Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Ja, gjett om!

I morges gikk imidlertid tempen ned, ganske mye også. Enten så er det en dipp før EL, eller så skyldes det at jeg sov særdeles dårlig i natt :vetikke: Må hjem og sove snart, har heldigvis fleksitid på jobb :lur:

Men, det som er litt gøy (i hvert fall for oss prøvere), er at jeg fikk en svaaaak strek på EL-testen i går ettermiddag! Tidligere har jeg sett nada, så er spent på hva som skjer i dag.

I går var jeg på jakt etter bukse og sko, men fant jeg noe? :nei: Alle jeansene er enten pølseskinn rundt leggen, eller kjempevide, og jeg kler ikke noen av delene, sukk... Og jeg hater at alle støvlettene nå for tiden er fulle av spenner :sur: Kanskje jeg lykkes bedre i min klesjakt i dag? Det endte med at jeg kjøpte to par sko til samboer i stedet, gjett om han ble glad? :juhu:

I morgen kommer takstmannen! Skummelt :hakeslepp: Lurer på hva som må gjøres til han kommer :sjenert:

(løper inn til dagboka til Lilith)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er bra, takstmann er bra - alt er bra! Hurra! Takstmenner er snille menner, er min erfaring. Jeg løp etter ham og unnskyldte riper i parketten, skjevt gulv, ikke våtromsnorm, etc, og han bare viftet meg bort. No worries, chica! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange dager etter første dag i mens teller du at EL er? Leter etter EL jeg også! Er den her mon tro?... ;)

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er bra, takstmann er bra - alt er bra! Hurra! Takstmenner er snille menner, er min erfaring. Jeg løp etter ham og unnskyldte riper i parketten, skjevt gulv, ikke våtromsnorm, etc, og han bare viftet meg bort. No worries, chica! :)

Puh, da går det nok greit :) Tror jeg overlater det til samboeren min, jeg må uansett være på jobb den dagen (så mye for den fleksitida) ;)

Hvor mange dager etter første dag i mens teller du at EL er? Leter etter EL jeg også! Er den her mon tro?... ;)

Lykke til! :klem:

Hei, tilbake fra Syden, ser jeg. Var det bra? :sol:

Basert på mine seks sykluser etter p-pilleslutt, så er snittlengden på hver syklus 26 dager. Og siden lutealfasen (fra EL til mens) min alltid er 11-12 dager, så tenker jeg at EL kommer på (26-12=14) dag 14, eller 15. Oi, da er jeg jo fortsatt i rute! :fnise: Tickeren min tror at jeg ovulerer i dag, på CD 13. Nuvel, vi får se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare slenge inn denne, jeg også:

Din fruktbare periode er: 10.09.2007 - 15.09.2007

Eggløsningen finner sted: 13.09.2007

Termin: 07.06.2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare slenge inn denne, jeg også:

Din fruktbare periode er: 10.09.2007 - 15.09.2007

Eggløsningen finner sted: 13.09.2007

Termin: 07.06.2008

Hvor er det du finner denne "kalkulatoren"? Fin og oversiktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Syden var kjempeherlig! Jeg har fått en gylden farge (i motsetning til kjæresten som er blitt knallbrun!), og er fornøyd med den :) Vil kanskje prøve og holde den vedlike ved å få tatt litt solarium innimellom :cool:

Ha en fortsatt fin EL-periode ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer med altfor LITE info om dette EL-slimet ditt, Amused! Spytt ut! Jeg trenger nemlig info, det skjer rare ting med meg om dagen ... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var tempen din i dag? :)

Stigende; 0,6 opp fra i går :-D Håper den holder seg høy i morgen og på lørdag, for da hadde jeg faktisk EL i går.

Venter du fortsatt? Kommer nok snart, skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kommer med altfor LITE info om dette EL-slimet ditt, Amused! Spytt ut! Jeg trenger nemlig info, det skjer rare ting med meg om dagen ... :lete:

Har skrevet i dagboka di :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...