Knøttet Skrevet 27. mars 2008 #2301 Skrevet 27. mars 2008 Skal ikke være lett med den har den ene lyst har ikke den andre Lykke til med sexoppskriften og fødepizzaen!
Gjest Revenka Skrevet 27. mars 2008 #2302 Skrevet 27. mars 2008 Så spennende nå rett før termin Håper det går fort slik at du raskt kan komme tilbake hit og fortelle oss alt om det!
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2305 Skrevet 28. mars 2008 Hvilken dato er det? Kan vi forresten tro deg hvis du sier du har fått baby 1 april? Er så sær at jeg synes 2. april ikke er noen fin dato. Så jeg vil helst ikke ha da! Babyen må jo ha en fin bursdagsdato! Ja, tenk hvis ungen kommer 1. april. Vet ikke helt om jeg hadde trodd deg Hehe, ja kanskje det bare er aprilssnarr? Hei hei:) Har smuglest i dagboka di lenge nå, og har jo blitt litt småmisunnelig på lillebaby:) Lyst på en sånn en jeg også! Kanskje det blir prøving her i gården snart også. Du må iallefall ha masse lykke til med fødselen, er innom her innimellom og bare må lese hva som skjer... Koselig med flere lesere Håper det blir prøving på deg også snart da! Og nå fikk jeg lyst på After Eight sjokolade... Knerten vår kom den dagen vi skulle i bursdag (som vi hadde gledet oss veldig til), og kjæresten skulle holde foredrag Alt ble avlyst! Hehe, typisk det. Kanskje jeg bør overbevise meg selv om at babyen ikke bør komme i dag, så kommer den? Og fyldig rapport her inne I går ble det to ganger En gang på ettermiddagen etter fellesdusjing, og en litt mere uplanlagt etter at vi hadde lagt oss Så får vi se om det får noe fart på sakene! I dag blir det fødepizza med chili og hvitløk
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2306 Skrevet 28. mars 2008 Ja, det forventer vi Kommer alltid med rapport, vet du Men kanskje ikke helt detaljert Skal ikke være lett med den har den ene lyst har ikke den andre Lykke til med sexoppskriften og fødepizzaen! Nei, det er ikke lett det der. Her har det naturlig nok vært mannen som vil mest, og jeg som ikke er like lysten. Men det som er dumt med å være kvinne, er jo at samleie er fullt mulig selv om man ikke har så veldig lyst. Dermed har jeg vel latt ham "gjøre seg ferdig" noen ganger... Men når mannen ikke har lyst, da er det jo lite man får gjort av den slags, av rent tekniske grunner! Men i går hadde vi begge lyst da, så da ble det bra. Så spennende nå rett før termin Håper det går fort slik at du raskt kan komme tilbake hit og fortelle oss alt om det! Skal prøve å holde dere oppdatert tilbake! Fredag!!! Ha en strålende dag Snart helg nå Ha en fin dag du også
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2307 Skrevet 28. mars 2008 39+4 Hvor blir dagene av? "Only 3 days to go!"??? Det er jo egentlig 5, selvfølgelig, men likevel. Synes ikke det er lenge siden det var et hav av dager igjen. Nå kommer det snart en baby, selv om det hender at jeg angrer litt. Har jo bestillt føding i dag, men ser ikke ut til at det blir noe, gitt... Til tross for iherdig i går! Får se om fødepizza gjør susen da. Egentlig et ekkelt ord, når jeg tenker meg om. Høres ut som pizza med div. gørr på, spør du meg! I dag kommer mamma og hjelper meg og vaske. Må ha det rent til helga! Det ser faktisk ikke ille ut her nå. Huset er blitt rent ugjenkjennelig innvendig etter at jeg flytta inn her. Noen nye møbler, noen malingsstrøk her og der, og ikke minst rydding og vasking, har gjort underverker med ungkarsboligen Nå tror jeg alt skal være klart for baby. Vogga står i stua med madrass i, og teppe oppå. Foreløpig er det kattene som sover der. Ser ut som to byttinger i vogga De skal jammen kastes ut når ungen skal sove der.
Concertina Skrevet 28. mars 2008 #2308 Skrevet 28. mars 2008 Oooh dette er spennende, du får kose deg med fødepizza (det høre jævlig ut! ), og litt i dag og, så kommer den nok ut Jeg synes forresten 2. april er en kjempefin dato!
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2309 Skrevet 28. mars 2008 Ja, ikke sant fødepizza høres fælt ut? Høres ut som den er laga av alt det ekle som kommer ut etter babyen Huff, så ekle tanker jeg har! Jeg får vel være fornøyd så lenge ungen kommer ut tror jeg... Og helst ikke sånn altfor lenge etter termin!
Skrållan Skrevet 28. mars 2008 #2310 Skrevet 28. mars 2008 Bare innom og snuser litt... God (føde)helg! :)
Gjest Reka Skrevet 28. mars 2008 #2311 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tenker fødepizza gjør underverker jeg Imli! Håper du får en fortreffelig fredag og en finfin helg
Simpleminded Skrevet 28. mars 2008 #2312 Skrevet 28. mars 2008 Namm! Fødepizza.... Ehm.. Eller ikke! Men hvis det gjør susen så skal en vel ikke klage! Kanskje vaske-festen til helga sammen med mammaen din gjør susen, og veene starter mens hun er der? Hva er tankene dine rundt epidural forresten? Skal du ha det? Har du skrevet fødebrev?
Midnattsol Skrevet 28. mars 2008 #2313 Skrevet 28. mars 2008 Æsj! *fortrenge ekle tanker og bilder om fødepizza*
jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #2314 Skrevet 28. mars 2008 Fødepizza Neida, får håpe det gjør susen og det blir baby i løpet av helga :-D
Gjest Indo Skrevet 28. mars 2008 #2316 Skrevet 28. mars 2008 Måtte bare innom for å oppdatere meg litt=) Må jo finne ut om ting er på gang vettu! God helg Imli Håper det blir baby på dere snart snart!
linky Skrevet 28. mars 2008 #2317 Skrevet 28. mars 2008 Og jeg som akkuratt skulle til å finne meg mat nå, mista vel litt av matlysten når jeg leser om fødepizza her inne, neida Får håpe på baby i helga, det hadde vel vært noe
monja Skrevet 28. mars 2008 #2318 Skrevet 28. mars 2008 Jeg som har sett min egen morkake - ja, den forrige da - mista ikke matlysten av å lese om fødepizza. Jeg ble sulten jeg Det var jo verdens største bombe liksom Stemmer og for fødsel i helga!
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2319 Skrevet 28. mars 2008 Bare innom og snuser litt... God (føde)helg! :) Takk Sende fødevibber! Jeg tenker fødepizza gjør underverker jeg Imli! Håper du får en fortreffelig fredag og en finfin helg Vi satser på det Ha en fin helg selv Namm! Fødepizza.... Ehm.. Eller ikke! Men hvis det gjør susen så skal en vel ikke klage! Kanskje vaske-festen til helga sammen med mammaen din gjør susen, og veene starter mens hun er der? Hva er tankene dine rundt epidural forresten? Skal du ha det? Har du skrevet fødebrev? Hehe, skal snart i gang og lage pizza deig. Men gjett hva kjøttdeigen kommer til å minne meg om etterpå da. Jeg har en litt for livlig fantasi når det kommer til sånne ekle ting Nå har mamma vært her og vaska. Ble vel stort sett hun som jobba... Hun gleder seg noe helt vilt til å bli mormor da. Og nå skal tanta mi (søstra hennes) bli farmor i august også. Så da blir det enda flere unger i familien. Jeg har så mange fettere og kusiner at jeg nesten ikke vet hvem som er hvem, så tremenninger får lillebaby nok av Har ikke skrevet fødebrev, regner med jeg rekker å si fra om hvordan jeg vil ha det mens vi er der. Og rekker vi ikke det, er vel egentlig ingenting bedre... Snakka med mamma om fødsler og sånt i dag, og hennes fødsler har jo vært lette og ikke minst raske. Så det får jeg si fra om når vi ringer sykehuset, så ikke jeg får beskjed om å gå å legge meg. Når det gjelder smertelindring vet jeg ikke. Satser liksom på å klare meg uten, men jeg vet jo ikke før jeg ligger der. Vet i alle fall at jeg ikke kan få petidin pga noe kræsj med medisinene jeg tar. Så det må bli lystgass eller epidural. Tror jeg kommer til å prøve lystgass først. Er litt lite lysten på epidural. Men jeg gidder ikke gjøre prestisje av å føde uten smertelindrende. Hvorfor ha mer vondt enn man må? Nei, jeg får ta det som det kommer! Æsj! *fortrenge ekle tanker og bilder om fødepizza* Det kommer sikkert ut masse fint vi kan bruke som fyll! Nei, nå er jeg fæl. Fødepizza Neida, får håpe det gjør susen og det blir baby i løpet av helga :-D Ja, baby i løpet av helga
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2320 Skrevet 28. mars 2008 Måtte bare innom for å oppdatere meg litt=) Må jo finne ut om ting er på gang vettu! God helg Imli Håper det blir baby på dere snart snart! Forhåpentlig blir det noe på gang i kveld Da skal vi ha FØDEPIZZA ( dårlig humor ), OG jeg skal prøve å få gått en tur i nabolaget. Springe litt i trappene etterpå også God helg! Og jeg som akkuratt skulle til å finne meg mat nå, mista vel litt av matlysten når jeg leser om fødepizza her inne, neida Får håpe på baby i helga, det hadde vel vært noe Høres det ikke godt ut med fødepizza? Ja, tenk om lillebaby faktisk kommer i helga. Når jeg virkelig tenker over det, vet jeg ikke om jeg vil likevel! Jeg som har sett min egen morkake - ja, den forrige da - mista ikke matlysten av å lese om fødepizza. Jeg ble sulten jeg Det var jo verdens største bombe liksom Stemmer og for fødsel i helga! Hehe, så den fristende ut? Uff, nå skal jeg slutte med sånn ekkel tenking. Men det skal mere til for å ta fra meg matlysta også Dere får stemme for fødsel hele gjengen, så får vi se om lillebaby hører på KG-tantene
Fremhevede innlegg