Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1601 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, h*n er jammen grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. februar 2008 #1602 Del Skrevet 26. februar 2008 for at babyen er så veloppdragen at h*n har festet seg! :-D 160 i hjertelyd? Det tyder på jente Slike ting stemmer vel i ca 50% av tilfellene, men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. februar 2008 #1603 Del Skrevet 26. februar 2008 Da tipper jeg at du får før termin. Tre dager før. Og du hadde rett, det er faktisk godt. Minner meg om Reese`s Peanut Butter Cups, smakt det? Farlig godt!! Og dette var godt med iskald melk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. februar 2008 #1604 Del Skrevet 26. februar 2008 Så bra at lillebaby har festa seg Vet du hvor tidlig de kan feste seg? Håper jeg føder i uke 37/38, er så utålmodig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. februar 2008 #1605 Del Skrevet 26. februar 2008 Oj! Så gøy at den lille hadde festa seg! Det var jo det jeg sa Og så deilig å kjenne liv :rødme: Gleder meg så til de første sparkene!! Jeg kjenner noe innimellom som kan minne om leamus, men det varer så kort at jeg ikke får tid til å summe meg før det er borte igjen.. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 27. februar 2008 #1606 Del Skrevet 27. februar 2008 Så deilig at babyen har festet seg. Greit med alt man slipper å bekymre seg for frem mot fødsel. Det er jo en utrolig spennende tid!!! Bare gled deg til fortsettelsen! Bare noen uker til, så er du mamma for verdens nydeligste lille nurk! :rødme: Gleder meg til det er meg igjen... Onsdags fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 #1607 Del Skrevet 27. februar 2008 Så bra at babyen har festa seg. Nå er det jammen ikke lange tiden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1608 Del Skrevet 27. februar 2008 for at babyen er så veloppdragen at h*n har festet seg! :-D 160 i hjertelyd? Det tyder på jente Slike ting stemmer vel i ca 50% av tilfellene, men likevel Veloppdragen unge! Får håpe h*n er det på utsiden også da 160 skal visst være jente ja. Vi får se da. Da tipper jeg at du får før termin. Tre dager før. Og du hadde rett, det er faktisk godt. Minner meg om Reese`s Peanut Butter Cups, smakt det? Farlig godt!! Og dette var godt med iskald melk til. 30. mars med andre ord. *noterer* Ja, er det ikke godt? Nå har vi ferskt brød i huset også, så stor fare for at det blir nugatti og peanøttsmør her i kveld også... Har aldri smakt det du nevner. Er det pålegg? Så bra at lillebaby har festa seg Vet du hvor tidlig de kan feste seg? Håper jeg føder i uke 37/38, er så utålmodig jeg Festet baby er deilig - en bekymring mindre! Har hørt de kan feste seg fra uke 32 eller noe. Men er ikke sikker. Vanlig var visst fra uke 36 iflg min JM. Jeg er utålmodig, men samtidig føler jeg meg liksom ikke helt klar ennå Håper på å få rundt termin jeg. Er mye jeg vil ha på plass før ungen kommer. Men med den innstillinga får jeg vel før, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1609 Del Skrevet 27. februar 2008 Oj! Så gøy at den lille hadde festa seg! Det var jo det jeg sa Og så deilig å kjenne liv :rødme: Gleder meg så til de første sparkene!! Jeg kjenner noe innimellom som kan minne om leamus, men det varer så kort at jeg ikke får tid til å summe meg før det er borte igjen.. Ha en fortsatt fin kveld Det er deilig å kjenne liv ja. Nå kjenner jeg babyen som presser seg opp i ribbeina mine - det er ikke like behagelig, men veldig betryggende Her var leamus-bevegelser på programmet lenge... Kjente ikke noe skikkelig spark før nærmere uke 24/25. Det er nok babyen din du kjenner ja! Så deilig at babyen har festet seg. Greit med alt man slipper å bekymre seg for frem mot fødsel. Det er jo en utrolig spennende tid!!! Bare gled deg til fortsettelsen! Bare noen uker til, så er du mamma for verdens nydeligste lille nurk! :rødme: Gleder meg til det er meg igjen... Onsdags fra meg Ja, man har nok å tenke på om man ikke skal bekymre seg for seteleie og annet "tull". Slipper å legge meg ned om vannet skulle gå hjemme også Ja, akkurat fem uker til 2.april i dag. Det er neimen ikke lenge. Snart er det din tur også - igjen! Så bra at babyen har festa seg. Nå er det jammen ikke lange tiden igjen Snart får vi møte lille baby! til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1610 Del Skrevet 27. februar 2008 35+2 I dag har jeg vært skikkelig aktiv. Fikk malt mer på rommet - listene og skapdørene. Så var jeg i svømmehallen (sykla frem og tilbake!) og svømte. Det var veldig deilig. Det er nesten som å trene uten å merke det - før man kommer opp da vel og merke. I dag var det t.o.m noen som kommenterte at jeg skulle ha baby! Flere som spurte meg om terminen, og en dame sa jeg hadde så fin mage :-D Det begynner vel å bli så tydelig at det ikke er rom for tvil at det er noen der inne Fikk besøk av ei venninne i dag også. Deilig med litt jenteprat. Tror hun begynner å bli rimelig babysyk... Hun og kjæresten hadde visst ikke brukt noe prevensjon i det siste. Kanskje lillebaby får en venn om ikke altfor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. februar 2008 #1611 Del Skrevet 27. februar 2008 Ti sider siden mitt siste besøk - som du skravler da jente! Flink du er da, er du begynt å føle at ting må gjøres før fødsel? Jeg kjenner det litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1612 Del Skrevet 27. februar 2008 Ti sider siden mitt siste besøk - som du skravler da jente! Flink du er da, er du begynt å føle at ting må gjøres før fødsel? Jeg kjenner det litt nå Her skravles det i vei Ja, jeg føler jeg må ordne ting nå, før babyen kommer, ellers blir det nok ikke gjort. Begynner som smått å bli småstressa ift alt vi trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2008 #1613 Del Skrevet 27. februar 2008 Reese`s peanut butter cups er godis. :-D Har det ikke alle plasser da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1614 Del Skrevet 27. februar 2008 Har ikke sett sånn før, men skal jammen kikke neste gang jeg er på butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2008 #1615 Del Skrevet 27. februar 2008 Gjør det. Tror de har det på 7/11 eller deli de luca og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1616 Del Skrevet 27. februar 2008 Gjør det. Tror de har det på 7/11 eller deli de luca og sånt. Æsj, sånt har vi ikke her... Finns ikke sånne fancy kjeder her. Men vi har Meny da, mulig de har? Ellers er det bare Rema og Kiwi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2008 #1617 Del Skrevet 27. februar 2008 Tja, du får titte. Meny har vi ikke her. Ellers så har de det faktisk på kinoen her. Der har de også skittles og sånne greier som ellers ikke er vanlig i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1618 Del Skrevet 27. februar 2008 Hm. Får ta en titt. Eller duger vel snickers også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2008 #1619 Del Skrevet 27. februar 2008 Eller peanøttsmør og nugatti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 27. februar 2008 #1620 Del Skrevet 27. februar 2008 Snickers Tror jeg må en tur på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg