MellonCollie Skrevet 28. mars 2008 #2321 Skrevet 28. mars 2008 Jeg stemmer veldig for fødsel :duskedame: Vi heier på deg alle sammen :-D Og jeg er sikker på at fødepizza gjør susen
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2322 Skrevet 28. mars 2008 Jeg stemmer veldig for fødsel :duskedame: Vi heier på deg alle sammen :-D Og jeg er sikker på at fødepizza gjør susen Flott! Da får vi håpe det gir resultater!
Simpleminded Skrevet 28. mars 2008 #2323 Skrevet 28. mars 2008 Smertelindring eller ikke - vondt blir det nok uansett Men i øyeblikket man føder så tror jeg det meste man tenker på er å få ungen ut, og derfor er det mange som klarer seg uten epidural Jeg kunne tenkt meg akupunktur jeg! Men vi får se... Ting blir nok ikke som man har tenkt uansett
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2324 Skrevet 28. mars 2008 Smertelindring eller ikke - vondt blir det nok uansett Men i øyeblikket man føder så tror jeg det meste man tenker på er å få ungen ut, og derfor er det mange som klarer seg uten epidural Jeg kunne tenkt meg akupunktur jeg! Men vi får se... Ting blir nok ikke som man har tenkt uansett Ja, vondt blir det nok uansett hva man finner på! Jeg skal føde på vanlig fødeavdelign, så jeg vet ikke om jeg kan få akupunktur der. Har ikke spurt... Gadd ikke den ABC-avdelinga siden jeg ikke hadde lyst på badekar - det er jo derfor de fleste vil dit. Vi får håpe det går fort og greit, har lyst til å slippe sprøyter og sånt!
linky Skrevet 28. mars 2008 #2325 Skrevet 28. mars 2008 *Har fæle tanker i hodet når det gjelder den pizzaen altså* Løpe ut før jeg mister helt matlysten her
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2326 Skrevet 28. mars 2008 *Har fæle tanker i hodet når det gjelder den pizzaen altså* Løpe ut før jeg mister helt matlysten her Ja nå har det vært masse ekkelt snakk her Blir det pizza til middag hos dere i dag, Linky?
pondusa Skrevet 28. mars 2008 #2327 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha helt vanlig FREDAGSPIZZA vi... Mamman min har 50-årsdag i morgen, så jeg stemmer for fødsel på en deilig lørdags formiddag.
monja Skrevet 28. mars 2008 #2328 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tror nok du får akupunktur på en helt vanlig fødeavdeling. Jeg kan iallefall anbefale akupunktur på det varmeste. Selv om det ikke tok vekk all smerten ble jeg jo så avslappet. Mannen min trodde jo nesten jeg var full da hen kom tilbake etter å ha vært på do
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2329 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha helt vanlig FREDAGSPIZZA vi... Mamman min har 50-årsdag i morgen, så jeg stemmer for fødsel på en deilig lørdags formiddag. Hehe, fredagspizza og fødepizza, whats the difference? Fødsel i morgen er jeg absolutt med på! Jeg tror nok du får akupunktur på en helt vanlig fødeavdeling. Jeg kan iallefall anbefale akupunktur på det varmeste. Selv om det ikke tok vekk all smerten ble jeg jo så avslappet. Mannen min trodde jo nesten jeg var full da hen kom tilbake etter å ha vært på do OK, da kanskje jeg kan prøve det da. Har aldri prøvd sånt før jeg men. Kan jo se om jeg synes det hjelper.
Umuriel Skrevet 28. mars 2008 #2330 Skrevet 28. mars 2008 Ja, vondt blir det nok uansett hva man finner på! Jeg skal føde på vanlig fødeavdelign, så jeg vet ikke om jeg kan få akupunktur der. Har ikke spurt... Gadd ikke den ABC-avdelinga siden jeg ikke hadde lyst på badekar - det er jo derfor de fleste vil dit. Vi får håpe det går fort og greit, har lyst til å slippe sprøyter og sånt! Jeg hadde spesifisert i ønskebrevet mitt at jeg ikke ville ha hverken epidural eller sprøyter. Har mer skrekk for sånt enn å føde Måtte imidlertid få en beroligende sprøyte fordi jeg skalv ukontrollert etter mer enn to døgn med rier hjemme, og før hun satte sprøyta lå jeg nesten og gråt av redsel for det lille stikket (som jeg forøvrig ikke kjente, det druknet i riene) Men lurt å gå i fødsel med et åpent sinn, og ikke forhåndsbestille hverken det ene eller det andre. Jeg syns aldri det gjorde så vondt at jeg hadde behov for å be om noe som helst.
Concertina Skrevet 28. mars 2008 #2331 Skrevet 28. mars 2008 OK, da kanskje jeg kan prøve det da. Har aldri prøvd sånt før jeg men. Kan jo se om jeg synes det hjelper. Jeg anbefaler i hvertfall akupunktur, har ikke fødd eller noe, men for meg funker i hvertfall akupunktur for endel annen smerte Krysse fingre for at det kommer en liten i løpet av helga, selv om det betyr at jeg har tippet feil
linky Skrevet 28. mars 2008 #2332 Skrevet 28. mars 2008 Ja nå har det vært masse ekkelt snakk her Blir det pizza til middag hos dere i dag, Linky? Vi hadde faktisk tenkt å ha pizza i dag ja, men spørs om jeg tør nå Får la være å tenke på fødepizza frem til i kveld, så kanskje jeg orker
Ella* Skrevet 28. mars 2008 #2333 Skrevet 28. mars 2008 Fikk litt samme assosiasjoner som deg når jeg så ordet fødepizza ja Håper du får en fin helg Og forhåpentligvis starter fødselen snart
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2334 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg hadde spesifisert i ønskebrevet mitt at jeg ikke ville ha hverken epidural eller sprøyter. Har mer skrekk for sånt enn å føde Måtte imidlertid få en beroligende sprøyte fordi jeg skalv ukontrollert etter mer enn to døgn med rier hjemme, og før hun satte sprøyta lå jeg nesten og gråt av redsel for det lille stikket (som jeg forøvrig ikke kjente, det druknet i riene) Men lurt å gå i fødsel med et åpent sinn, og ikke forhåndsbestille hverken det ene eller det andre. Jeg syns aldri det gjorde så vondt at jeg hadde behov for å be om noe som helst. Hehe, sprøyteskrekk? Har ikke akkurat sprøyteskrekk, jeg, jeg er mer redd for "skumle" virkestoffer og sånt. Derfor synes jeg lystgass virker mer fristende ettersom det går ut av kroppen med en gang. Huff, to døgn med rier hørtes forferdelig slitsomt ut! Håper jeg slipper det! Er nok lurt å ikke forhåndsbestille det ene eller det andre nei. Jeg anbefaler i hvertfall akupunktur, har ikke fødd eller noe, men for meg funker i hvertfall akupunktur for endel annen smerte Krysse fingre for at det kommer en liten i løpet av helga, selv om det betyr at jeg har tippet feil Hadde jo vært litt spennende å prøve da Vet ikke om noen har tippa i løpet av helga jeg? Det skal jeg sjekke. Vi hadde faktisk tenkt å ha pizza i dag ja, men spørs om jeg tør nå Får la være å tenke på fødepizza frem til i kveld, så kanskje jeg orker Hehe, du får prøve å stenge det ute! Endret 28. mars 2008 av imli
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2335 Skrevet 28. mars 2008 Fikk litt samme assosiasjoner som deg når jeg så ordet fødepizza ja Håper du får en fin helg Og forhåpentligvis starter fødselen snart Ja, det høres jo grusomt ut. Ha en fin helg du også.
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2336 Skrevet 28. mars 2008 Monja: 28. mars Linky, Indo: 29. mars Ponine, Umuriel: 30. mars Midnattsol: 30. mars
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2337 Skrevet 28. mars 2008 Så får vi se om noen av dere får rett! Nå skal jeg gå og lage fødepizza
monja Skrevet 28. mars 2008 #2338 Skrevet 28. mars 2008 Høh! Jeg får håpe jeg tipper rett på kjønnet iallefall
Gjest Kardemomme Skrevet 28. mars 2008 #2339 Skrevet 28. mars 2008 Wow, her nærmer det seg fødsel...så spennende Ønsker deg ei fin helg!
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2340 Skrevet 28. mars 2008 Høh! Jeg får håpe jeg tipper rett på kjønnet iallefall Skal prøve å presse på så du får rett på datoen Wow, her nærmer det seg fødsel...så spennende Ønsker deg ei fin helg! Ja, forhåpentlig fødsel med det første... I like måte! ---------------------------------------------------------------------------------- Fødepizza fortært Har tenkt å prøve å gå en tur. Men nå regner det her - oppå all snøen... Ikke akkurat fristende å gå ut da. Og så er jeg helt sinnsykt trøtt, har bare lyst til å sove, men det er for sent for en lur og for tidlig å legge seg. I dag hadde min kjære møtt jordmora som har hatt oss på så og si alle undersøkelsene våre på gyn.pol. Hun hadde vakt på føden i helga. Da hadde det vært ekstra moro å få henne som JM da... Hun har tilfeldigvis hatt oss så og si hver gang vi har vært inne til UL og hun er veldig hyggelig. Vi spøkte med det, at kanskje hun måtte ta i mot babyen også.
Fremhevede innlegg