Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, lillegutten her har i hvert fall ikke vist tegn til å ville høre på noen som har ønsker om sparking og andre ting.

Så h*n gjør nok akkurat som h*n vil :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ingen som har fåtte kjenne noe sparking her heller nei. Så vidt mannen har fått lov til å kjenne litt. Så fort andre kommer med hånda, er det tyst ;)

Skrevet

Kjedelig at du ikke fant klær du likte! Men om jeg får komme med et insider-tips, så er gensere med glidelås forferdelig praktisk i starten, med tanke på amminga. Mye greiere å dra ned glidelåsen enn å trekke opp genseren. Pluss at med glidelåsgenser, så skjuler den litt mer av magen! ;)

Skrevet

Det går bra her, ja? :klemmer:

Skrevet

Er ikke noe stor fan av hettegensre med glidelås jeg heller, men er vanskelig å finne ordentlig kosegenser som ikke har det... Håper du finner noen klær senere da :)

:fnise: Stakkars lillebaby blir jo sikkert helt forvirra av at folk ber h*n komme til forskjellige tidspunkter :ler:

Skrevet

Så gøy det har vært å følge deg og magen din fra de første magebildene til i dag! Det blir så mye mer nært når du får se det sånn :)

Ha en kjempefin påske Imli! :klemmer:

Skrevet

Flotte magen :hjerter:

Skjønner jo godt at lillebaby vil bli inni den der :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Fiiiiiine magen! :rosasmil:

Skrevet

Fiiiiinemagen! Nå er det jamen meg ikke lenge igjen :hoppe:

Skrevet (endret)

Nydelig mage! :hjerter:

Jeg tipper fortsatt jente, ja ;)

Endret av Amused
Skrevet

Fin mage!!!

Håper det går bra hos jordmor.

God påske :klem:

Skrevet

Takk for mageskryt alle sammen! :klemmer:

Synes aldri at den vokser noe særlig, men ser jo at den gjør det når jeg ser på de andre bildene :fnise:

Men det er mye mindre tungt enn jeg trodde det skulle bli, å være høygravid. Tenkte man liksom tippa fremover og hadde vanskelig for å gå osv. Men sånn er det ikke i det hele tatt. Er jo vanskelig å bøye seg og sånt, men synes ikke det er noe tungt med magen. Lillebaby liker seg i alle fall godt der inne :) Men ikke for godt, håper jeg! Skal ha ungen ut i løpet av de neste par ukene ja :Nikke: To uker til termin i morgen.

Ang. klær og sånt, så var det et veldig bra tips om glidlås ift amming, Skrållan! Så jeg tar med meg en sånn hettegenser m/glidlås jeg har. Selv om jeg ikke liker dem. Driver og pakker sånn litt etter litt. Det jeg har til nå er:

-joggebukse

-genser med glidlås

-tynn genser

-to singleter

-truser (tror vi får engangs, men har med for sikkerhets skyld)

-amme-bh

-toalettmappe

-klær til lillebaby: sånn strikka sett med sparkebukse, jakke og lue, langerma body og strømpebukse til å ha under

Noe mer jeg bør ha med? :klø:

Skrevet

Gikk bra hos JM i dag også. Både jeg og lille baby har det bra.

Blodtrykk: 110/75

Vekt: 82 kg

Ødem: 0

SF-mål: 35,5 cm

Baby har fortsatt hode festet, og hjertelyden lå på 154.

Etter jordmortimen var jeg og mannen på cafe med mamma og søstrene mine, og så fikk vi kjøpt noe mer kluter og den slags. Men det var ikke lett å finne kjønnsnøytrale kluter... Helt vilt. Det meste er enten rosa eller lyseblått. Ikke at jeg synes det betyr noe om vi tørker gutten med rosa kluter eller omvenndt, men likevel. Blir skikkelig irritert på sånt. ALT skal være kjønnstypisk, til og med gulpekluter... Ja, ja. Det gjør meg i alle fall enda mer oppsatt på å ikke vite kjønn neste gang heller, på ren trass ;)

Skrevet

Angående ting å ha med.. man svetter noe grassalt etter en fødsel, så jeg ville ha hatt med flere singletter og kanskje en genser til. I tillegg er tøfler/innesko kjekt, og hva med nattklær? Tenker du å sove i sykehusskjorta? Jeg gjorde det, og det angrer jeg ikke på med tanke på den nevnte svettinga... ;) Ellers ser lista di bra ut! :) Mykt toalettpapir, brystvortesalve og ibux gel er jo greit å ha i bakhånd! ;)

Fine tall fra jm-kontrollen! :)

Skrevet
Angående ting å ha med.. man svetter noe grassalt etter en fødsel, så jeg ville ha hatt med flere singletter og kanskje en genser til. I tillegg er tøfler/innesko kjekt, og hva med nattklær? Tenker du å sove i sykehusskjorta? Jeg gjorde det, og det angrer jeg ikke på med tanke på den nevnte svettinga... ;) Ellers ser lista di bra ut! :) Mykt toalettpapir, brystvortesalve og ibux gel er jo greit å ha i bakhånd! ;)

Fine tall fra jm-kontrollen! :)

Takk for tips, da tar jeg med mer singleter. Kan jo slenge med et par nattkjoler også, de tar jo ikke stor plass. Ellers tenkte jeg å bruke sykehusskjorter. Skal ta med slippersene mine, det er sikkert greit å ha. Hva slags type brystvortesalve da?

Skrevet

Jeg brukte PureLan, den er veldig god! :) bruker den faktisk på leppene om jeg er ekstremt sårleppa og.. jeg og Celina Middelfart! :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...