Gjest Revenka Skrevet 24. februar 2008 #1561 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har en brødbakemaskin, og den er gull verdt!! Lager kjempegode brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. februar 2008 #1562 Del Skrevet 24. februar 2008 mmmm... nybakt brød... her ble det kneipp til frokost... men den ble begravd under egg og bacon, så jeg merket knapt at det var brød der :gjeiper: Når du er hos jordmor kan du få henne til å forklare deg litt hva som er hvor. Jordmor gjorde det med meg for noen uker siden - og da viste det seg at det jeg trodde var hodet var rumpa! (ja, der ser man hvor mye jeg skjønner av å trykke rundt på magen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. februar 2008 #1563 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg pleier å kjøpe sånn steinbakt mellomgrovt brød fra Rema1000. Synes det holder seg ganske godt også hvis man ikke spiser så mye av gangen. Men helt helt ferskt brød er jo best. MMm. Selv er jeg ingen brødbaker, men det hender jeg baker litt gjærbakst og smeller i sammen noen sjokoladekaker da. Kjekt med gjærbakst som man kan ha i frysen hvis man får besøk. Har bakt en gjærkringle (sånn med skillingsbolledeig) som ligger i frysen i tilfelle vi får besøk når lille spire har kommet ut. Og så har jeg "jukset litt" og kjøpt Møllers sjokoladekake-røre og vaffelrøre fra Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2008 #1564 Del Skrevet 24. februar 2008 Brødbakemaskin hadde vært noe. Men lurer på om det tar for stor plass... Kjøkkenet vårt er veldig lite og det er begrensa med skapplass. Hender jeg bruker sånne ferdig-greier jeg også... Er jo lov å jukse litt Skal høre med JM om hun kan forklare meg litt ja. Skal dit på tirsdag. Forhåpentlig er det jeg kjenner øverst når h*n trykker seg oppover rumpa og ikke hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. februar 2008 #1565 Del Skrevet 24. februar 2008 Så herlig med nybakt brød! Skulle ønske jeg var såpass til husmor at jeg gjorde slike ting... Ønsker meg brødbakemaskin, men mannen mener vi har for lite kjøkken, noe han sikkert egentlig har rett i Håper på at babyen ligger riktig vei nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 25. februar 2008 #1566 Del Skrevet 25. februar 2008 God mandags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. februar 2008 #1567 Del Skrevet 25. februar 2008 Knøttet og Småsmurf: tilbake! Håper babyen ligger rett vei, ja. Den gjorde jo det på forrige kontroll, men h*n kan jo ha snudd seg. Håper ikke h*n har det! 35 uker på vei i dag! 5 uker igjen! Det begynner å høres lite ut! Er ikke lei enda jeg. Og så har vi masse igjen å ordne! Mamma var innom med babyklær, sengetøy og dyner i stad! Så nå skal jeg få pakket ut av pappesken og legge det i kommoden. Tror ikke vi trenger å kjøpe så mye klær gitt! Vi får jo sikkert litt også. Da er det bedre å spare de pengene til klær når babyen blir litt større. Den skal jo ha klær senere også, men man får jo bare klær i de minste str. Må lage middag også nå, blir rester i dag. Kommer nok innom en tur i kveld! Klarer ikke gå for lenge uten KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 25. februar 2008 #1568 Del Skrevet 25. februar 2008 Ååååå, så hyggelig å kunne pusle med babyutstyr :rødme: HURRA FOR 35 UKER!! Bare vent, om 1-2 uker kommer du til å synes tiden går veeeeeeeeeldig sakte tenker jeg. Veldig bra at du ikke er lei enda da God restemiddag! Her er mannen ute, så det blir rester på meg i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. februar 2008 #1569 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) God formiddag Imli Endret 25. februar 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 #1570 Del Skrevet 25. februar 2008 1/2 pose gjær.. Hva gjør du med resten da? Ender ofte opp med det hvis jeg deler opp deiger og sånn, men da har jeg bare pleid å helle i alt. Gjæren holder seg vel ikke så lenge når den er åpna? Jeg setter dobbel deig. Eller så lager jeg tre brød til dagen etter. Eller så hiver jeg det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 #1571 Del Skrevet 25. februar 2008 35 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. februar 2008 #1572 Del Skrevet 25. februar 2008 Bare 5 uker igjen?! Det er jo ingenting, jo!! Godt du ikke er lei enda, og håper du ikke blir det heller. Tror ikke man trenger så veldig mye klær i begynnelsen, folk vil jo gjerne kjøpe til dere i gave og slikt, og om det mot formodning blir for lite klær er det jo bare å kjøpe mer, det er vel neppe noen problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. februar 2008 #1573 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg skjønner ikke at det bare er fem uker igjen....som tiden flyr avgårde!!! Ønsker deg en kjempefin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #1574 Del Skrevet 25. februar 2008 5 uker er jo ingenting! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. februar 2008 #1575 Del Skrevet 25. februar 2008 Bare 5 uker igjen Det begynner å bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #1576 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg må kjøpe peanøttsmør og nugatti i morgen. Og det er din feil! Må jo bare prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. februar 2008 #1577 Del Skrevet 25. februar 2008 Oooo ... fem uker?!?! Det er helt sprøtt! Gøy med babyting og redebygging - må vel så smått begynne med slikt vi også. Ha en fin mandagskveld, Imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. februar 2008 #1578 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) :banantroll: 35 uker :banantroll: Nå nærmer det seg med stormskritt ja! Godt å høre du er i god form h*n ligger nok riktig vei skal du se Endret 25. februar 2008 av Simpleminded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. februar 2008 #1579 Del Skrevet 25. februar 2008 5 uker igjen?! Hvor ble det av tiden? Juuhuuu! Det er jo bare to uker igjen, til lille nurket kan komme NÅR SOM HELST!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 25. februar 2008 #1580 Del Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer med 35 uker !! Jammen meg, ikke lenge igjen. Jeg vil tippe også. Jeg tror du får ei jente den 25. mars. Jeg så at noen nevnte peanøttsmør og nugatti sammen. Det høres herlig. Dobbel nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg