Gjest Reka Skrevet 5. april 2008 #2661 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg lurer på hva slags mage du har jeg Imli, siden babyen din koser seg så innmari der inne så må den jo være noe uten om det vanlig :Nikke: Men den lille babyen kommer nok når det passer h*n, det er jo sånn det skal være, bedre med litt sent enn alt for tidlig da! Men nå synes jeg egentlig at den burde komme da! :jepp: Ha en fin dag, ~ ~ ~ ~ la-imli-føde-nå-med-en-gang-støv ~ ~ ~ ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2008 #2662 Del Skrevet 5. april 2008 Nå ligger den og sparker meg i ribbeina og klager på dårlig plass. Bare og komme ut, det, men nei, det vil den ikke! Tror den blir der for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. april 2008 #2663 Del Skrevet 5. april 2008 Næmen babyen til Imli da... Du må skjønne det at skal du ha bedre plass så må du ut. Der er det masse plass å sprelle på... til deg Imli. H*n kommer nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 5. april 2008 #2664 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Skjønner godt at du er leeei!! men den kommer nok straks skal du se!!! Får være grenser for å dra ut tiden også... Endret 5. april 2008 av Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. april 2008 #2665 Del Skrevet 5. april 2008 Skjønner godt at du er lei! Men som de andre sier, babyen kan ikke bli der inne for alltid uansett Ut må den, om den kommer frivillig eller ikke! Det er slitsomt å gå sånn å vente og ikke minst våkne like skuffet hver morgen over at man ikke er blitt vekket av rier i løpet av natten Men uansett så skal man jo ikke få lov til å gå lenger enn 14 dager over, så du nermer deg uansett dag for dag! Du får forføre mannen og prøve rikshospitalets sette igang fødselsoppskrift Visste ikke om den da jeg gikk på overtid med Jørgen, men da jeg kom over den i ettertid har jeg spart den for senere bruk! Spørs vel om det blir nødvendig denne gangen siden det er to, men skader ikke å ha den i tilfelle. Men nok om meg, her er i allefall oppskriften Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel. Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte. Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner. Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere. Andre råd er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. april 2008 #2666 Del Skrevet 5. april 2008 Her var jo gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. april 2008 #2667 Del Skrevet 5. april 2008 Kanskje de er i full gang allerede? Snart skjer det nok noe skal du se! Masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2008 #2668 Del Skrevet 5. april 2008 Ingenting på gang ennå... Er bare trøtt... Har sovet for andre gang i dag. Så hvis man skal ha et sånt "energi-kick" før man føder, blir det i alle fall ikke noe føding i dag. Vi hadde sex senest i morges også vi... Med null resultat. Tror ikke på det der jeg altså... Blir nok ikke noe baby her på lenge. Kanskje like greit om det blir 14 dager over tida, for kontoen er så og si bunnskrapt. Lønning den 15. og vi har under 1000 kr. igjen på konto. Bare sånn for å gjøre det hele komplett... Angrer på hele greia i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2008 #2669 Del Skrevet 5. april 2008 Ingenting på gang ennå... Er bare trøtt... Har sovet for andre gang i dag. Så hvis man skal ha et sånt "energi-kick" før man føder, blir det i alle fall ikke noe føding i dag. Vi hadde sex senest i morges også vi... Med null resultat. Tror ikke på det der jeg altså... Blir nok ikke noe baby her på lenge. Kanskje like greit om det blir 14 dager over tida, for kontoen er så og si bunnskrapt. Lønning den 15. og vi har under 1000 kr. igjen på konto. Bare sånn for å gjøre det hele komplett... Angrer på hele greia i grunn. Uff, ikke angre da! Det går nok finfint skal du se! Tror ikke babyen hadde følt seg noe mindre velkommen om dere så hadde hatt 1000 kr i minus ved dens ankomst Og tenk som så, hvis du først er på sykehuset er det jo lite å bruke penger på! Ergo er noen dager på sykehus et skikkelig bra sparetiltak! Håper på baby i kveld/natt! Lykke til med fødselen uansett når den setter i gang! fra misunnelig og babysyk Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. april 2008 #2670 Del Skrevet 5. april 2008 Imli Skjønner så veldig godt at du er lei nå. Men det kan jo hende at du får en fødsel som starter kjempebrått med ordentlige rier uten sånne små tegn i forveien. Håper du slipper å vente så mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. april 2008 #2671 Del Skrevet 5. april 2008 Babyen kommer nok skal du se, og som de andre sier. H*n bryr seg ikke om hvor mye penger dere har på kontoen. Det meste er jo klart, så trenger ikke penger nå med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 5. april 2008 #2672 Del Skrevet 5. april 2008 *Innom og gir deg en støttende klem!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. april 2008 #2673 Del Skrevet 5. april 2008 Hold ut, Imli! Snart ... snart ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. april 2008 #2674 Del Skrevet 5. april 2008 Kjipt med lite penger på kontoen... Men dere har det dere trenger til den lille i hvert fall, så slipper dere å tenke på det. Og lønna kommer om en drøy uke, da blir det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 6. april 2008 #2675 Del Skrevet 6. april 2008 Håper du ikke bekymrer deg altfor mye for hvordan livet blir når bebissen kommer - satser mye på at hele opplevelsen blir STOR! Håper og tror du nå er dritt lei av å være gravid og at alt rundt det bare er ork - tror det blir bra å møte det lille nurket - og se hva at strevet var for... ha en god natt, og sov godt kjære deg! positive tanker din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. april 2008 #2676 Del Skrevet 6. april 2008 En dag mindre til du blir mamma :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #2677 Del Skrevet 6. april 2008 Hei jenter Status er null baby og null tegn til baby Takk for alle klemmer og støttende ord! Setter jeg stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. april 2008 #2678 Del Skrevet 6. april 2008 Den babyen din har det nok altfor bra inni magen din, imli! Og jeg som var heeeeelt sikker på at det ble i går....hmm....jaja.... Kommer nok uansett veeeeldig snart, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. april 2008 #2679 Del Skrevet 6. april 2008 Masse lykke til, Imli! Krysser fingrene for at det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. april 2008 #2680 Del Skrevet 6. april 2008 Krysser fingrene for at noe begynner å skje før dagen er omme! Søndagsbarn er jo best sies det! (kunne en regle om det når jeg var liten husker jeg, og søndagsbarna hadde alle kvalitetene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg