Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå snør det her... Ja, ja. Stolte ikke helt på at våren var kommet for fullt nei.

Herlighet, jeg er utrolig trøtt om dagen. Må sove en time eller to hver ettermiddag. Er vel kroppen som blir sliten av å produsere ferdig babyen ;)

Nei, jeg får vel gå og gjøre litt husarbeid. Er nødt til å støvsuge soverommet. Vi tørker klær der inne, så det blir jo så mye hybelkaniner at det er helt vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint magebilde Imli=) Ting kan jo skje når som helst nå!

Det snør her også..Var helt sikker på at våren hadde satt inn jeg, men tydeligvis ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint magebilde Imli=) Ting kan jo skje når som helst nå!

Det snør her også..Var helt sikker på at våren hadde satt inn jeg, men tydeligvis ikke!

Takk :)

Er visst meldt snø både i morra og torsdag... Og muligens helga også. Mannen har brøytevakt... :sukk: Ja, ja, da blir det i alle fall penger i kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Da nærmer det seg fødsel!! Kjempespennende for dere kan jeg tenke meg!! Tenkte jeg skulle ønske deg lykke til siden det i teorien kan skje når som helst?? Går garantert BRA!!!!!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mage imli! Den er kjempefin jo :)

Godt at alt sto bra til på kontroll! Hvor klar føler du deg for fødsel nå forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

Da nærmer det seg fødsel!! Kjempespennende for dere kan jeg tenke meg!! Tenkte jeg skulle ønske deg lykke til siden det i teorien kan skje når som helst?? Går garantert BRA!!!!!!!!! :klemmer:

Takk takk :) Kan i teorien skje når som helst ja. Men det drøyer nok litt...

Flott mage imli! Den er kjempefin jo :)

Godt at alt sto bra til på kontroll! Hvor klar føler du deg for fødsel nå forresten?

Begynner vel å bli klar for fødsel... I alle fall på en måte. Når jeg leser om alle de andre i mars/april-klubben som føder som bare det ;) Da kjenner jeg at jeg blir utålmodig. Jeg vil også! Det høres liksom så spennende ut å merke de første tegna til fødsel osv... Men det er liksom så usannsynlig at det skal skje meg. Selv om jeg vet at det kommer til å skje her og, ungen kan jo ikke ligge der for alltid... :sjenert:

:klemmer:

Du har sånn mage som jeg hadde! Jeg tipper gutt :)

Vil du tippe dato og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+2

Våkna av pus som tråkka oppå meg til morgen i dag. Har spist frokost og betalt regninger :tommelopp: Men nå er jeg sinnsykt trøtt... Igjen. :sove:

Får henge litt på KG før jeg tar kvelden... Hadde tenkt å støvsuge på rommet først da, og skifte på senga. Får se om jeg orker det først. Er så deilig med alt som er gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tur vil nok komme ;) Bare vent... Så spennendes tid for deg! :) Forstår at søstra di ønsker du skal føde i påska ettersom hun holder til et stykke unna. Men du kan jo trøste henne med at hun får sett ungen så mye hun vil når den endelig er ute :Nikke:

Ha en flott onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tur vil nok komme ;) Bare vent... Så spennendes tid for deg! :) Forstår at søstra di ønsker du skal føde i påska ettersom hun holder til et stykke unna. Men du kan jo trøste henne med at hun får sett ungen så mye hun vil når den endelig er ute :Nikke:

Ha en flott onsdag! :klem:

Ja, ungen kommer nok ut til slutt :) Er så rart, for forrige uke hadde jeg masse sånne vondter, og tenkte at kanskje det ble baby snart. Men nå er de helt borte... Så nå bare regner jeg med to uker overtid. *pessimist*

Søstra mi kommer nok nedover så fort hun kan hvis babyen kommer når hun har dratt hjem ja.

Ha en fin dag selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir virkelig spennende å følge med her fremover :jepp: Det kan jo skje noe når som helst ;)

Jeg vil også tippe :ler: Tipper :babygutt: jeg. Men dato tørr jeg ikke tippe....er så udugelig på slike ting :ler:

Endret av Bare meg selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir virkelig spennende å følge med her fremover :jepp: Det kan jo skje noe når som helst ;)

Jeg vil også tippe :ler: Tipper :babygutt: jeg. Men dato tørr jeg ikke tippe....er så udugelig på slike ting :ler:

Hehe, den er grei :)

Er vanskelig å tippe datoer da, siden den kan komme fra i dag og fram til 16. april... Er en del datoer å velge mellom der. Men jo flere som tipper, jo større sjangs er det for at en av dere får rett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Er så spennendes å følge med deg nå, må liksom "løpe" inn her for å se om det har skjedd noe :fnise:

Ønsker deg en strålendes dag imli :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare to uker igjen :hoppe:

Superspennende.

PureLan kan jeg og anbefale. Og lufttørking etter amming.

Håpr du får en flott dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli spennende i et par dagbøker jeg følger med på. Her og hos Lara. Tenk at lille nurkene er her snart. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nesten litt skummelt ;)

Begynner å bli litt utålmodig når jeg ser all fødinga i mars/april-klubben gitt... Alle har fått før termin! Og enkle fødsler også. Det lover jo statistisk sett ikke godt for oss andre. Ikke tegn til noe her i alle fall. Blir vel 3-døgns-mareritt 16 dager på overtid... *pessimist i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har jeg ikke tippet? Sjekket tippelisten din ,og fant meg ikke der... Jeg har ingen anelse på dato, men jeg tipper på en :babyjente: Bare en følelse jeg plutselig fikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...