Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her ble det også litt sjokolade til frokost... :sjenert: Kjæresten overraska meg med påske-egg i går :love:

Må stemme i at jeg syns du er flink til å trimme :jepp: Syns du har vært det gjennom hele graviditeten jeg :) Og det kan jo til og med være det som 'aktiverer' fødselen til slutt!? Hvem vet? :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøver i alle fall :)

La ut magebilde for et par sider siden.

Ååååh, det har jeg visst oversett...men nå fant jeg det! Så fin! :) Og så akkurat passe stor! *håpe jeg også blir sånn, men det er nok litt optimistisk*

Skrevet
Vi har leita etter påskeegg i dag vi :fnise:

Gjemte egg til hverandre i går kveld, og leita etter dem i dag. Så nå ble det sjokolade til frokost. Ja, ja.

Åh, det hørtes kjempekoselig ut! Vi har ikke noen slike tradisjoner vi... Hm, nå fikk jeg lyst på sjokolade! Heldigvis finnes det ikke noe sånt her i huset, så kanskje jeg greier å holde meg unna (men vi har cola i kjøleskapet da... :sjenert: )

Skrevet
Joda her tusler og går det. Ting tar fryktelig lang tid da... Så det er litt tungt til tider..

Har en dagbok ja: Småsmurfs egne lille verden. Klarte ikke få til sånn link som kommer når man poster jeg...

Huff, må være frusterende å gå sånn å vente. Skal se om jeg finner dagboka di jeg :)

Her ble det også litt sjokolade til frokost... :sjenert: Kjæresten overraska meg med påske-egg i går :love:

Må stemme i at jeg syns du er flink til å trimme :jepp: Syns du har vært det gjennom hele graviditeten jeg :) Og det kan jo til og med være det som 'aktiverer' fødselen til slutt!? Hvem vet? :)

Deilig med påskeegg. Særlig fra kjæresten :hjerte:

Prøver å holde meg litt i form.. Både med tanke på lettere fødsel og at det er lettere å bli "normal" igjen etterpå... Kan jo sette i gang fødsel også kanskje? Får springe i trappene når termindatoen nærmer seg :fnise:

:klemmer:

Ååååh, det har jeg visst oversett...men nå fant jeg det! Så fin! :) Og så akkurat passe stor! *håpe jeg også blir sånn, men det er nok litt optimistisk*

Takk :)

Man vet aldri hvordan man blir seendes ut... Det er jo litt spennende ;)

Åh, det hørtes kjempekoselig ut! Vi har ikke noen slike tradisjoner vi... Hm, nå fikk jeg lyst på sjokolade! Heldigvis finnes det ikke noe sånt her i huset, så kanskje jeg greier å holde meg unna (men vi har cola i kjøleskapet da... :sjenert: )

Det kan være farlig å motstå fristelser ;) Kos deg med cola :ler:

Skrevet

Nå snør det som bare det her. Helt hvitt. Kanskje det blir skitur i morra? ;)

Nå har vi fått vogge til babyen! :hoppe: Pappa har laga. Den ble kjempefin! Skal se om jeg får tatt bilde av den og lagt ut senere. Planlegger at babyen skal sove i vogga i stua om dagen, og i sprinkelsenga på rommet vårt om natta. Har hørt det er lurt at ungene sover i litt "bråk" om dagen, slik at de ikke blir avhengig av total stillhet for å sovne. Fikk t.o.m penger av mamma og pappa for å kjøpe madrass til vogga også. Blir nesten litt flau, jeg, vi har fått så utrolig mye av dem. Uten deres hjelp hadde babyen fått adskillige dårligere utstyr... :sjenert: Men når de insisterer så! Er jo utrolig takknemlig for det.

Skrevet

Så koselig med vogge som pappa'n din har laget. Håper du får lagt ut bilde av den. Og så stas at besteforeldrene vil hjelpe til litt på utstyrsfronten. De synes sikkert det er superkoselig så det er bare å ta imot med åpne armer ;)

Skrevet

Ja, ikke sant? Tenk når vi får lillebaby oppi der :hjerte:

Skrevet

Så fin vogge! :rødme:

Vogge ønsker jeg meg til mine barn også.. Er så koselig det! :) Og spesielt hvis noen nær/noen du kjenner har laget den. Da får den veldig affeksjonsverdi også, om det er det det heter....? :sjenert:

Skrevet

Ja, det blir koselig med vogge tror jeg. Spesielt med den kommende morfar som har laga den. Vi planlegger at den skal gå litt på "rundgang" i slekta :)

Skrevet

Utrolig flott vugge, tenk at snart ligger deres lillebaby oppi der :hjerte:

Gjest Revenka
Skrevet

Kjempefin vugge. Blir helt perfekt når bebisen ligger der :rødme:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Så nydelig vugge :hjerte:

Ønsker deg en fin påske! :)

Skrevet

Ja, nå sitter mannen i sofaen og vugger på vogga :) Ikke lenge til lillebaby skal ligge oppi der :hjerte:

Skrevet

38+4

Masse masse snø ute, og mer skal det tydeligvis bli, for det snør som bare det og blåser stiv kuling. Her sitter vi inne med tv og KG og fyrer i ovnen.

Skrevet

Lillebaby har fått beskjed av mannen om å holde seg "inne" :ler:

Skrevet

Så koselig å få vogge som er laget av pappaen din da :)

Den var jo kjempe fin!

Tror foreldre blir litt sånn jeg, når de skal få barnebarn. De gleder seg og vil veldig gjerne hjelpe så mye som mulig. De husker jo hvordan det var å få barn de også :)

Skrevet

Ja, det er første barnebarnet, så det er jo moro for dem. De gleder seg veldig. Vi får bare ta i mot alle hjelp med åpne armer ;)

Skrevet

Mamma sier forresten at hun hadde ikke før pakka vekk babyklærne, før hun måtte ta dem frem igjen :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...