Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hold? Blir det det samme som sting? I så fall får jeg også det veldig lett. Får det også ofte når jeg snur meg osv. Også får jeg det alltid om jeg går litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som synes at tida går fort! ;)

Må være fint å se på magen at tiden går også. Har du noen planer i helgen da?

Skrevet

32+4

:vinke:

Endelig fredag ja :)

Ukene går utrolig fort...

Ingen planer for helga... Min kjære har tenk seg på fisketur med en nabo i morgen, så da er jeg overlatt til meg selv. Den ene søsteren min som bor i Trondheim kommer hjem til mamma og pappa på besøk i helga, så vi får ta en tur dit på søndag. Hun kommer ikke hjem før lørdag ettermiddag, så jeg får ikke vært noe sammen med henne når jeg er alene på formiddagen. Venninna mi skal reise avgårde i helga. Ingen å være sammen med, med andre ord... :sjenert: Huff, høres ut som om jeg ikke har noe liv. Hvilket ikke er så altfor langt fra sannheten.

Moonshadow: hold er det samme som sting, ja. Godt å høre det er andre som får det også :) Jeg klarer ikke gå fort mer når jeg går tur, ikke fordi det er tungt, men fordi jeg får skikkelig hold. Ganske plagsomt til tider.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg skal også være alene i helga. Gleder meg litt, skal bli godt og slappe av for seg selv :)

God helg :klemmer:

Skrevet
Jeg skal også være alene i helga. Gleder meg litt, skal bli godt og slappe av for seg selv :)

Like måte :)

:klem:

Skrevet

Hei og God Fredag :)

Da er vi to uten liv vi da :fnise: ...

Blir stille helg på meg også.. Skal begynne å svømme litt, så mens min kjære er og trener på lørdag, skal jeg dra ogsvømme, gleder jeg meg til :) Ellers er det vel bare skole, æsj.. se om jeg løser et Case, så er jeg ferdig med det :jepp:

Skrevet

Og jeg skulle nesten ønske at jeg var alene i helga, jeg :fnise:

Forresten, jeg får også veldig fort hold i siden når jeg går tur, behøver ikke gå så langt/fort heller. Skjønner godt at det er slitsomt når det kommer for ofte.

Håper du får ei fin helg, imli :klemmer:

Skrevet

Du får kose deg hjemme alene, det er godt det og avogtil! :-D

Ha en god helg! :klem:

Skrevet
Hei og God Fredag :)

Da er vi to uten liv vi da :fnise: ...

Blir stille helg på meg også.. Skal begynne å svømme litt, så mens min kjære er og trener på lørdag, skal jeg dra ogsvømme, gleder jeg meg til :) Ellers er det vel bare skole, æsj.. se om jeg løser et Case, så er jeg ferdig med det :jepp:

Ja, her er det KG som er mitt sosiale liv...

Har kanskje tenkt å dra å svømme i morgen jeg også. Bare så kjedelig at det er familiebad... Da er det så masse folk der, og det blir trangt om plassen i svømmebassenget, og så alle de hylende ungene da. Huff.

Ha en fin helg!

Og jeg skulle nesten ønske at jeg var alene i helga, jeg :fnise:

Forresten, jeg får også veldig fort hold i siden når jeg går tur, behøver ikke gå så langt/fort heller. Skjønner godt at det er slitsomt når det kommer for ofte.

Håper du får ei fin helg, imli :klemmer:

Er som regel bare hjemme og ser på tv i helgene, er rimelig lei av det ja.

Ha en fin helg!

Du får kose deg hjemme alene, det er godt det og avogtil! :-D

Ha en god helg! :klem:

Blir ikke så lenge alene da.. Men likevel. Får prøve å finne på noe, hjemme alene er jeg jo hver dag når mannen er på jobb. Før elsket jeg å være hjemme alene, men nå er jeg skikkelig lei av det.

God helg!

:klemmer:

I like måte :)

:klemmer:

Skrevet

Håper du har det fint :)

Skjønner godt at du blir lei av å være hjemme. Har hatt rolige tider på skolen i flere uker nå, så jeg begynner å bli litt lei av hjemmelivet jeg også.

Har du kjøpt garn da? ;) Skal bestille fra Nøstebarn og strikke teppe, tror jeg :)

Skrevet

Skjønner godt at du blir lei av å være hjemme. Jeg også. Det er begrenset hvor interessant tv er.

Skrevet
Håper du har det fint :)

Skjønner godt at du blir lei av å være hjemme. Har hatt rolige tider på skolen i flere uker nå, så jeg begynner å bli litt lei av hjemmelivet jeg også.

Har du kjøpt garn da? ;) Skal bestille fra Nøstebarn og strikke teppe, tror jeg :)

Nå har jeg vært i svømmehallen og svømt. Sykla fram og tilbake til og med :)

Har tenkt på det med å strikke teppe, men tror ikke det blir noe av... Skulle ha begynt før....

Skjønner godt at du blir lei av å være hjemme. Jeg også. Det er begrenset hvor interessant tv er.

Ja, veldig begrensa... Får glane litt på sporten og henge på KG... Det var planen for resten av dagen ja... Mannen er på fisketur, og det kan vel ta sin tid før han kommer hjem.

Ha en fin helg!

Skrevet

Flink du er som har vært å svømt :jepp:

Ha en fin lørdag :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Så sprek du er da :) Jeg sitter og sliter med motivasjonen til å dra på butikken. Det er bare ett kvarter hver vei men jeg har ikke lyst å ut i dag :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...