Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2581 Del Skrevet 4. april 2008 Absolutt INGENTING på gang. Ikke en skikkelig murring i natt en gang. Nå har det liksom vært litt som har skjedd to netter på rad, så jeg hadde egentlig litt forhåpninger om at det kunne skje noe i natt. Men neida. Sånn går det når man prøver å tenke positivt, man blir bare skuffa. Så nå har jeg gått tilbake til å tro at h*n kommer til å bli der for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. april 2008 #2582 Del Skrevet 4. april 2008 En snikleser titter fram litt for deg, imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2583 Del Skrevet 4. april 2008 En snikleser titter fram litt for deg, imli. Velkommen, snikleser Vi får satse på at det hjelper med litt Kanskje jeg skal finne fram hoppetauet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. april 2008 #2584 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Imli. Jeg vil virkelig tro lillebaby kommer ut en dag, forhåpentligvis om ikke altfor lenge. Hvor lenge er det mulig å gå gravid egentlig? Kunne vært morsomt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2585 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Imli. Jeg vil virkelig tro lillebaby kommer ut en dag, forhåpentligvis om ikke altfor lenge. Hvor lenge er det mulig å gå gravid egentlig? Kunne vært morsomt å vite. Ja, det kan man lurer på. Har en følelse av at jeg kommer til å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2586 Del Skrevet 4. april 2008 Forresten forferdelig trøtt. Tror jeg skal gå og legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. april 2008 #2587 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. april 2008 #2588 Del Skrevet 4. april 2008 Forresten forferdelig trøtt. Tror jeg skal gå og legge meg. Ja, det er bare å hvile seg mens man kan... Så går tiden fortere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. april 2008 #2589 Del Skrevet 4. april 2008 Ta deg en liten snork du, Imli! I mens drysser jeg fødestøv og mumler fødebesvergelser og voodomumbojumbo så ting skal skje snart. Støv: ****************** Besvergelser & mumbojumbo: :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. april 2008 #2590 Del Skrevet 4. april 2008 Du får trøste deg med det at i gjennomsnitt så går man 5 dager over tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. april 2008 #2591 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 4. april 2008 #2592 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, du får ta å hvile mens du kan, fort som bare det er du opptatt av helt andre ting Tenk at du skal møte din lille snart! Om det så er i dag, eller om 5 dager, så er det jo virkelig ikke lenge til! Gleder du deg? Ingenting kan jo være mer spennende enn det! jeg får vel joine gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. april 2008 #2593 Del Skrevet 4. april 2008 God helg imli, så får vi håpe lillebaby vil komme ut til dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2008 #2594 Del Skrevet 4. april 2008 Får satse på at det blir en spennende helg. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. april 2008 #2595 Del Skrevet 4. april 2008 Innom med en fredags- Stemmer i med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 4. april 2008 #2596 Del Skrevet 4. april 2008 Må rett inn i dagboka di om morgenen og sjekke om noe har skjedd. Er så spennende dette her Sov godt og samle opp krefter lillemor Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 4. april 2008 #2597 Del Skrevet 4. april 2008 Hei! Har ikke fått skrevet noe i boka di tidligere, men her begynner det virkelig å nærme seg! Så spennende! Tror du skal finne frem hoppetauet og ta noen hopp, og så får du løpe i trapper etterpå. Når mannen kommer hjem så får dere masse og så pusser du vinduer etter det! Kommer ikke h*n da, så vet ikke jeg. :gjeiper: Nei, fra spøk til alvor. Det kan ikke være særlig moro å gå over tiden, er veldig glad for at jeg slipper det. Men hold humøret oppe, sov og kos deg nå før det braker løs. Lykke lykke til med fødselen, om jeg ikke rekker innom før noe starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2598 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, det er bare å hvile seg mens man kan... Så går tiden fortere også. Ja, fikk sovet en times tid, før faren min selvfølgelig ringt og vekka meg! Grrr.... Ja, ja. Ta deg en liten snork du, Imli! I mens drysser jeg fødestøv og mumler fødebesvergelser og voodomumbojumbo så ting skal skje snart. Støv: ****************** Besvergelser & mumbojumbo: :banantroll: :juhu: Så søt du er! Du får trøste deg med det at i gjennomsnitt så går man 5 dager over tiden Vel, da har jeg i alle fall rett til å syte og klage fra mandag av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. april 2008 #2599 Del Skrevet 4. april 2008 Kjedelig med telefoner som ringer når en sover. Pappa prøvde å ringe meg to ganger i går. Begge gangene sov jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. april 2008 #2600 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, du får ta å hvile mens du kan, fort som bare det er du opptatt av helt andre ting Tenk at du skal møte din lille snart! Om det så er i dag, eller om 5 dager, så er det jo virkelig ikke lenge til! Gleder du deg? Ingenting kan jo være mer spennende enn det! jeg får vel joine gjengen! Har bestemt meg for å sove masse nå. Da går forhåpentlig tida fortere også. Det verste er at jeg ikke vet om jeg gleder meg. Fælt å si det. Men jeg gruer meg til alle problemene jeg vet kommer, med nattevåk og grining og ammeproblemer og jeg vet ikke hva. Alle snakker jo bare om hvor slitsomt det er å ha baby. Og når man spør om det i det hele tatt er noe bra med å få unger, så får man bare høre at det er jo "fantastisk å være mamma", men ingenting konkret, jeg har da ikke forutsetning for å skjønne hvor "fantastisk" det liksom er. Så jeg kan ikke si jeg direkte gleder meg akkurat nå nei. Gleder meg jo til å få møte babyen min, men er usikker på fortsettelsen gitt. God helg imli, så får vi håpe lillebaby vil komme ut til dere nå Håper jeg også. God helg Får satse på at det blir en spennende helg. :hoppe: Innom med en fredags- Stemmer i med jeg! Må rett inn i dagboka di om morgenen og sjekke om noe har skjedd. Er så spennende dette her Sov godt og samle opp krefter lillemor Håper du får en fin dag! Frykter at det kan ta tid før det skjer noe her altså. Ha en fin fredag Hei! Har ikke fått skrevet noe i boka di tidligere, men her begynner det virkelig å nærme seg! Så spennende! Tror du skal finne frem hoppetauet og ta noen hopp, og så får du løpe i trapper etterpå. Når mannen kommer hjem så får dere masse og så pusser du vinduer etter det! Kommer ikke h*n da, så vet ikke jeg. :gjeiper: Nei, fra spøk til alvor. Det kan ikke være særlig moro å gå over tiden, er veldig glad for at jeg slipper det. Men hold humøret oppe, sov og kos deg nå før det braker løs. Lykke lykke til med fødselen, om jeg ikke rekker innom før noe starter. Ja, jeg kommer nok til å prøve oppskriften din om dette drøyer for lenge... Er så redd for at h*n bare skal dø der inne, vet om flere tilfeller av det når moren har gått over tida. Morkakefunksjonen og det der blir jo dårligere når man har gått over termin. Så jeg håper det ikke tar for mange dagene før h*n kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg