Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Nam nam.. pizza er digg. Jeg elsker hjemmelaget pizza.

Hvordan står det til med magen da? Er det aktivitet der inne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva bestod fødepizzaen av da? :)

Kanskje det blir action i natt da :lur:

Bare vanlig hjemmelaga med mye krydder... Hvitløk og chili. Men null action gitt.

Nam nam.. pizza er digg. Jeg elsker hjemmelaget pizza.

Hvordan står det til med magen da? Er det aktivitet der inne? ;)

Pizzaen ble veldig god, om ikke annet. Har vært mye aktivitet både i dag og i går faktisk. Så h*n lever :) Sa opp leiekontrakten i går, men h*n mener visst h*n har et par ukers oppsigelsestid ;)

Innom for å se om fødepizzaen virker. ;)

Desverre ikke.

God helg imli!! kanskje siste helgen uten barn?? :klemmer:

Vi får håpe det. God helg til deg også.

Håper det skjer noe snart :hoppe:

Jeg og....

Nå?? Klar for å føde snart? ;)

Ja, begynner i grunnen å bli det. Men det hjelper lite når det er noen som ikke er klar for å bli født...

Ja, jeg tror det er siste helg uten barn :jepp:

Ha en god helg Imli :)

Håper du har rett... God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+5

Sov dårlig i natt, lå våken i timesvis. Er egentlig ganske trøtt ennå. Null føding på gang. Skikkelig drittdag.

Ikke at jeg ikke klarer å vente noen dager på ungen, men jeg føler meg bare så mislykka. Perfekte mødre føder til termin eller helst to uker før. Men nå har vel "føde-før-termin-sjangsene" blitt brukt opp. Alle i terminklubben som har født, har fått før termin, og noen lenge før også. Så vi andre må nok belage oss på max overtid.

Er redd for å gå så lenge over tida at ungen blir veldig stor og fødselen blir vanskelig, eller i verste fall at ungen bare dør der inne (skjer jo en del tilfeller av det når man går på overtid). Er lite lysten på å måtte bli satt i gang, men med min flaks er det vel det som kommer til å skje. En 15-16 dager over tida, med påfølgende jævlig fødsel som ender i hastekeisersnitt.

Jepp, kjempepositiv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå trenger du virkelig litt :kose: og :klem:

Deppedager er noe møkk. Kjenner tankene dine så alt for godt. Og det er så lite man kan gjøre fra eller til, du må nesten bare få det ut, grin og depp litt så går det over! Plutselig sitter du med et lite nurk i armene, og da får du ihvertfall ikke sove ;) Og bekymringene for fødselen er borte og erstatta med mammabekymringer. Du skal se at livet er helt totalt snudd på hodet neste helg! Det går bra dette, imli! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at man er eller ikke er perfekt mamma har ingenting med fødsel å gjøre. Det kan jo du ikke bestemme selv :)

:klemmer:

Håper humøret blir bedre snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Dette går bra, imli. Du skal se babyen kommer ganske snart, passe stor, etter en akkurat passe lang fødsel som ikke behøver å settes i gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Åh, nå trenger du virkelig litt :kose: og :klem:

Deppedager er noe møkk. Kjenner tankene dine så alt for godt. Og det er så lite man kan gjøre fra eller til, du må nesten bare få det ut, grin og depp litt så går det over! Plutselig sitter du med et lite nurk i armene, og da får du ihvertfall ikke sove ;) Og bekymringene for fødselen er borte og erstatta med mammabekymringer. Du skal se at livet er helt totalt snudd på hodet neste helg! Det går bra dette, imli! :klem:

Takk :klemmer:

Ble litt grining i stad, og så fikk jeg sovet en times tid. Får ikke gjort noe fra eller til, men det er nettopp det som er så dumt. Gruer meg til alle "når har du tenkt å føde da?"-spørsmåla fra slekt og venner.

En :klem: til deg fra meg :)

:klemmer: tilbake!

Det at man er eller ikke er perfekt mamma har ingenting med fødsel å gjøre. Det kan jo du ikke bestemme selv :)

:klemmer:

Håper humøret blir bedre snart :klem:

Litt bedre. Vet jeg ikke kan bestemme det selv, men det er så frusterende. Kommer til å føle meg kjempemislykka om fødselen må settes i gang...

:klem:

:troest:

Dette går bra, imli. Du skal se babyen kommer ganske snart, passe stor, etter en akkurat passe lang fødsel som ikke behøver å settes i gang :klemmer:

Får håpe det :klemmer:

:troest: Håper du har det bedre nå, og at fødselen snart er i gang! :klem:

God helg! :)

Håper jeg også...

God helg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringer jenter :)

Har bare en dårlig dag i dag... Er på en måte klar for å føde, men så føler jeg at et eller annet liksom holder igjen. For jeg synes det virker så usannsynlig at jeg skal få en baby. Føler jeg liksom skyver det litt fra meg i tankene. Og da blir jeg liksom redd for at jeg forhindrer meg selv fra å føde, at jeg har en psykologisk sperre eller noe sånt. :sjenert: Sikkert kjempeteit å tenke sånn, men sånn tenker jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med hodet imli!! Det tar sikkert ikke lang tid før babyen kommer!!!!! Skjønner at du er lei nå.... men det er sikkert ikke lenge igjen!!! håper humøret er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...