Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!

Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må kanskje manne meg opp jeg også da :hjertesmil:

Min nye frustrasjon er pcn her på jobb... Den lukker KG vinduet HELE tiden... uten noe forvarsel.. GRRR... det gjelder bare KG sidene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre det. :)

Akkurat nå er jeg frustrert over at persiennen på det ene vinduet på soverommet er litt for kort, slik at det kommer en glipe med lys rett på trynet mitt om morran. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg frustrert over at persiennen på det ene vinduet på soverommet er litt for kort, slik at det kommer en glipe med lys rett på trynet mitt om morran. :forvirret:

Shit sover vi på samme soverom eller??

Jeg har AKKURAT samme problemet.. Ekstra irriterende siden jeg jobber natt og sover om dagen.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg grønn over mine russiske kollegaer. I Russland finnes det tydeligvis ikke noe som heter innestemme. Herregud så høyt de snakker! Nå sitter han på kontoret ved siden av meg og -roper- inn i telefonen. Og russisk høres jo alltid aggressivt ut, så det høres kronisk ut som om det er en voldsom krangel på gang. En annen ting er at han ikke har skjønt at det går an å sette telefonen på lydløs...

Jeg irriterer meg også over persienner som slipper inn for mye lys! Og over Kid som ikke har noen tykke ferdigsydde gardiner som jeg liker, og som passer til opphenget på soverommet mitt. I dag våknet jeg kl 4, og da ver det så lyst at jeg ikke fikk sove igjen. Grem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg grenseløst over spørsmålet "vil du ha med kvitteringen" når jeg handler i matbutikker. Spørsmålet stilles gjerne på en måte som tilsier at jeg skal svare nei. Blir så sint - selvsagt vil jeg ha kvittering når jeg handler. Får aldri dette spørsmålet i andre butikker enn når jeg handler matvarer.

Må også le når jeg hører formuleringen "vi er gravide". Eh.. VI? Trodde det er kvinnen som er gravid jeg? Er greit å si at "vi skal ha barn", men å si at begge er gravide irriterer meg helt utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg irriterer meg grenseløst over spørsmålet "vil du ha med kvitteringen" når jeg handler i matbutikker. Spørsmålet stilles gjerne på en måte som tilsier at jeg skal svare nei. Blir så sint - selvsagt vil jeg ha kvittering når jeg handler. Får aldri dette spørsmålet i andre butikker enn når jeg handler matvarer.

Må også le når jeg hører formuleringen "vi er gravide". Eh.. VI? Trodde det er kvinnen som er gravid jeg? Er greit å si at "vi skal ha barn", men å si at begge er gravide irriterer meg helt utrolig mye.

I matbutikker er ofte de ansatte forpliktet til å spørre om man vil ha kvittering og pose. Og siden de fleste ikke vil ha kvittering så regner man gjerne med at kunden svarer nei, og man blir nærmest litt overrumplet når noen endelig svarer ja. Jeg irriterer meg over kunder som ikke skjønner at jeg er nødt til å spørrre om dette, særlig de som glefser til deg at selvfølgelig skal de ha pose. Jeg kan ikke vite om de er en forkledd inspektør eller ei.

Jeg irriterer meg over folk som vrir og vender på alt man sier, og legger ord i munnen på en. Om jeg sier at jeg ikke vil ha barn akkurat nå, så er det ifølge enkelte ensbetydende med at jeg hater barn og har planer om å bli karrierekvinne som jobber 14 timer dagen og ikke har noe liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg holder for øyeblikket på til å bli gal av fyren på kontoret rett over gangen. Han er russer, og snakker (= roper) i telefonen konstant. Og som faktisk alle de mannlige russerne jeg jobber med, har han overhodet ikke skjønt dette med innestemme. Det er et så voldsomt volum. I tillegg så ringer han tydeligvis til familie og venner i russland herfra, siden det da ikke går på hans telefonregning. Nå har han snakket babyspråk i over et kvarter.. Med tilgjort stemme, så det høres ut som han forteller eventyr.. og "gakkgakkgakk" innimellom. Jeg blir helt sprø av å høre på. Det er ikke dørstokker her, og han sitter med sin dør på vid vegg, så det hjelper fint lite at jeg lukker min dør, særlig med det volumet han holder på med. Jeg hadde en telefonsamtale med en kunde i sted, og jeg måtte nærmest rope for å overdøve støyen i bakgrunnen hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at laptopen min er enda ikke ferdig på reparasjon! Og fordi jeg ikke har jobb enda. Jeg irriterer meg også over at milkshake er så utrolig godt - så nå sitter jeg her og har vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg irriterer meg over det jævla neket som pressa meg til å svinge av motorvegen i dag. Lufthovudet hadde ikkje til hensikt å sjekke si blindsone der han låg i venstrefila og skulle av vegen. Eg måtte berre svinge av for å ikkje køyre rett i fåret, han kryssa nemleg midtstripa som om ikkje noko hadde skjedd. At det går an!

Eg irriterer meg også over alle dei mindre begava bilistane som meiner dei har rett til å setje mitt liv i fare sidan eg er syklist, og dei kan spare tre sekund på å køyre forbi med ein fots klaring. Undermenneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at jeg har så vanskelig for å velge. Dog et stort valg og ta, og to ulike ting som påvirker livet uansett hva jeg velger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over kunder i butikken som velger å svare på mobilen selv om de står midt i betalingsprosessen. Deretter blir de bare stående å prate og jeg må pent vente til de er ferdige.

Eller..

Kunder som tar telefonen etter at de har bedt om hjelp og begynner med laaaange samtaler.. Nei, da blir det ikke mer hjelp på den kunden idag

Eller..

Kunder som tar telefonen om den ringer når de er i butikken og istedet for å trekke seg litt bort fra resten av kundene og betjeningen så velger de å legge vesker, poser og all verdens andre ting de måtte ha i hendene på disken, står midt i butikken eller (min favoritt) rett foran kassen og prater HØYT og lenge.

Generelt begynner jeg å mislike mobiler i butikk for dette skjer daglig!!

Endret av Jigva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er visst noe med øst - europere og stemmevolum. Har en kollega som er øst - europerer (jeg er ikke helt stø på landet, mener det er et av de baltiske, men bær over med meg her). Han er kjempehyggelig å prate med, i det minste for meg. Alle de andre reagerer på den skarpe måten han prate på og blir rett og slett sure. Utvikler seg til rene telefonkrigen. Og her er det jeg blir frustrert over:

1: At han ikke kan prøve å senke stemme volum og tone littegrann

2: Sure kollegaer som ikke forstår teorien av at om du snakker hyggelig til noen så får du et hyggelig svar (fungerer utmerket for meg)

3: All det sure oppgulpet som kommer i etterkant om hvor teit i nøtta han er

4: Ikke minst er jeg frustrert på meg selv som ikke våger å skjære igjennom og si at jeg synes han er en hyggelig person som er lett å samarbeide med

Jaja, slår nå et lite slag for han nå da. Blir bare drittlei av all drittkastingen som foregår om folk på jobben. Handler ikke kun om denne personen, men det er der er de verst.

Og til de middelaldrende kvinnene på min arbeidsplass: Gi F... i om X gifter seg for tiende gang om det så skal være. Hun eier da sitt eget liv og fortjener da lykke. Tror dere er missunnlige, surmagede kvinnemennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keitel

Min SMS-historikk i natt (og jeg lover... jeg skulle ønske dette var tull):

Svigerinne: "Hei, vi er litt blakke nå, kan vi låne 3000kr av dere frem til neste søndag? Tusen takk! Klem"

Meg: "Hæ? Fikk ikke du lønn forrige mandag?"

Svigerinne: "Jo, vi har betalt regninger! :( :( Også måtte kjøpe blomster til hagen og nye vaser til inne. Det ble dyrt ;) Kan vi møtes i morgen tidlig, så kan du gi meg pengene?"

Meg: "Jeg får ikke penger før på onsdag, jeg har en tohundrelapp igjen og den trenger vi selv."

Svigerinne: " :( :( :( Men altså, vi har ikke noe mat eller noe! Og <navn> trenger å ha med seg kake i barnehagen på tirsdag!"

(tre sekunder senere)

Svigerinne: "Okay, kan jeg låne de to hundre da?"

Meg "Fyren kommer ikke på jobb uten de, han trenger de til bensin. Jeg beklager, men det er ikke mulig."

Svigerinne: "Fy faen, dette er dårlig gjort av deg. Jeg tror ikke du er noe særlig glad i nevøen din jeg! Ikke gidd å svare på denne meldinga :( :( :("

.... jeg syns jeg har rett til å være småfrustrert.

Endret av Keitel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min SMS-historikk i natt (og jeg lover... jeg skulle ønske dette var tull):

Svigerinne: "Hei, vi er litt blakke nå, kan vi låne 3000kr av dere frem til neste søndag? Tusen takk! Klem"

Meg: "Hæ? Fikk ikke du lønn forrige mandag?"

Svigerinne: "Jo, vi har betalt regninger! :( :( Også måtte kjøpe blomster til hagen og nye vaser til inne. Det ble dyrt ;) Kan vi møtes i morgen tidlig, så kan du gi meg pengene?"

Meg: "Jeg får ikke penger før på onsdag, jeg har en tohundrelapp igjen og den trenger vi selv."

Svigerinne: " :( :( :( Men altså, vi har ikke noe mat eller noe! Og <navn> trenger å ha med seg kake i barnehagen på tirsdag!"

(tre sekunder senere)

Svigerinne: "Okay, kan jeg låne de to hundre da?"

Meg "Fyren kommer ikke på jobb uten de, han trenger de til bensin. Jeg beklager, men det er ikke mulig."

Svigerinne: "Fy faen, dette er dårlig gjort av deg. Jeg tror ikke du er noe særlig glad i nevøen din jeg! Ikke gidd å svare på denne meldinga :( :( :("

.... jeg syns jeg har rett til å være småfrustrert.

Småfrustrert? Jeg hadde vært forbanna! Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...