Gjest Advena Skrevet 1. november 2007 #121 Skrevet 1. november 2007 Hvorfor er disse parkeringsplassene kun for kvinner? :klø: Ellers irriterer det meg at jeg aldri hadde sommer..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #122 Skrevet 2. november 2007 Jeg gremmer meg over telefonangsten min som gjorde at jeg brukte nesten hele arbeidsdagen til å opparbeide meg mot til å ringe til rørleggeren, og da jeg endelig klarte å ringe, kl 14.30, var han allerede gått for dagen, så nå må jeg gå og grue meg helt til mandag. Grrrr... Hvorfor kan de ikke bare oppgi mailadressen sin, så kan jeg sende en mail i stedet?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 2. november 2007 #123 Skrevet 2. november 2007 Det er fryktelig irriterende å være stuck i en jobb en ikke vil ha og stille til intervjuer til diverse jobber langt unna og fortsatt ikke har fått tilslag. Hvor mange til skal man stille i.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #124 Skrevet 6. november 2007 Kufangere De er stygge, unyttige her i norge, farlige og ikke minst stygge, unyttige og farlige.
mysan Skrevet 6. november 2007 #125 Skrevet 6. november 2007 (endret) Ååå i går vart jeg irritert kjente jeg... Parkerte inne i et parkeringshus i Stavanger, og vet du va de første plassene var merket med der? 'Parkering for kvinner' Herregud, går det an!?? Kunne skjønt det om de satte det opp får at det skulle være likestilling, men da burde de jo satt opp skilter 'parkering for menn' også.... Rasissme kaller jeg det Synes disse parkeringsplassene er kjempkjekke! Leste etter hvert at disse var beregnet på kvinner som var redde i parkeringshus. Trodde de kanskje var litt bredere enn de andre plassene jeg, med tanke på at en god del kvinner har litt problemer med å vite hvor de har hjørnene på bilen sin. Har jeg noen frustrasjoner i dag tro? Jo, jeg vet - jeg er dritfrustrert over at jeg så lett lar meg henge opp i teite spill på nett som gjør at jeg ikke får sett de programmene jeg gjerne har gledet meg til i dagesvis, fordi jeg blir sittende med øynene på dataskjermen i stedet!!! Endret 6. november 2007 av mysan
jannamor Skrevet 6. november 2007 #126 Skrevet 6. november 2007 Blir vanvittig frustrert og irritert over; mennesker som -har altfor spisse albuer -som sårer andre med vilje med de albuene -som tror så godt om seg selv at de ser på seg selv som enehersker over jorda - rakker ned og kritiserer andres mangler, uten å være ydmyk ovenfor seg selv -har totalt mangel på empati, ei heller sympati GRRRRRRRRRRRRR bæsj på dere, fy skam seg!!!
hjertesukka Skrevet 6. november 2007 #127 Skrevet 6. november 2007 Irriterer meg over hvorfor det skal være så mye sport, spesielt fotball, både på tv og i radio, - og internett.< Hvem har bestemt at alle er interessert i sport? Det er tydelig hvem som styrer andelen av sportsstoff i nyhetene, jeg gjetter på en sportsinteressert mann i 30-åra.- Går du inn på avisene på nettet, er hovedoppslaget som regel et stort bilde av en eller annen fotballspiller og en fengende overskrift. Mens en naturkatastrofe der mange er omkommet, står som en liten notis nederst på siden.
Dalila Skrevet 7. november 2007 #128 Skrevet 7. november 2007 Irriterer meg KRAFTIG over folk som legger ut huset for salg, holder visning, får inn bud, for deretter å bestemme seg for at NEI, JEG SKAL IKKE SELGE HUSET MITT LIKEVEL JEG! Det er mildt sagt j... frustrerende når man har vært på jakt etter drømmehuset i 2 år og tror man har funnet det Sånt burde faktisk ikke være lov.
hjertesukka Skrevet 7. november 2007 #129 Skrevet 7. november 2007 -Og så skulle jeg ønske at det var mulig å gjøre bilister oppmerksom på en ordentlig måte, at "hei, du glemte å bruke blinklyset"!! Idag blinket en trailer liksom et par meter før han skulle svinge av,dusten. Gjør de det med hensikt? For å provosere?
Gjest marihan Skrevet 7. november 2007 #130 Skrevet 7. november 2007 I dag irriterer jeg meg over enkelte folk på treningssenteret.. Det er greit at folk tar flere sett på samme maskin, men for all del, gå ut av maskinen når dere ikke bruker den!! Det er utrolig irriterene for oss som venter på å få bruke den, når dere bare sitter der og ser i lufta i flere minutter..
Gjest JM Skrevet 15. november 2007 #131 Skrevet 15. november 2007 Hvorfor er alle de fineste BHene for jenter som bruker D og nedover cup. Er ikke uvanlig at nordiske jenter har store bryster, kan ikke dumme undertøysprodusentene skjønne at jeg og vil ha søtt og stilig undertøy....... Jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #132 Skrevet 15. november 2007 Det irriterer meg grenseløst at jeg har fått gener som gjør at uansett hvor mye jeg trener og slanker meg, så forblir lårene mine abnormt tjukke i forhold til resten av kroppen. Urettferdig! Og umulig å finne bukser som sitter pent...
Gjest Tang Lung Skrevet 23. november 2007 #134 Skrevet 23. november 2007 Kufangere MØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØhhhhhhh...kuer er kule
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #135 Skrevet 23. november 2007 Irriterer meg faktisk over meg selv som har så fyllenerver i dag og ikke orker å lage middag til snille samboeren min som kom å henta meg i natt enda han skulle på jobb! Så irriterer jeg meg over at mannen i tlf sa at det ikke gikk å brukde det programet jeg ville ha på dataen, men det funka som bare f... Drikker du når du er gravid?
Gjest Tweek Skrevet 23. november 2007 #136 Skrevet 23. november 2007 Jeg er frustrert over gjester som fisker opp månedergamle innlegg fra brukere som engang var fyllesyk før personen var gravid
Gjest marihan Skrevet 23. november 2007 #137 Skrevet 23. november 2007 Jeg er frustrert over gjester som fisker opp månedergamle innlegg fra brukere som engang var fyllesyk før personen var gravid Ja, samme her! Er det mulig..
jannamor Skrevet 23. november 2007 #138 Skrevet 23. november 2007 Jeg er frustrert over gjester som fisker opp månedergamle innlegg fra brukere som engang var fyllesyk før personen var gravid enig. herlighet.... prøv å regne litt da
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #139 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er kjempeirritert på Gjest_Thomas_* som bare skal drive å fornærme alle og si at jenter er noen hull som bør holde seg på kjøkkenet!! Han fortjener deng! Det er masse flinke jenter i verden, og vi er minst like mye verd og nyttige som gutta!!!
Gjest Gjest_Frustrert frue_* Skrevet 5. desember 2007 #140 Skrevet 5. desember 2007 Ahh, denne tråden har jeg ikke sett før. Må bare logge ut så jeg ikke behøver å være flau for min lange liste over irritasjoner.. 1. HVORFOR måtte jeg komme borti knappen på fjernkontrollen til garasjedøra slik at jeg fikk skrapet opp taket på bilen (ny i august) GRRRRRRRRRRR. Lurer på hvor dyrt det blir. 2. Hvorfor skal den late nabogutten gå over vår tomt fordi det er litt kortere 3. Hvorfor er noen så frekke og låner noe som de aldri leverer tilbake 4. Og blinklys ja, det er SÅ moro å vente unødvendig på en bil i et kryss som ikke gidder å blinke 5. Hvorfor kan ikke folk ha hundene sine i bånd i boligområder 6. Hvorfor plukker ikke folk dritten etter hunden sin Spesielt da den bæsjer i veien vår (bare så det er sagt; jeg er hundeelsker, har selv 2) Tja, det var vel nok utblåsning for idag. Det var jo litt godt å få skrevet det ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå