Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Hadde en hyggelig kveld med venner og familie i går. Fikk masse fine gaver :) Det ble seint før de siste gikk (seint i min legge seg tidlig-verden). Da min kjære stod opp klokka seks, fikk ikke jeg sove mer heller (er hjemme i dag), til tross for at jeg var (og er) vanvittig trøtt... Noe av det mest frustrerende jeg vet om - å være trøtt men ikke få sove. Så det ble litt krise her, men tror jeg er på bedringens vei nå. Skal ta en dusj og gå å legge meg igjen. Forhåpentligvis får jeg sove nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt drømte jeg at jeg hadde en baby! Den hadde masse hår og var blid hele tida, den trengte ikke bruke bleie, og kunne allerede stå litt! :ler: Snakk om drømme-unge! Men det var veldig rart å drømme det, for jeg var liksom veldig glad i den ungen. Akkurat som om det var en ordentlig unge! Rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er fortsatt rester igjen ;)

Har drivi å ommøblert i stua, skal få spisestue av noen i familien. Vi har egentlig veldig liten plass, men nå har vi funnet en løsning hvor halve stua er stue og den andre halvparten er spisestue. Det fungerer faktisk, og stua ser faktisk større ut nå som den er todelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg innom her en tur jeg... ;)

Leste første innlegget i dagboka di, morsomt å lese!

Har du nylig hatt bursdag? Isåfall: gratulerer på etterskudd! :gratulerer::gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bursdag på etterskudd!

Heldiggrisen du som er gravid og gleder deg! Jobber du fast eller? Jeg er og gravid med usikker! Vet ikke helt hvordan det her skal gå så nå er jeg å titter på nesten alle gravide for å se om noen har det som meg :fnise:

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit med spisestue ja :)

Ja, det ble faktisk veldig fint. Så nå kan vi t.o.m ha folk på middag.

sniker meg innom her en tur jeg... ;)

Leste første innlegget i dagboka di, morsomt å lese!

Har du nylig hatt bursdag? Isåfall: gratulerer på etterskudd! :gratulerer::gave:

Takk, takk. Bare snik deg innom flere ganger du :)

Grattis med bursdag på etterskudd!

Heldiggrisen du som er gravid og gleder deg! Jobber du fast eller? Jeg er og gravid med usikker! Vet ikke helt hvordan det her skal gå så nå er jeg å titter på nesten alle gravide for å se om noen har det som meg :fnise:

Ha en fin dag

Jeg jobber fast, ja, altså jeg har ikke fast jobb, men jobber 100%. Men jeg har et litt spesielt arbeidsforhold som gjør at det ikke blir mye penger på meg heller. Sånn er det bare, det hadde vært kjekt med en rik mann, men det får holde med en snill en ;) Vi har funnet ut at vi klarer oss i alle fall, men noe luksusliv blir det ikke på oss. Gratulerer til deg også da. Du finner nok en løsning skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og gratulerer med vell overstått bursdag.

Har nå lest igjennom hele dagboka di, var spennende ja :) Godt du er over 16 uker nå, og snart halvveis. Snart ordinær ul og.

Ha en flott mandagskveld. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en spennende tid. Nå har tida begynt å gå veldig fort! 16+4 i dag, og i morra er det bare en uke til UL!

God mandag til deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig for deg/dere da at dere klarer dere. Vi er enda usikre! :) Men er hvertfall ikke falt ned i ett mørkt hull! Så det her kan jo bli spennende! Jeg regner med at jeg skriver vel til alle å en hver med en gang vi har bestemt oss uansett hva det blir :fnise:

ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles sikkert som en evighet til UL. Men en uke går fort unna.

Og du skal se at ukene etter UL går unna i en rasende fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+6

Så koselig med masse hilsener i boka mi! :)

17 uker i morra ja!

Og under en uke til UL. Det skal bli spennede. Har føltes som om det er lenge til en stumd ja, men nå nærmer det seg! Så får vi bare håpe alt er bra. Er vel ikke så veldig bekymret, men litt sånn smånervøs kommer jeg nok til å være. Spesielt siden jeg har et såkalt "risikosvangerskap" - utrolig teit merkelapp å sette på alle som går på medisiner, men sånn er det vel bare. Får meg bare til å føle meg litt sånn "såvidt verdig til å få barn, under tvil, men vi følger med på deg!" Sikkert bare jeg som er paranoid men... :sjenert: Er litt hårsår på det punktet - jeg vil jo ikke ta de j*vla medisinene!

Ellers er alt bra - men jeg er veldig trøtt enda. Føler meg sliten og har null overskudd når jeg kommer hjem fra jobb. Spørs om det ikke ender i sykemelding igjen. Jeg har en fysisk tung jobb, utendørs, og snart er det svært lite jeg kan gjøre på jobben i alle fall. Så jeg kommer ikke til å jobbe til mars, for å si det sånn. En kollega driver å passer på meg hele tiden - hun løfta nemlig på seg bekkenløsning på jobben sist hun gikk gravid, og er redd det samme vil skje med meg. Jeg har allerede arbeidsoppgaver jeg ikke kan utføre pga løft eller fare for slag/dytt mot magen. Føler meg liksom ikke dårlig nok til sykemelding, men orker lite. Vi får se hvordan det går.

Har bytta fastlege nå, til den samme som mannen. Han var visst veldig grei, og jeg har ikke vært helt komfortabel med min nå i svangerskapet - føler ikke at jeg blir tatt på alvor i forhold til trøttheten min og hvordan jeg fungerer på jobb. Følte meg som en hyokonder de to gangene jeg bad om sykemelding, for jeg hadde jo fått beskjed om at jeg ikke var syk, og det var bra for meg å være i jobb. Kan legen si det, som sitter på rumpa hele dagen! Har jo ikke tenkt å sitte på KG hele dagen hvis jeg blir sykemeldt heller (selv om det er koselig!), men da får jeg mulighet til å slappe av innimellom. Skal se om jeg kanskje kan prøve å få 50% sykemelding først og se om det hjelper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...