Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sladris, ja, så dere skal slippe å gå i uvisshet! Skal prøve å få sagt fra her før jeg drar selv, og så skal sladrisen få beskjed så fort som mulig når det skjer noe mer :)

Jeg er fortsatt gravid inntil det motsatte er bevist! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nurkeliten var kjempesøt når han kom ut jeg, ikke pen, men verdens søteste. Ser jo på bilder nå at det var han slettes ikke :gjeiper:

Skrevet

Hva er planene for dagen her da? fødsel kanskje? :fnise:

Skrevet

38+6 og null føding på gang i dag heller. Har vært i akebakken og stått på ski og akebrett. Får se om det setter i gang noe? Tviler vel på det. I dag var det full fart i bakken med både naboer, venner og familie. Gamle og unge har både aka, stått på ski og grilla. Nå er jeg sinnsykt trøtt... Men er litt seint å sove nå. Så jeg får prøve å holde meg oppe noen timer til, tross sandpapir i øynene...

:klemmer: til alle!

Skrevet

Jeg blir alldeles imponert av deg, imli! Så aktiv som du er! :) Skikkelig flink!

Tips for å å i gang fødselen: HUSVASK og annet husarbeid! :husarbeid: Har hørt det har hjulpet på mange. De skal ha vasket huset skikkelig til ungen kommer, og VIPS så har fødselen satt i gang i løpet av et par døgn... :fnise:

Skrevet

Er du forresten på Facebook Imli?? Da må du jo melde deg på gruppa sammen med oss fra skravletråden :)

Skrevet

:danser: 39 UKER!!!!! :danser:

Jammen ikke lenge til nå, selv om det føles uvirkelig...

Tenker en del på det om dagen jo også... At jeg plutselig skal ha ansvar for et lite nurk... Føles veldig rart ut nå...

Men de som har barn sier jo at de ikke kan tenke seg hvordan det er å ikke ha barn når de først har fått dem.

Så dette går nok veien :-D

Får håpe det ikke drøyer for lenge...

Neida, det er jo de i mai/juni som får overtiden og de lange fødslene :ler: Vi har jo ikke anledning til sånt. Her skal det gå fort og smidig og uten komplikasjoner for alle mann.

Dette syntes jeg var et USEDVANLIG dårlig forslag... Stemmer i mot!!!!!!!!!!!!!

Så fin vogge!!!

Kjekt med besteforeldre som handler inn. Fått masse hjelp vi også. Er mange som gleder seg til familieforøkelsen :-D

Skrevet

39 uker alt :danser:

Hvor blir dagene av?

Håper aking og ski setter fart på sakene :klemmer:

Skrevet

:juhu: 39 uker :juhu:

Bare 1 uke til termin :sjokk:

Stemmer imot jeg også at det er vi i mai/juni som får overtiden og de lange fødslene, bare tull :fnise:

Skrevet

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Synes du er kjempesprek jeg :) Håper jeg er i like god form når jeg er så langt på vei (selv om noe (bekkenløsning) sier meg at det er jeg nok ikke :fnise:).

Når jeg var i praksis på føden sa de det motsatte av Moncia85 da. At det ikke hadde noen innvirkning med rundvask av hus, trappegåing osv. - i verste fall var man utslitt når fødselen startet. Men hvem vet?

Uansett hva du gjør, så kommer den jo ut snart :)

Skrevet

:hoppe: 39 uker!!! :hoppe:

Så utrolig fort tiden går!! :-D

Skrevet

:banantroll: :danse: 39 UKER :danse: :banantroll:

Skrevet

:hoppe::danse: Gratulerer med 39 uker! :hoppe::danse:

Tenk; Du har bare 1 uke igjen før termin! Spennendes dette her.. Her går jeg og nyter noen få spark om dagen og er endelig halvveis, mens du er rett rundt hjørnet fra å ha din lille i armene :rødme:

Når fødselen setter i gang så er du nok klar skal du se :Nikke:

Kos deg videre i dag! :klem:

Skrevet
:fnise: Nå tenker jeg igjen at du er på sykehuset.. :fnise:
Skrevet

Leste i skravletråden, hun har vært på skitur i dag også :fnise:

Skrevet

Godt du passer på, Linky ;):ler:

Neida, 39 uker i dag og intet nytt. Har vært på mini-skitur opp og ned bakken i dag også. Kanskje det setter fart på sakene? Har planlagt å støvsuge huset i morgen. Kanskje vaske litt også. Så får vi se om det setter i gang noe? Har mine tvil men. Fortsatt uvirkelig for meg dette med fødsel. Tror fortsatt at det aldri kommer til å skje... :sukk:

Skrevet
Er du forresten på Facebook Imli?? Da må du jo melde deg på gruppa sammen med oss fra skravletråden :)

Er mange av dere der eller? Skal tenke over det, men prøver egentlig å være mest mulig anonym når jeg er på nettet. Både av sikkerhetsgrunner og at jeg ikke har lyst til at noen jeg kjenner i virkeligheten skal vite at det er meg som skriver... :sjenert:

Skrevet

Høres kjent ut. Er uvirkelig for flere det ja... Men trodde kanskje det ble mer virkelig når jeg kom like langt som deg ;)

Nei, tar vel litt tid før det går ordentlig opp for en... Men når en har sitt lille nurk i armene så går det nok opp for en etterhvert.

Håper det skjer noe snart :-D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...