Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Jeg vil jo ikke bruke opp alle de store ordene på å forsvare meg selv til ei som ikke har råd til leilighet engang..

Store ord brukes i store sammenhenger.

Det hadde greid seg med litt rettskrivning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over meg selv. Hvorfor kan jeg ikke væer mer effektiv og slutte å KG-surfe når jeg skal jobbe? :frustrert:

Vi kan ikke alltid være effektive!

Frustrert over at den DVD'en jeg brant ut på spilleren ikke fungerer noe annet sted. Har kjøpt ny R+ og håper at det fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert fordi han fyren som kommer og henter bladreturen i butikken var skikkelig ekkel i dag. Og jeg som var i så godt humør før han kom! Han klagde fordi noen hadde satt en eske oppå esken han skulle hente, og da måtte han jo flytte den stakkars. Og så var det litt trangt der han skulle gå (bak den ene kassa!), så da benyttet han sjansen til å "tilfeldigvis" dulte borti en stabel med noen leker som stod ved siden av esken hans. Og ikke om han gadd å rydde opp nei, han bare gikk. Men da fulgte jeg etter og sa "hva for slags arrogant oppførsel er dette da" Han sa "det var jo så trangt her". Da sa jeg at han kunne bare spurt meg om hjelp, men han sa at "jeg er ikke kunde så jeg trenger ikke be om hjelp". Jeg svarte at jeg vet at han ikke er kunde, for de fleste kunder er mye hyggeligere enn ham...

I hvert fall fikk jeg siste ordet, men jeg måtte rydde opp etter ham. I tillegg var det kø i kassa mi!

Lurer på hva jeg kan si neste gang han kommer inn?

:kjefte: Arrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ikke bruke opp alle de store ordene på å forsvare meg selv til ei som ikke har råd til leilighet engang..

Store ord brukes i store sammenhenger.

:ler: oioioi... jenta mi, da. tenk så mange rynker du får av å drite deg ut på nettet. det er udriting i irl som er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: oioioi... jenta mi, da. tenk så mange rynker du får av å drite deg ut på nettet. det er udriting i irl som er tingen!

nei, uffameg... dette var da fullstendig barnslig av meg å skrive. det må sies at jeg minuttet før kom hjem fra en liten familie-event, så jeg var høy på kaker.

legger heller til en liten frustrasjon:

jeg synes det er frustrerende, latterlig, trist og patetisk at enkelte mennesker tror at det å være rik, er en ting som gjenspeiler så mye positivt om en selv, at det egentlig er helt greit å oppføre seg som en tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skriver mye rart når man er sukkerhyper og har kg tilgjengelig :fnise:

Men er enig med deg milla, å ha mye penger betyr ikke at man er en god person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

-At noen bomstasjoner ikke har en stor kurv under der man putter på pengene.......FORDI:

Idag mistet jeg en tikrone som rulla UNDER bilen min.(hadde ikke flere).

Måtte leke kålorm for å komme meg ut/inn av bilen, (stolper iveien)og gudskjelov fikk jeg tak i mynten etter mye om og men.- Og til stor moro for de som kom bak meg!

(heldigvis så de det komiske i situasjonen). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet advokat med 15 års ansenitet. Stil og klasse har jeg i massevis, mer en deg din fattiglus.

Ja, DET var vel dagens! :ler:

I dag er jeg irritert over at Oslo er blitt en ødelagt drittby hvor jeg ikke trives lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaddressert reklame neitakk lapp på postkassen betyr at jeg ikke ønsker postkassen full av reklame :murvegg:

Jeg irriterer meg over det motsatte. Omtrent alle postkassene på stativet mitt har sånn klistrelapp, og det "smitter" tydeligvis min postkasse, for jeg -får- ikke reklame. Og jeg vil ha den, for jeg har nettopp kjøpt leilighet, og har derfor litt skranten økonomi og vil gjerne bli informert om tilbud på kyllingfileter og salg på møbler :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at folk absolutt er nødt til å gjøre alt i siste liten. Kan sitte på jobb i over en time uten å få en eneste telefon, men ti minutter før jeg skal gå for dagen må de gjøre sitt ytterste for å holde telefonrøret glødende.

Blir dessuten skikkelig irritert når folk ikke klarer å svare på en høflig og sivilisert måte, men bare må benytte anledningen til å glefse mest mulig :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forbanna parfyme-damer! :frustrert:

(jeg har vært en selv, men jeg var dødshyggelig! det er ikke så vanvittig vanskelig!)

jeg: jeg skal ha en sånn (ansiktsrens).

hun: for fet hud?

jeg: nei, sensitiv... det står jo på at den er for sensitiv hud...

hun: ja, men vil du heller ha en for fet hud?

jeg: nei...?

hun: du har litt fet hud.

jeg: ooookay... men jeg har veldig sensitiv hud, så da vil jeg ha denne...

hun: den er for folk med sensitiv hud.

jeg: ...?

hun: du har litt fet hud. jeg har veldig fin hud, så jeg kan bruke hva jeg vil, men andre må bruke rens tilpasset sitt behov. skjønner du hva jeg mener nå?

jeg: skjønner DU hva JEG mener? jeg har litt fet hud, og veldig sensitiv hud. ergo velger jeg en for sensitiv... ikke sant?

hun: jaja... du får gjøre som du vil... jeg bare jobber med disse produktene, så jeg har sikkert ikke peiling...

:eeeh::flekke: :slåss: :overrasket::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna parfyme-damer! :frustrert:

(jeg har vært en selv, men jeg var dødshyggelig! det er ikke så vanvittig vanskelig!)

jeg: jeg skal ha en sånn (ansiktsrens).

hun: for fet hud?

jeg: nei, sensitiv... det står jo på at den er for sensitiv hud...

hun: ja, men vil du heller ha en for fet hud?

jeg: nei...?

hun: du har litt fet hud.

jeg: ooookay... men jeg har veldig sensitiv hud, så da vil jeg ha denne...

hun: den er for folk med sensitiv hud.

jeg: ...?

hun: du har litt fet hud. jeg har veldig fin hud, så jeg kan bruke hva jeg vil, men andre må bruke rens tilpasset sitt behov. skjønner du hva jeg mener nå?

jeg: skjønner DU hva JEG mener? jeg har litt fet hud, og veldig sensitiv hud. ergo velger jeg en for sensitiv... ikke sant?

hun: jaja... du får gjøre som du vil... jeg bare jobber med disse produktene, så jeg har sikkert ikke peiling...

:eeeh::flekke: :slåss: :overrasket::klaske:

:skratte:

dama kunne vel ikke vært liiiiiitt mer irriterende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grr, nå irriterer jeg meg over bråkete kollegaer!

Han på nabokontoret hører på russisk radio. Neida, for guds skyld ikke bruk ørepropper, det går helt fint å ha radioen på full guffe. Jeg -liker- å høre på prateradio på et språk jeg ikke skjønner bæret av.

Han rett over gangen har lyden på mobilen sin på hele tiden, med verdens mest irriterende ringetone (hylende unge!), og så snakker han i den -hele- tiden, -høyt- på arabisk... Arg...

De burde ta hintet når de ser at folk rundt dem sitter med sov-i-ro i ørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mallina_*

At barnehagen ikke engang hadde jakke på janta mi!

Kom og hanta henne på torsdag, og da hadde ett av barna funnet ut at h#n ikke skulle ha yttertøy på seg og da trengte visst ingen av barna å ha jakker på seg!

Tulla mi hostet og nøys etterpå og det gjør hun ennå.

Jeg spurte henne om hun frøys og det svarte hun ja på!!!!!!!!!!!'

Ja nå er jeg irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære alle som reiser kollektivt!

jeg skjønner at dere gjerne vil sikre dere de beste plassene, og er livredde for at noen kommer dere i forkjøpet, men det er faktisk mulig å slippe av oss som vil av, før dere kappløper mot favoritt-setet.

ikke bare er det mulig, men det er heller ikke spesielt vanskelig, og heller ikke et stort offer. for det er da vitterlig ikke så greit å gå inn mens tyve andre er på vei ut? mye enklere om man venter litt.

og til deg, damen i grønn jakke, som ikke lot meg komme av med barnevogn på 37-bussen igår... jeg spurte veldig pent om du kunne vente litt, så da er ikke himling med øynene, og knuffing med albuene det beste alternativet. det hele endte jo med at ingen av oss kom noen vei, ikke sant?

Frekke mennesker på bussen/trikken er et eget kapittel for seg. Etter et lite brudd har jeg gått med krykker en tid nå, og de fleste er veldig flinke til å vise hensyn ved å holde dører og ikke trenge seg på eller gi meg setet sitt. Å stå på trikken med ett ben og krykker kan bli litt av en balansekunst, derfor var det superfrustrerende i morges når jeg kom på trikken og det ikke var ledig sete. Det var to andre som også måtte stå, og menneskene som satt, stirret på meg og på hverandre :sjenert: men ingen ville gi fra seg setet. Tilslutt spør en dame om jeg vil sitte, men hun gjør ikke mine til å reise seg, dessuten er hun den eldste der, så jeg takket nei og belaget meg på neste ledig sete. Det gikk heldigvis ganske raskt, men da skyndte hun som stod ved siden av meg å ta setet :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...