Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2121 Skrevet 19. mars 2008 Hm, har jeg ikke tippet? Sjekket tippelisten din ,og fant meg ikke der... Jeg har ingen anelse på dato, men jeg tipper på en Bare en følelse jeg plutselig fikk... Tror ikke du har tippa nei. Så får vi se om følelsen din er riktig da
monja Skrevet 19. mars 2008 #2122 Skrevet 19. mars 2008 Neida, det er jo de i mai/juni som får overtiden og de lange fødslene Vi har jo ikke anledning til sånt. Her skal det gå fort og smidig og uten komplikasjoner for alle mann. Men jeg må si at jeg føler sjansen min for setefødsel øker i takt med at "alle" andre plutselig har babyer som snur seg i rett leie *tenker positivt*
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2123 Skrevet 19. mars 2008 Neida, det er jo de i mai/juni som får overtiden og de lange fødslene Vi har jo ikke anledning til sånt. Her skal det gå fort og smidig og uten komplikasjoner for alle mann. Men jeg må si at jeg føler sjansen min for setefødsel øker i takt med at "alle" andre plutselig har babyer som snur seg i rett leie *tenker positivt* Ja, det var sånn det var ja! Mars/april-klubben er årets utvalgte på lette fødsler og null overtid Om alt annet skulle slå feil, så er det meg dere ser på joggetur natt til 2. april Vi har jo hatt en setebaby i mars/april-klubben, da burde det vel statistisk sett ikke bli flere? :klø: Seteleie skal jo være skjeldent da. Får virkelig håpe babyen din snur seg!
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2124 Skrevet 19. mars 2008 Nå har jeg støvsuga hele 2. etasje og lagt på nytt sengetøy. Forhåpentlig siste gang jeg gjør det før det kommer baby. Begynner å bli litt slitsomt og drive med den slags. Nå må jeg ha noe å spise før jeg blir gæren.
Catus Skrevet 19. mars 2008 #2125 Skrevet 19. mars 2008 Ja til at mars/april-klubben er utvalgte til å føde lett, greit og før termin! *tvinger meg selv til å tenke positivt i dag*
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2126 Skrevet 19. mars 2008 Ja til at mars/april-klubben er utvalgte til å føde lett, greit og før termin! *tvinger meg selv til å tenke positivt i dag* Prøver å tvinge meg selv til det samme. Er lite lysten på overtid og komplikasjoner...
MellonCollie Skrevet 19. mars 2008 #2127 Skrevet 19. mars 2008 Fiiine magen! Tenkte bare å komme med gensertips også, dersom du skulle ønske å shoppe noe mer.. H&M har i alle fall hatt en del fine gensere i det merket som heter L.O.G.G. Det er vel sports/fritidsklærne de har. Der har de hatt ganske godt utvalg i litt lange gensere, uten glidelåser og hetter, og ikke kjempetrange. Men du har kanskje ikke tenkt deg på storshopping fremover Er så spennende her inne for tiden
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2128 Skrevet 19. mars 2008 Fiiine magen! Tenkte bare å komme med gensertips også, dersom du skulle ønske å shoppe noe mer.. H&M har i alle fall hatt en del fine gensere i det merket som heter L.O.G.G. Det er vel sports/fritidsklærne de har. Der har de hatt ganske godt utvalg i litt lange gensere, uten glidelåser og hetter, og ikke kjempetrange. Men du har kanskje ikke tenkt deg på storshopping fremover Er så spennende her inne for tiden Takk for tips, skal sjekke hvis jeg drar til byen før føding er merkelig hvor vanskelig det skal være å finne en helt vanlig genser...
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #2129 Skrevet 19. mars 2008 Fikk til og med gått tur i dag jeg. Pleier jo egentlig å svømme på onsdager, men nå som det er ferie er det vel familiebad hver dag, og det orker jeg ikke nå - svømme "oppi" 30 andre og masse skrikerunger ved siden av... Nei takk. Så da ble det gåtur i stedet. Gikk ca en time, men i rolig tempo da. Kjenner det litt i hoftene nå, siden det stort sett ble asfalt-gåing. Ja, ja, det går over.
Coxy Skrevet 19. mars 2008 #2130 Skrevet 19. mars 2008 Så flink du er til å trimme!!! Det MÅ jeg bli flinkere på også... Er fortsatt veldig spent på nytt magebilde jeg da.... :rødme:
Knøttet Skrevet 19. mars 2008 #2131 Skrevet 19. mars 2008 Nå har jeg støvsuga hele 2. etasje og lagt på nytt sengetøy. Forhåpentlig siste gang jeg gjør det før det kommer baby. Begynner å bli litt slitsomt og drive med den slags. Nå må jeg ha noe å spise før jeg blir gæren. Driftig dame! Redebygging på gang, eller? Skjønner godt du ikke gidder svømme "oppi" tretti andre... Kjekt du fikk gått tur da, selv om du kjenner det i hoftene. Håper det går snart over!
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #2132 Skrevet 20. mars 2008 Så flink du er til å trimme!!! Det MÅ jeg bli flinkere på også... Er fortsatt veldig spent på nytt magebilde jeg da.... :rødme: Prøver i alle fall La ut magebilde for et par sider siden. Driftig dame! Redebygging på gang, eller? Skjønner godt du ikke gidder svømme "oppi" tretti andre... Kjekt du fikk gått tur da, selv om du kjenner det i hoftene. Håper det går snart over! Ja, her er det redebygging for fullt. Nå tror jeg vi har det aller mest nødvendige i alle fall. Så må vi sikkert ut å kjøpe masse "dill" etterhvert. Kjenner det i hoftene etter å ha sovet også. Var oppe før 7 i dag til tross for at jeg var trøtt. Klarer bare å sove på siden, og det sliter på hoftene... Gleder meg til å sove på magen igjen!
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #2133 Skrevet 20. mars 2008 Vi har leita etter påskeegg i dag vi Gjemte egg til hverandre i går kveld, og leita etter dem i dag. Så nå ble det sjokolade til frokost. Ja, ja.
monja Skrevet 20. mars 2008 #2134 Skrevet 20. mars 2008 Jeg tok sjokolade til dessert etter frokost jeg
Småsmurf Skrevet 20. mars 2008 #2135 Skrevet 20. mars 2008 Påskeegg er bra! Jeg har lært mannen min hvor viktig det er med julestrømpe jeg da Eller, jeg sa vel noe sånt som at visst jeg ikke fikk julestrømpe var hele jula ødelagt.... Lurer på om han følte presset da...
Småsmurf Skrevet 20. mars 2008 #2137 Skrevet 20. mars 2008 Blir så ungesjuk av alle dere her inne assa! Også så spennende og følge med da
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #2138 Skrevet 20. mars 2008 Det var godt med .... Har lyst på mer... Men skal pusse tenna. Det hjelper alltid, da smaker ikke sjokoladen godt
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #2139 Skrevet 20. mars 2008 Blir så ungesjuk av alle dere her inne assa! Også så spennende og følge med da Hvordan går det med deg forresten, med mann og etterhvert prøving? Har du dagbok?
Småsmurf Skrevet 20. mars 2008 #2140 Skrevet 20. mars 2008 Joda her tusler og går det. Ting tar fryktelig lang tid da... Så det er litt tungt til tider.. Har en dagbok ja: Småsmurfs egne lille verden. Klarte ikke få til sånn link som kommer når man poster jeg...
Fremhevede innlegg