Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:hallo:

Kjenner til den der, er redd jeg også ... Men tror jeg blir enda mer redd når og hvis jeg blir gravid :sjenert:

Du får feste nå, mens du enda kan ;)

Høres koselig å reise bort med jobben! Og Bergen er jo en kjempekoselig by :-D

Du må kose deg!!

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit at folk slutter på teamet ditt, men det kan jo hende at det dukker opp noen nye og trivelige mennesker også ;) Håper uansett at du får ei flott helg i Bergen! God tur :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle!

Det var dødskult i Bergen. For en flott by! Mye jobbing, men masse gøy også. En del festing ... Nå har kjæresten og jeg høstferie, og vi har slappet av litt og malt en hel del. Blir godt å reise bort i helgen og bare slappe av ...

Nå har jeg vært på kino med far og søster og sett Stardust. Fin, fin film! Anbefales for eventyr-fans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeeeeeeei :)

Heldig du som har høstferie! Har du og samboer noen andre planer, da? Enn å :sengekos: selvsagt :lur:

Har dere flyttet inn i nyleiligheten ennå? Vi får ikke solgt leiligheten vår, sukk... Men det kan vel lønne seg å ha litt is i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Stardust har jeg også kjempelyst til å se! :-D Og kjæresten vil faktisk også se den, han som helst skal se action og Clint Eastwood :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeei :)

Heldig du som har høstferie! Har du og samboer noen andre planer, da? Enn å :sengekos: selvsagt :lur:

Har dere flyttet inn i nyleiligheten ennå? Vi får ikke solgt leiligheten vår, sukk... Men det kan vel lønne seg å ha litt is i magen.

Høstferie er bra! Men fyttefillern, vi pusser opp leiligheten til den store gullmedaljen. Har malt alle rom (tak, vegger, dører, lister) på to dager ... I morgen skal vi på hytta og flate helt ut. Blir bra!

Vi flytter inn i nyleiligheten om tre uker. Kjipt at dere ikek får solgt! Ikke kommet inn bud, eller ikke kommet inn _høye nok_ bud? Lønner seg nok å ha is i magen, ja. Skal dere ha ny visning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Stardust har jeg også kjempelyst til å se! :-D Og kjæresten vil faktisk også se den, han som helst skal se action og Clint Eastwood :fnise:

:klem:

Stardust var superfin! Ordentlig fin, flott, morsom og spennende film. Akkurat som jeg husker boka! Neil Gaiman er jo kongen, da ... All hail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferie er bra! Men fyttefillern, vi pusser opp leiligheten til den store gullmedaljen. Har malt alle rom (tak, vegger, dører, lister) på to dager ... I morgen skal vi på hytta og flate helt ut. Blir bra!

Vi flytter inn i nyleiligheten om tre uker. Kjipt at dere ikek får solgt! Ikke kommet inn bud, eller ikke kommet inn _høye nok_ bud? Lønner seg nok å ha is i magen, ja. Skal dere ha ny visning?

Har ikke kommet bud i det hele tatt, blæh... Men vi gir ikke opp! :lur:

Kos dere så mye på hytta, det blir nok kjempefint!

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stardust var superfin! Ordentlig fin, flott, morsom og spennende film. Akkurat som jeg husker boka! Neil Gaiman er jo kongen, da ... All hail!

Jeg også vil se den!!

Eeeelsker Neil Gaiman... Det minner meg på at jeg har en The Sandman bok å lese, som snille mannen kjøpte til meg for leeenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem::)

Håper du har kommet deg etter Bergens-turen ;) Nå nærmer det seg endelig helg igjen! Gjett om jeg er klar!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Høstferie ruller. Vi har hatt det så fint på hytta! Kjæresten og jeg har bare slappet av, ruslet rundt i det fine høstværet, sovet på sofaen, spist masse god mat og bare kost oss. Puselusene har løpt ute hele dagen og jaktet på løv (ingen fare for småfuglene, de to ...).

Og i morgen er det jobb igjen .... Sukk. Men jeg sjekket mailen min nå nettopp, og heldigvis ser det ikke ut til at det er noe som brenner, så jeg håper jeg får en myk start. Går nok bra, og tenk - bare fem dager igjen, så er det helg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil se den!!

Eeeelsker Neil Gaiman... Det minner meg på at jeg har en The Sandman bok å lese, som snille mannen kjøpte til meg for leeenge siden :)

Har du lest Coraline? Og Neverwhere? Det er de to beste romanene av Gaiman, synes jeg. Anbefales! Jeg tror forresten Coraline er blitt/skal bli filmatisert. Og Neverwhere kommer som grafisk roman om ikke så lenge. Gjett hvem som gleder seg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei! Lykke til med baby-prøving! Det blir moro :)

JA! Det er det som er så fint - prøving er jo supermoro. Hvis/når det klaffer, DA blir det kjapt litt skummelt, kan jeg tenke meg. Men til then ... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem::)

Håper du har kommet deg etter Bergens-turen ;) Nå nærmer det seg endelig helg igjen! Gjett om jeg er klar!! :-D

:klemmer:

Ja, nå har jeg virkelig kommet meg igjen - denne helgen var helt fantastisk. Må huske på å bruke hytta mer! Litt pes med kattene som ikke liker å kjøre bil, men når man først er fremme er det jo paradis ...

Håper du hadde en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Time to ovulate ... time to ovulate ... time to ovulate ..."

Hm. Ikke merket noe til det der ennå, men jeg skal jammen følge godt med fremover, og evt justere tickeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom ein tur til gammalt og helser på! Lenge siden eg har vore her no :sjenert:

Fortsatt ei stund til ikm ser eg, er no ikkje alle som merker noke til El i det heile tatt, men sjølv har eg veldig mange "symptom" ;)

Kjekt å reise vekk litt i helgene :klem:

Så hyggelig å 'høre' fra deg! Håper du har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...