Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink du er som har vært å svømt :jepp:

Ha en fin lørdag :)

Takk :)

Ha en fin lørdagskveld! :klemmer:

Så sprek du er da :) Jeg sitter og sliter med motivasjonen til å dra på butikken. Det er bare ett kvarter hver vei men jeg har ikke lyst å ut i dag :sjenert:

Sprek og sprek ;)

Er ikke alltid jeg er så motivert jeg heller, men det går greit når en kommer i gang.

Ha en finfin lørdagskveld. :klemmer:

Du også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg sittet og kost meg med de første 12 sidene i dagboka di, utrolig spennende lesing! Er ikke gravid selv, men har det siste året begynt å glede meg veldig til den dagen jeg er klar for barn! Er bare 20 år (21 om et par uker!) men kona til fettern min fikk en liten jente for et år siden (da var hun 23 år) og siden det har jeg vært veldig fascinert av jenter i begynnelsen av 20-årene som får barn. Kunne tenkt meg det selv, men er ikke ferdig med utdanning før jeg er 25 minst, og så må man etablere seg i arbeidslivet osv:P

Men synes hvertfall det er utrolig spennende å lese om deg og din lille, så dere får ha kjempelykke til, og jeg skal definitivt følge med videre! Nå skal jeg gå tilbake til side 13 og fortsette lesinga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg sittet og kost meg med de første 12 sidene i dagboka di, utrolig spennende lesing! Er ikke gravid selv, men har det siste året begynt å glede meg veldig til den dagen jeg er klar for barn! Er bare 20 år (21 om et par uker!) men kona til fettern min fikk en liten jente for et år siden (da var hun 23 år) og siden det har jeg vært veldig fascinert av jenter i begynnelsen av 20-årene som får barn. Kunne tenkt meg det selv, men er ikke ferdig med utdanning før jeg er 25 minst, og så må man etablere seg i arbeidslivet osv:P

Men synes hvertfall det er utrolig spennende å lese om deg og din lille, så dere får ha kjempelykke til, og jeg skal definitivt følge med videre! Nå skal jeg gå tilbake til side 13 og fortsette lesinga;)

:vinke:

Så koselig med nye lesere, som t.o.m finner dagboka spennende!

Jeg har hele livet egentlig, vært bevisst på at jeg ville bli en forholdsvis ung mor. Nå får jeg mitt første barn som 22-åring, og synes det er helt passe. Det er jo den beste alderen rent biologisk også :) Samtidig er det jo en fordel å ta utdanning først. Man må bare bestemme seg for hva som er viktigst.

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å få barn. Har du funnet noen å få barn med, da? ;)

God lesning!

God søndagsmorgen :)

Hatt en fin helg?

Nå er det ikke lenge igjen før lille baby kommer! :hoppe:

Hatt en fin helg hittil, fik til og med spist middag hos mamma og pappa i går mens min kjære var hos naboen og drakk øl :fnise: Han kom hjem kl fire i natt... Sover enda, for å si det sånn. I dag skal vi til svigers og spise middag, og til mamma og pappa og spise kaker :)

Ikke lenge til nå nei, 7 uker igjen i morra! :jepp:

Har du hatt ei fin helg?

Jada, ser bra ut foreløpig :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kose deg på besøk i dag :kose:

Det skal jeg :)

Inspirert av deg og drømmene dine, huska jeg plutselig hva jeg drømte i natt - at jeg og mannen bodde på et eller annet slags vikigskip! Det stod på land, men vi kom oss liksom ikke av. Det var masse andre folk der også, og jeg prøvde å få mannen til å bli med på å gå av skipet, men han ville liksom ikke, og det var kjempevanskelig å komme seg vekk! Vi satt fast i noe ekle greier på gulvet i båten også... Herlighet, rare greier... Kanskje denne drømmen symboliserer noe? Feks at jeg gjerne vil flytte herfra... Har lyst til å flytte til en annen plass, mannen er ikke fullt så ivrig. Men det blir nok som jeg vil. Etterhvert. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å dra på besøk da :)

Mamma, pappa, søster'n og jeg skal til farmor i dag vi. Så fikk jeg kjøpt gave til mamma i går, så da er det bare å vente på å bli ferdig på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag Imli! Du og jeg er pålogget nesten alltid samtidig ;) Også er du så søt, du legger alltid igjen så fine meldinger både hos meg og de andre her inne. Du virker som en solid og god jente.

Det var da en merkelig drøm du hadde! Det er ganske gøy å analyserer sånne ting, uansett om man tror på det eller ikke. Jeg tror at din teori om flytting kanskje er mest nærliggende, siden det var det første du tenkte på. Kanskje du skulle diskutere det litt med kjæresten?

Tenk du er snart ferdig med svangerskapet og mamma snart.. Hvordam føles det da? Er det fjernt og uvirkelig enda? Har dere kjøpt inn ting dere trenger og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag Imli! Du og jeg er pålogget nesten alltid samtidig ;) Også er du så søt, du legger alltid igjen så fine meldinger både hos meg og de andre her inne. Du virker som en solid og god jente.

Det var da en merkelig drøm du hadde! Det er ganske gøy å analyserer sånne ting, uansett om man tror på det eller ikke. Jeg tror at din teori om flytting kanskje er mest nærliggende, siden det var det første du tenkte på. Kanskje du skulle diskutere det litt med kjæresten?

Tenk du er snart ferdig med svangerskapet og mamma snart.. Hvordam føles det da? Er det fjernt og uvirkelig enda? Har dere kjøpt inn ting dere trenger og sånn?

Takk for gode ord, aimee! :kose: Sånt blir jeg veldig glad for å lese :)

Moro å analysere drømmer ja, selv om jeg ikke akkurat pleier å tyde drømmene mine, så er det litt moro å prøve nå som jeg drømmer så mye rart! Vi har diskutert dette med flytting, ja, vi bor nå på et tettsted, mens jeg er oppvokst på landet og vil "tilbake" dit. Vi er fra samme kommune da, en veldig fin plass der by og land er nærme hverandre. Man kan bo nærmest i "ødemarka" og være ti min kjøring unna byen. Sånt er veldig praktisk.

Jeg vil altså flytte, men vi har kommet til at vi ikke har råd enda. Huset vi bor i nå er veldig lite også, og vi vil ha mange barn, så et eller annet må gjøres uansett. Min kjære foreslo først å bygge på huset her, men jeg vil heller flytte til en annen plass. Nå er han vel mer eller mindre enig med meg. Så det blir nok til at vi flytter, men vi må få betalt ned mer på lånet først, og selvfølgelig finne drømmehuset!

Det er veldig fjernt at jeg skal få et barn, egentlig. Har liksom gått opp for meg at jeg er gravid, men at jeg skal føde et barn og ta det med hjem etterpå føles helt uvirkelig. Vi har ikke kjøpt inn så mye ennå, men får vel snart komme i gang, så fort vi får lønning den 15.ende blir det nok litt babyshopping :)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å komme hjem med ny baby er både skremmende og spennende. Tenk hvordan livet forandrer seg med den lille knotten som skal være sammen med dere i mange mange år framover. Må si det virker litt skremmende å ha med seg baby hjem jeg og, selv om jeg har prøvd det før.

Håper dere får realisert planer om å flytte. Vi måtte bygge på før smurfen kom vi. Det slipper vi heldigvis nå, til mannens lettelse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med nye lesere, som t.o.m finner dagboka spennende!

Jeg har hele livet egentlig, vært bevisst på at jeg ville bli en forholdsvis ung mor. Nå får jeg mitt første barn som 22-åring, og synes det er helt passe. Det er jo den beste alderen rent biologisk også :) Samtidig er det jo en fordel å ta utdanning først. Man må bare bestemme seg for hva som er viktigst.

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å få barn. Har du funnet noen å få barn med, da? ;)

God lesning!

Ja, virker som at dette er en veldig fin tid for deg til å få barn!

Og jo yngre man er, jo lengre av barnets liv lever man:P Så jeg vil heller være 25 år enn 35. Så du er veldig heldig der! Du kommer til å få med deg alt av bryllup og barnebarn, og det er jo en veldig koselig tanke!

Ja, mener og tror jeg har funnet han hvertfall :ler: men vi har bare vært sammen i et år, og han er bare to år eldre enn meg, så spørs når han blir klar for sånt! Han fant ut i går at p-pilla kun er 99,9% sikker eller no sånt, og da preserte han å si at vi ikke skulle ha sex igjen før vi blir gift :ler: men nå skal det sies at jeg er hjemme hos foreldrene mine nå, så skal nok få overtalt han da jeg kommer tilbake til studiebyen!;)

Endret av superMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Du er ikke den eneste som ikke helt har "skjønt" hva som skjer :sjenert:

Selv om jeg kjenner spark og vokser så er det utrolig rart og tenke på at barnet mitt ligger der inne. Og at om 18uker ca sitter jeg her som mamma med ett lite nurk i armene. En skummel og deilig tanke på samme tid. Men alikevel så uforståelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de tankene er veldig vanlige ja... Selv om man vet veldig godt hva som skal skje er det veldig uvirkelig å tenke på at en skal bli mamma.

Livet vil jo forandre seg for all fremtid :rødme:

Og tenk bare ca 7 uker igjen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og God morgen Imli :goodbye:

Jeg må le litt assa... Vi var og svømte på søndag, og hjelpe meg.. Makan til prevansjonsmiddel skal man leite lenge etter :fnise: .. 40 skrikende, plaskende, spyttende, løpende, igjen meget skrikende unger over alt opp og ned.. Hjeeeeelp! Jeg håper virkelig når jeg begynner på disse "gravid greiene" at det er mindre folk, og ikke minst.. mindre barn!!

Jaja, på'n igjen på ny uke, da er det bare å håpe at den flyr i full fart unna! :jepp:

Tenk hvordan tiden nærer seg for deg, og her sitter jeg med mine sjenerte 13 uker :fnise: Tenker du gruer-gleder deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 33 uker :juhu:

Heldig du som er kommet så langt. Ja, ja ligger ikke såå langt etter deg da heller men det høres bare så mye ut :fnise:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...