Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
wow, du er jo 17 uker i morgen. Så gøy da :)

Står det ellers bra til?

Nå er det forresten du som har rekorden i dagboka mi med 14 innlegg, linky!

Skrevet

:juhu: for 17 uker!!!!

Snart er april her :dåne:

Skrevet

Ja, det er faktisk bare fem måneder og noen dager til termin for meg. Foreløpig termin er tre forskjellige datoer... Har fått både 2,3 og 5 april. Men finner vel ut av det på UL. Håper jeg blir satt fram heller enn tilbake, det hadde ært så kjedelig å finne ut at jeg var en uke kortere liksom!

Fikk forresten gave til babyen i går. Svigermor hadde vært på tur og kjøpt en liten body med "I love Grandma" på. :ler:

Skrevet

Hei hei :)

Og Gratulerer med 17 uker :juhu: Snart halvveis jo :)

Håper du får en strålende dag.

Kul boddy da :ler:

:klemmer:

Skrevet

Ja, faktisk snart halvveis. Det er litt rart. Synes egentlig tida går litt sakte, men samtidig har den jo gått fort også.

Skrevet

Gratulerer med 17 uker :hoppe:

Det er fin årstid vi får barn på da, jeg har da termin ca.1 mnd etter deg :)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Ja, det er det mest praktiske å få barn på våren egentlig! Vi er visst flinke med timingen!

Skrevet

Jeg vil også ha vår-barn.. Virker så deilig å ha en liten tass å kose seg med hjemme i solen..

Skrevet

Kommer inn her og hilser på deg jeg! :goodbye:

Skal få titta gjennom boka di skikkelig imorgen muligens, nå er jeg snart på vei hjem fra jobb :)

Skrevet

En sniktitter er innom :vinke:

Spennendes å følge med deg Imli! :-D

Skrevet
Jeg vil også ha vår-barn.. Virker så deilig å ha en liten tass å kose seg med hjemme i solen..

Ja, det høres i alle fall koselig ut! Du får det nok til du også - du rekker i alle fall sommer-barn!

Kommer inn her og hilser på deg jeg! :goodbye:

Skal få titta gjennom boka di skikkelig imorgen muligens, nå er jeg snart på vei hjem fra jobb :)

:vinke:

En sniktitter er innom :vinke:

Spennendes å følge med deg Imli! :-D

:vinke:

Koselig med nye folk i dagboka!

Skrevet

Riktig god helg Imli! :) Kose deg masse :klemmer:

Skrevet
Ja, det er det mest praktiske å få barn på våren egentlig! Vi er visst flinke med timingen!

Vårbarn høres helt perfekt ut....og med erfaring med høstbarn gleder jeg meg litt ekstra til å kunne trille tur uten å kjempe meg over brøytekanter, glassis og sørpe og slaps.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...