Gå til innhold

Mitt første barn!


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Har fått meg ny ticker nå :)

Synes denne var mer oversiktlig enn KG sine. Prøvde å finne en sånn dame som ligna på meg da, men det var ikke så lett - enten mørkt hår og blå øyne eller lyst hår og blå øyne... Jeg har mørkt hår og brune øyne da. Men men.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Innom med en hilsen til imli :sol:

Kjempefin ticker!

(Du kan jo late som om du bruker blå kontaktlinser) :ler:

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morgen, det går helt sikkert fint å finne hjertelyden, men jeg skal uansett krysse fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 uker!

Var hos legen i dag, og alt gikk helt fint! Fikk høre hjertelyden, og alt var bra. Legen fant den med en gang, faktisk. Hjertelyden var på litt over 140 slag pr min, altså helt innenfor normalen. Alt var bra med meg også, ble målt til 15 cm, virker som om babyen vokser som den skal. Nå er det under tre uker til ultralyd også!

Deilig at alt var bra, jeg har for det meste vært rolig, i alle fall den siste tiden, men akkurat i går ble jeg plutselig så redd... Koselig at dere har tenkt på meg da :)

I morgen er det fredag, snart helg! Skal være alene i helga da, mannen er på guttetur... Spørs om jeg ikke får en ganske kjedelig helg... Ja, ja jeg får vel finne på noe.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+1

Endelig fredag :)

Har akkurat stått opp etter å ha sovet i nesten tre timer.... Huff. La meg i halv fem tida, hadde på vekkerklokke, men må ha slått den av i halvsvima for jeg sovna igjen, og våkna ikke før klokka sju! Har vært helt utrolig trøtt i hele dag. Akkurat når jeg tror denne trøttheten er på retur, kommer den tilbake for fullt. Ja, ja, ikke den verste plagen man kan ha. Selv er jeg veldig glad i å sove :) , men det er litt kjedelig å nesten sovne på jobb da...

Nå er det stadig flere på jobben som vet at jeg skal ha barn. En kollega sa, etter at jeg hadde sagt jeg skulle til legen på torsdag, at hun hadde en følelse av at jeg kom til å få et opphold fra jobben etterhvert. Da kunne jeg jo ikke si annet enn at jo jeg kom til å få det ja... Heh... Tror det er en del som har mistanke, men ikke alle tør å spørre. Tror de mest har mistanke pga at jeg har væt så trøtt + mye hos legen. Og en annen kollega "lurte" meg til å si det til den siste på jobben (vår avd er bare seks stykker) som ikke visste det, ved å si at "da er jo ikke du her" da vi snakka om noen kjedelige jobber til våren. Da spurte han jo hvorfor, og jeg måtte si det! :ler: Så nå vet alle hos oss det, men det er jo flere avdelinger vi jobber sammen med fra tid til annen, er nok noen som har mistanke der og, spesielt etter den personalmøtet med alle sammen det jeg først holdt på å sovne, for så og løpe ut for å kaste opp... Ja, ja, er vel like greit at folk vet det.

Nå sitter jeg her alene og taster på KG med Norge Rundt i bakgrunnen... Mannen dro av gårde på guttetur rett etter jobben. Da han skulle dra ble jeg kjempelei meg og gråt og hele pakka. Herregud. Han har da dratt på helgetur uten meg før, men jeg er visst ekstra følsom for tida. Begynte å tenke teite ting om at "tenk om det skjer en ulykke, tenk om dette er siste gang vi ser hverandre" osv. Var helt utafor etterpå, men det gikk bedre da jeg fikk sovet litt (eller litt mye) og fikk prata sammen på tlf om at de hadde kommet vel fram etterpå. Så nå får jeg finne ut hva jeg skal gjøre i helga... Har ikke noen venninner i nærheten heller lenger, bortsett fra ei, så jeg får kanskje ringe henne. I kveld tror jeg det blir spise, se litt på tv og legge seg tidlig. Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+3

Vært alene i helga. Savner mannen min! Han sa han skulle komme hjem tidlig, så jeg sitter egentlig bare her og slår i hjel litt tid. Det er rart hvor mye man savner hverandre. Jeg tror det har litt med situasjonen å gjøre også, har aldri vært så ille at han har vært borte før. Jeg er nok mer følsom nå. Har sovet to netter alene i den store senga, riktignok med lillebaby som selskap :) Selv om han/hun ikke er til noe særlig selskap ennå, så merker jeg den lille godt nå. Når jeg ligger på ryggen kan jeg kjenne livmoren veldig tydelig, og jeg har også oppdaget at når jeg må tisse (et vanlig fenomene på morgenkvisten) blir magen større på en måte. Da kjenner jeg livmoren mye bedre, med en tydelig kant oppe ved navlen. Er ikke mange ukene før jeg kan kjenne de første sparkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å kunne savne hverandre av og til syns jeg, ser da på en annen måte hvor mye en betyr for hverandre:)

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt å kunne savne hverandre av og til syns jeg, ser da på en annen måte hvor mye en betyr for hverandre:)

Ha en fin søndag :klemmer:

Ja, jeg vet i alle fall hvor glad jeg er i ham når han ikke er her :) Selv om vi er ganske flinke til å fortelle hverandre at vi elsker hverandre i ord og handling ellers også.

God søndag ti deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! :hjerter::hjerter_rundt:

Han kom hjem i to-tida i går, så vi fikk litt tid sammen. Fikk tid til litt :humpe: også... hihi!

Kjedelig dag på jobben i dag. Gleder meg til helga jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjendisstatus :klemmer:

Høres ut som om du hadde en fin søndag ;) Og nå er det bare skarve 4 dager igjen til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...