jente 79 Skrevet 16. mars 2008 #2041 Skrevet 16. mars 2008 Greit at han får holde seg edru framover nå ja Synes jo ikke det er et sånt offer at mannfolka kan holde seg edru i max 4 uker. Vi har tross alt holdt oss unna alt i 9 måneder!!! Godt dere fikk skværet opp og kost dere ute. Ikke godt å si når dere får den muligheten neste gang. Kose deg i påskesola
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2042 Skrevet 16. mars 2008 Vi kjørte ut til sjøen og gikk en liten tur vi. Der har vårtegna kommet for fullt gitt. Måtte hjem å sove da. Utrolig trøtt for tida. Så nå har jeg sovet halvannen time. Kunne sikkert ha sovet et par timer til også. Har vært mye trøtt hele svangerskapet jeg, men veldig ille de siste dagene. Får sove så mye jeg kan nå tror jeg. Er nok greit at mannfolka holder seg edru såpass nærme termin ja. Burde ikke være noe offer
**Emma** Skrevet 16. mars 2008 #2044 Skrevet 16. mars 2008 Herregud nå er det ikke lenge igjen Tenkte nettopp på det samme Håper alt er bra med deg. Lykke til med kjøkkenhagen og GOOOOD PÅSKE
Knøttet Skrevet 16. mars 2008 #2045 Skrevet 16. mars 2008 Det er nok lurt å sove mens du kan, ja... Snart er en hel natts søvn en umulighet
jente 79 Skrevet 16. mars 2008 #2046 Skrevet 16. mars 2008 Kroppen trenger nok å lade batteriene fram mot fødsel. Sov så mye du kan
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2047 Skrevet 16. mars 2008 Nei litt over to uker igjen nå Hvis h*n kommer til tida da... Gjør nok lurt i å sove så mye jeg kan ja... Vet jo aldri når babyen kommer. Det er det som er så spennende. Og litt nervepirrende... Lurer virkelig på når det blir noe her... For et par dager siden kjente jeg jo en del rare vondter, og begynte å tro jeg kanskje fikk før tida. Nå har jeg ikke kjent noe særlig hverken i går eller i dag. Så nå vet jeg ikke.
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2048 Skrevet 16. mars 2008 Skulle ønske jeg hadde noen venninner som også skulle ha barn jeg... Leser om så mange her som har masse venninner med babyer og babyboom i venneflokken. Sånn er det ikke her... Har også lyst til å ha noen å prate graviditet og baby med i virkeligheten... Ikke noe negativt om dere KG-venner da; veldig glad for å ha dere!
Småsmurf Skrevet 16. mars 2008 #2049 Skrevet 16. mars 2008 Ja det skjønner jeg.. Kan se for meg at det er litt "lettere" hvis man har noen man kjenner godt, som går igjennom det samme..
jente 79 Skrevet 16. mars 2008 #2050 Skrevet 16. mars 2008 Ikke godt å si når denne babyen kommer nei... Jeg trodde nesten en stund du skulle få før Kykkelikokos jeg... Du hørtes ut til å være så klar... Men der tok jeg jammen feil.. Men får satse på at det ikke varer så lenge... Skulle ønske jeg hadde noen venninner i nærheten som skulle ha barn jeg også... Har noen bekjente som skal ha, men ingen av mine nærmeste... Men kan jo hende vi blir bedre venner nå da :-D Får satse på at du treffer noen etterhvert :-D Greit å ha noen å tilbringe dagene sammen med :-D
Coxy Skrevet 16. mars 2008 #2051 Skrevet 16. mars 2008 Skjønner godt at du gjerne skulle hatt noen gravide venninner i "virkeligheten", ikke bare på nett. Det blir to ganske forskjellige ting! Jeg har heldigvis mange her jeg bor. Det er faktisk nesten så at jeg er den eneste som mangler.... I fjor skulle så godt som alle av de jeg omgås ha barn, og det ble fryktelig sårt for meg i motsatt fall av deg. Jeg følte meg nesten litt ensom og alene, siden jeg ble litt utenfor. Uansett om jeg gledet meg over graviditetene og fødselene dems så mye jeg bare orket, så var det likevel et område som jeg ikke hadde noe erfaring på. Jeg ble da rett og slett ganske uttafor gjengen... Gleder meg til å fortelle at i år er det MIN tur, og at jeg da kan være mer delaktig i samtaler ang småbarn og det å være småbarnsforelder!
Coxy Skrevet 16. mars 2008 #2052 Skrevet 16. mars 2008 Forresten, har du noe nytt bilde av magen eller, nå på slutten?
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2053 Skrevet 16. mars 2008 Ja det skjønner jeg.. Kan se for meg at det er litt "lettere" hvis man har noen man kjenner godt, som går igjennom det samme.. Føler noen ganger at jeg er isolert fra omverdenen, og at min eneste kontakt med andre er KG Ikke godt å si når denne babyen kommer nei... Jeg trodde nesten en stund du skulle få før Kykkelikokos jeg... Du hørtes ut til å være så klar... Men der tok jeg jammen feil.. Men får satse på at det ikke varer så lenge... Skulle ønske jeg hadde noen venninner i nærheten som skulle ha barn jeg også... Har noen bekjente som skal ha, men ingen av mine nærmeste... Men kan jo hende vi blir bedre venner nå da :-D Får satse på at du treffer noen etterhvert :-D Greit å ha noen å tilbringe dagene sammen med :-D Vel, begynner vel å bli mentalt klar for å føde. Og kjente jo en del vondter for et par-tre dager siden. Hadde mye nedpress og vonde stikkinger, og tenkte at da kanskje det skjedde noe de nærmeste dagene? Men så stoppa det opp, så nå vet jeg ikke. Kjenner litt sånn nedpress noen ganger, men det har jeg kjent lenge. Ja, ja. Noen ganger starter jo fødsel uten noe forvarsel også, har jeg forstått. Så man vet aldri. Hadde håpa å blitt mer kjent med de andre på sv.skapskurset. Virka som om noen av de andre følte det sånn også da vi oppsummerte siste kvelden - at vi skulle fått litt tid til å bli kjent. Men det var vel ikke tid til det... Vi skal ha et barseltreff i beg. av juni da, så kanskje vi kommer mer i kontakt da? Ellers så har jeg lyst til å begynne på babysvømming. Men da må babyen bli litt større da. Skjønner godt at du gjerne skulle hatt noen gravide venninner i "virkeligheten", ikke bare på nett. Det blir to ganske forskjellige ting! Jeg har heldigvis mange her jeg bor. Det er faktisk nesten så at jeg er den eneste som mangler.... I fjor skulle så godt som alle av de jeg omgås ha barn, og det ble fryktelig sårt for meg i motsatt fall av deg. Jeg følte meg nesten litt ensom og alene, siden jeg ble litt utenfor. Uansett om jeg gledet meg over graviditetene og fødselene dems så mye jeg bare orket, så var det likevel et område som jeg ikke hadde noe erfaring på. Jeg ble da rett og slett ganske uttafor gjengen... Gleder meg til å fortelle at i år er det MIN tur, og at jeg da kan være mer delaktig i samtaler ang småbarn og det å være småbarnsforelder! Ja, noen ganger blir det andre veien Man skulle ha planlagt sånt sammen med venninner også Har ei venninne som har lyst på barn da, men hun går på skole, og kjæresten hennes er ikke alltid like stabil, så kanskje greit å vente. Jeg gleder meg også til å være mer delaktig i slike samtaler. Og kunne uttale seg uten sånne overbærende kommentarer om "vent til du får barn selv du...". Sånne kommentarer irriterer meg nemlig! Men, men nå vet jeg snart åssen det er
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2054 Skrevet 16. mars 2008 Forresten, har du noe nytt bilde av magen eller, nå på slutten? Ja, har tenkt å få tatt i løpet av uka!
angelou Skrevet 16. mars 2008 #2055 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kjente heller ingen fra før som skulle ha baby samtidig som meg, men har blitt kjent med mange koselige jenter via helsestasjonen. Og turistforeningen her har trilleturer annenhver onsdag der man også kan bli kjent. Så sleng deg med på slike ting, og hør med helsesøster om de arrangerer treff via helsestasjon.
Coxy Skrevet 16. mars 2008 #2056 Skrevet 16. mars 2008 Du bør ta så fort som mulig da, plutselig er magen borte, vettu!
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2057 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kjente heller ingen fra før som skulle ha baby samtidig som meg, men har blitt kjent med mange koselige jenter via helsestasjonen. Og turistforeningen her har trilleturer annenhver onsdag der man også kan bli kjent. Så sleng deg med på slike ting, og hør med helsesøster om de arrangerer treff via helsestasjon. Ja, har tenkt å benytte meg av sånne tilbud, håper jeg kan bli kjent med noen på den måten Du bør ta så fort som mulig da, plutselig er magen borte, vettu! Hehe, har tenkt på det ja
Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #2058 Skrevet 16. mars 2008 Nei, nå er jeg sulten, må ha noe å spise og så er det natta.
linky Skrevet 16. mars 2008 #2059 Skrevet 16. mars 2008 Spennendes med magebilde Håper du får sove godt i natt.
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #2060 Skrevet 17. mars 2008 38 uker! Og innenfor termin Sov godt i natt jeg, var bare oppe to ganger, deilig det. Veide meg til morgen i dag, og jeg har ikke gått opp! :juhu: Feira med et par sjokoladekjekser til frokost Har jo spist litt sjokolade og greier i det siste, så jeg tenkte at NÅ er det sikkert skikkelig ille. Men neida. Så deilig. Kanskje det ikke blir noe særlig mer kilo? Hvis jeg slipper unna med 14 kilo er jo det i høyeste grad akseptabelt. Bare låra blir litt mindre Og alle disse ekle celulittene eller hva de nå heter ikke blir fullt så synlige... Tror ikke lillebaby vil ut riktig ennå. Men det er fullmåne på fredag da Kan jo håpe det funker? Er ikke så veldig lei, akkurat, har jo hatt et enkelt svangerskap. Men er jo litt utålmodig etter å oppleve fødsel og møte lillebabyen min. Så jeg håper det skjer fra nå av og frem til termin Er lite lysten på å gå noe særlig over tida, det må være frustrerende...
Fremhevede innlegg