Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1241 Skrevet 6. februar 2008 Venninna mi rakk ikke skolen i dag! Da kunne hun bli med meg i svømmehallen i stedet Så slapp jeg å gå til svømmehallen, har sludda og snødd om hverandre i dag, skikkelig slapsevær. Så da fikk vi en god svømmetur, samt løst verdensproblemene over en kopp te etterpå Fikk t.o.m lyst til å gå en tur nå i kveld! Er ikke ofte jeg har lyst til det (selv om jeg gjør det likevel) så jeg benytta sjangsen. Så da har jeg virkelig trent i dag - svømt OG gått tur! Er nesten i bedre form nå enn før jeg ble gravid jeg... Men merker jo at jeg blir fortere sliten da. Orker liksom ikke å gå så fort, blir mer rusletur. Får så fort hold/sting, og det er ikke særlig behagelig... I dag skal jeg legge meg tidlig - tror jammen jeg skal ta kvelden om en halvtimes tid. Våkna da mannen stod opp kl 6 i dag og fikk ikke sove igjen. Skal bli deilig å sove nå ja! I natt drømte jeg enda mere merkelig. Drømte at jeg var på en jernbanestasjon i Hellas (hvor i all verden fikk jeg det fra?) sammen med ei afrikansk dame. Plutselig fikk hun sekslinger! Det var en del folk i nærheten, men ingen som hjalp oss, de bare tok toget av gårde alle sammen. Til slutt stod vi der alene og visste ikke helt hva vi drev med, og så gikk vi fra sekslingene for å sove i et gammelt tog som stod parkert litt lenger borte... Litt av en drøm... Får jammen bra underholdning nå om nettene... Ha en fin kveld alle sammen!
linky Skrevet 6. februar 2008 #1242 Skrevet 6. februar 2008 Du og disse drømmene dine Håper du får en god natt med masse søvn og flere rare drømmer
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1243 Skrevet 6. februar 2008 Du og disse drømmene dine Håper du får en god natt med masse søvn og flere rare drømmer Ja, nesten så jeg gleder meg til å legge meg og drømme
Murmelmy Skrevet 6. februar 2008 #1244 Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg er for trøtt til å huske drømmene mine, jeg...
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #1245 Skrevet 7. februar 2008 Er jo lett å ha masse oppfatninger om barneoppdragelse (og andre ting), men så hender det jo man må gå i mot sine egne overbevisninger av praktiske eller økonomiske grunner... Er ikke så lett det der. 14 mnd høres "bedre" ut enn ett år ja Ja, ikke alltid teori og praksis stemmer helt overens... Greit å prøve seg litt fram også. Er ikke sikkert det som passer for en familie passer like godt for en annen... Er jo ikke sikkert vår teori går like fint i praksis heller, men det får vi nesten se når tida kommer. Er jo halvannet år til vi trenger barnehage enda... for en drøm. Har drømt en del rart jeg også, men du tar kaka
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1246 Skrevet 7. februar 2008 Tror jeg er for trøtt til å huske drømmene mine, jeg... Er ganske trøtt når jeg drømmer jeg også Ja, ikke alltid teori og praksis stemmer helt overens... Greit å prøve seg litt fram også. Er ikke sikkert det som passer for en familie passer like godt for en annen... Er jo ikke sikkert vår teori går like fint i praksis heller, men det får vi nesten se når tida kommer. Er jo halvannet år til vi trenger barnehage enda... for en drøm. Har drømt en del rart jeg også, men du tar kaka Vi får se hvordan det går med våre nye familier Blir spennende! Jeg har aldri drømt så mye rart i hel mitt liv jeg... I natt drømte jeg at jeg sov sammen med fire andre i en sånn dyp tallerken helt maken til dem vi har i skapet! Og så gikk vi ut, og bada i iskaldt vann. Da vi kom inn igjen, hadde pus gjort fra seg under rya! Det verste er at jeg husker så mye av drømmene mine... Våkner som regel med en følelse av å ha opplevd noe rart, og så kommer jeg på hva som skjedde i drømmen. Kanskje jeg skal snakke med en drømmetolk?
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #1247 Skrevet 7. februar 2008 Jeg husker ikke drømmene mine så ofte, men husker de oftere nå som jeg er gravid... Men en stund siden noen drlmmer jeg husker nå... Hadde sikkert vært morsomt å tyde det ja
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1248 Skrevet 7. februar 2008 Det er ganske artig, faktisk... Jeg huska skjelden drømmene mine før, men nå husker jeg dem veldig ofte. Sover kanskje lettere? :klø:
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #1249 Skrevet 7. februar 2008 Leste noe om det at gravide oftere husket drømmene sine fordi de sov lettere... Var visst for å forberede kroppen på våkenetter etterpå eller noe...
Amused Skrevet 7. februar 2008 #1250 Skrevet 7. februar 2008 Endelig flere morsomme og bisarre imli-drømmer! :-D
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1251 Skrevet 7. februar 2008 Leste noe om det at gravide oftere husket drømmene sine fordi de sov lettere... Var visst for å forberede kroppen på våkenetter etterpå eller noe... Er vel noe sånt jeg har lest også. Men jeg har bestillt baby som sover 7 timer i strekk hver natt da Endelig flere morsomme og bisarre imli-drømmer! :-D Lurer på hva som kommer til å skje i natt?
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #1252 Skrevet 7. februar 2008 Så greit Har lagt inne en sånn bestilling jeg også
Eve Luna Skrevet 7. februar 2008 #1253 Skrevet 7. februar 2008 Du har noen morsome drømmer. Hos meg er det omvendt. Jeg bruker vansligvis å huske hva jeg har drømt og drømmer ganske ofte. Men i svangerskapet så har jeg drømt lite og husker lite av drømmene. Jeg har forresten også bestilt en baby som sover 7 timer i strekk.
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1254 Skrevet 7. februar 2008 Du har noen morsome drømmer. Hos meg er det omvendt. Jeg bruker vansligvis å huske hva jeg har drømt og drømmer ganske ofte. Men i svangerskapet så har jeg drømt lite og husker lite av drømmene. Jeg har forresten også bestilt en baby som sover 7 timer i strekk. Husker masse jeg... Er skikkelig rart. Ofte litt usammenhengende drømmer da, men de virker så logiske når jeg sover... Sove-om-natta-baby er det nok mange som bestiller, så kanskje det er utsolgt?
Kykkelikokos Skrevet 7. februar 2008 #1255 Skrevet 7. februar 2008 Utrolige drømmer du har. Jeg drømmer bare sånne ekle drømmer om spøkelser og folk som prøver å kvele meg med plastposer. Hehe
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1256 Skrevet 7. februar 2008 Utrolige drømmer du har. Jeg drømmer bare sånne ekle drømmer om spøkelser og folk som prøver å kvele meg med plastposer. Hehe Drømmer skjelden noe skummelt, heldigvis. Mest sånne rare ting som jeg ikke skjønner hvor kommer fra...
smilefjes Skrevet 7. februar 2008 #1257 Skrevet 7. februar 2008 Drømmer skjelden noe skummelt, heldigvis. Mest sånne rare ting som jeg ikke skjønner hvor kommer fra... Fikk nå en herlig påminnelse om hvordan det var å gå gravid og drømme de mest absurde ting!!! Husker nå (hadde helt glemt dette, faktisk) at jeg våknet og var helt utslitt etter alt jeg hadde "opplevd" i løpet av natten... Bare synd jeg ikke husker noen av drømmene nå! Du får ta vare på denne dagboken! (Av flere grunner selvsagt ) Takk for koselig oppmuntring i dagboken min!
Simpleminded Skrevet 7. februar 2008 #1258 Skrevet 7. februar 2008 Innom med en Og god tur til drømmeland i natt!
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1259 Skrevet 7. februar 2008 Fikk nå en herlig påminnelse om hvordan det var å gå gravid og drømme de mest absurde ting!!! Husker nå (hadde helt glemt dette, faktisk) at jeg våknet og var helt utslitt etter alt jeg hadde "opplevd" i løpet av natten... Bare synd jeg ikke husker noen av drømmene nå! Du får ta vare på denne dagboken! (Av flere grunner selvsagt ) Takk for koselig oppmuntring i dagboken min! Ja, det er helt utrolig hvor mye rart man kan drømme. Blir nesten sliten, ja Skal bli moro å lese gjennom denne om et par år... Innom med en Og god tur til drømmeland i natt! Takk Er ganske trøtt allerede kjenner jeg.
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #1260 Skrevet 7. februar 2008 Får så utrolig fort hold i siden for tida! Trenger bare være at jeg snur meg litt brått, går opp trappa eller rundt på gulvet. Utrolig irriterende! Og vondt... Skulle tro jeg hadde vært ute og jogga... Men det har jeg altså ikke. Er det normalt, tro? :klø: Aldri hørt om noe sånt før...
Fremhevede innlegg