet 10. april 2008 Innveiing 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg Jeg vet at vekten lett svinger med et par kg, så jeg hopper ikke i taket før jeg ser at dette er varig. Men alltid hyggelig med nedgang Men nå litt kaffe og nettaviser før jeg er våken nok til å starte dagens gjerning :kaffe: Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 11. april 2008 #125 Del Skrevet 11. april 2008 til deg på en fredag ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. april 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei hei, jenter Ikke så flink å oppdatere her inne for tiden, men det er fullt kjør med besøk hver helg. Gleder meg til mai, da er jeg ferdig med et stressende prosjekt på jobb og vi får helgene for oss selv. Ikke det, det er veldig hyggelig med besøk, men blir bare litt mye med 4 helger på rad. Begynner visst å bli gammel I kveld reiser jeg til bartebyen. Skal holde en presentasjon i morgen, men har enda ikke begynt å tenke på den. Så ideelt sett så skal resten av dagen gå med på å forberede den Men må ha litt tid til KG og litt strikking Nei nå skal jeg gå å lage frokost. Vi sov visst litt lenge i dag, hehe. Ha en fortsatt strålende helg alle sammen! Endret 13. april 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. april 2008 #127 Del Skrevet 13. april 2008 Kjenner til dette med at ikke tiden strekker til hele tiden, men da får det vel være greit å prioritere bort KG Men dere må jo ha litt tid bare dere også, så ikke mer besøk nå God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. april 2008 #128 Del Skrevet 14. april 2008 God mandag! Lykke til med presentasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 14. april 2008 #129 Del Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med vektreduksjon - kjempebra!! Flink du er! Hp det gikk bra på presentasjon idag. Ønsker deg fin uke! Jeg også blir sliten av å ha folk hver helg, liker egentlig ikke to helger på rad en gang jeg, så skjønner godt du blir sliten av fire!! Hvor gammel er du forresten? Jeg er tretti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. april 2008 #130 Del Skrevet 14. april 2008 jeg har også lurt på hvor gammel du er Jeg er 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. april 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 15. april 2008 Lilith, Bare Bea og Camelia Presentasjonen tror jeg gikk greit. Ble nok tidvis litt usammenhengene, men sånn er det ofte når du skal fortelle om noe som ligger nært og som en kan mye om. Men greit å få det overstått! Og veldig hyggelig å møte gamle kollegaer igjen Jeg er forresten 31 år, så begynner å bli "gammel" (og grå :hår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. april 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 15. april 2008 Ny innveiing: 27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet 10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg 15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg) Prøver å komme tilbake til mitt tidligere regime med å veie meg hver tirsdag morgen. Greit å veie seg tett oppi helga for da er motivasjonen til å tenke litt sunt da høyere, og jeg tenker ikke at jeg skal ta det igjen i løpet av uka. Men mandags morgen er jeg alt for trøtt... :søvn: Fornøyd med dagens måling med tanke på mye besøk (=mye godteri og usunn mat) og absolutt ingen trening i det siste. Men har vært flink når vi har spist ute og holdt meg borte fra de verste kaloribombene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 15. april 2008 #133 Del Skrevet 15. april 2008 31 er da ikke gammelt!! Husk - førti er det nye tretti, tretti er det nye tyve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. april 2008 #134 Del Skrevet 15. april 2008 31 er da ikke gammelt!! Husk - førti er det nye tretti, tretti er det nye tyve!!! Hmm.. da er vel tyve de nye tenårene.. *sukk* det er vel bare å forberede seg på uproposjonert kropp, kviseutbrudd og en emosjonell berg og dalbane da.. og ikke minst stormende forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. april 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 15. april 2008 Neida, så gammel er jeg jo ikke. Men grå har jeg blitt uansett :hår: Sånn er det å være mørk... Men har altså vært superflink i dag *skryte, skryte* Kom meg på trening selv om jeg holdt på å sovne foran TV. Og selv om det "kun" var 45 min spinning, er jeg veldig fornøyd. Lenge siden sist nå Og ble så inspirert av å ha trent, så jeg kjørte innom butikken på vei hjem og hamstret masse sunne greier. Så da ble det Cæsar-salat med kylling til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 16. april 2008 #136 Del Skrevet 16. april 2008 Kjempebra, altså! Så flink du var! Du har virkelig grunn til å være stolt at deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. april 2008 #137 Del Skrevet 16. april 2008 "Kun" 45 minutter spinning? Synes det var imponerende trening, jeg ... Selv er jeg fornøyd bare jeg kommer meg på trening, nesten uansett hva jeg tar meg til der. Cæsarsalat høres deilig ut! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 16. april 2008 #138 Del Skrevet 16. april 2008 Her er dama si som både er flink og trener, og spiser sunt! Hva strikker du forresten?? Jeg er på evig leting etter oppskriften på "flower basket shawl" jeg, har så lyst til å strikke det!! Hehe! Ha en fortsatt god 'lille lørdag'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 16. april 2008 #139 Del Skrevet 16. april 2008 for side 8 allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 18. april 2008 #140 Del Skrevet 18. april 2008 Innom for å ønske deg en riktig fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå