Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

11 DPO i dag :sol:

Venter mensen i overmorgen. Men siden jeg drømte at jeg testet positivt i natt, så måtte jeg jo ta en strips i morges.

Tuslet inn på kjøkkenet etter 5 min. for å se resultatet bedre i morgenlyset - og måtte rope på samboer "Du, ser du den streken du, eller?"

"Ja," sa han :love:

:hoppe::sjokk::danser:

Jeg er gravid! :gravid: Er jeg ikke? Tok enda en strips, med samme resultat :sjokk::danse:

Nå kjøper vi en CB i dag, så får jeg ta den i morgen tidlig

Er litt i sjokk her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så utrolig dødskult! Og rart. Og kult! Wow! Så fort det gikk! Så kult! Hvordan føler du deg? Gratulerer! Å, så spennende!

:klemmer: fra Målløs-Lilith som sitter her og er litt rørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

Gratulerer!!!!!!!! Det var bra nyheter så tidlig på mandags morgen :hoppe:

Nå ble jeg glad :)

Amused har en :babysmokk: i magen!!!!!!!

Amused skal bli mamma :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Åhå, se hva jeg fant på FF! Sjekker hvordan timingen vår for :humpe: har vært:

Intercourse Timing Analyzer

Cycle ------ Score

08/31/2007 High

08/09/2007 Good

:lur:

stemte dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd saker og ting!! Gratulerer så mykje Amused, dette gjekk ganske fort det vel, så kjekt

Kos deg med mannen i nyehuset!

Tusen takk, Glow! Snart blir det din tur også :)

Så gøy!!

Gratulerer så masse!!

Takketakk, Middis :klemmer:

Oj! Gratulerer så mye Amused!

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!

Ååå, takk skal du ha, Simpleminded :) Håper det klaffer for dere også snart.

Gratulerer!! :juhu:

Tusen takk, Knøttet. Krysser fingrene for deg :)

Så utrolig dødskult! Og rart. Og kult! Wow! Så fort det gikk! Så kult! Hvordan føler du deg? Gratulerer! Å, så spennende!

:klemmer: fra Målløs-Lilith som sitter her og er litt rørt.

Tusen takk, Lilith :klem: Det gikk veldig fort, ja, jeg føler meg stolt, ydmyk, redd og veldig glad. Akkurat nå er jeg mest redd, for jeg har spottet litt i dag, så mye er jo usikkert ennå. Får bare tenke positive tanker likevel ;)

Men fikk knallblå strek på Clearblue i morges! :juhu:

:juhu:

Gratulerer!!!!!!!! Det var bra nyheter så tidlig på mandags morgen :hoppe:

Nå ble jeg glad :)

Amused har en :babysmokk: i magen!!!!!!!

Amused skal bli mamma :blomst:

Hihihi, takk GlamCat, nå håper jeg det snart klaffer for dere også ;)

stemte dette her :)

:fnise: Ja, traff på denne gangen, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med søster (som jeg egentlig skulle holde det hemmelig for ei stund til), og hun kunne berolige meg med at det helt sikkert går bra ;) Så da tror vi det. Jeg blør jo ikke friskt blod, og har heller ikke vondt, bare de samme murringene som jeg har hatt lenge nå.

I morgen skal vi ha visning! Har fått kjempebra annonseplass, så nå håper vi på mange, mange folk og en heftig budrunde. Og nyhuset begynner også å bli fint, men vi håper på et stort overskudd på salget slik at vi kan pusse opp litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Jeg håper spiren sitter, men er litt skeptisk, siden jeg spotter idag og IKM er først i morgen :sjenert: Dumme meg som måtte ta test! Men 5 (!) positive tester på 2 dager sier jo sitt. Og det er jo uansett greit å vite at jeg faktisk KAN bli gravid, da ;)

Krysser fingre og tær for at TR holder seg borte i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKM i dag, og vanligvis burde mensen vært i full gang nå, med spotting de 2-3 forrige dagene.

Men, ingen tegn til TR! :hoppe: Og jeg har ikke spottet siden i går ettermiddag, som var eneste dagen med spotting så langt! :danser: Og streken på billigstripsen var enda sterkere i dag! Det er tredje dag med positiv test :danse: Og tempen er fortsatt høy :-D

Travelt på jobb i dag, ha en fin dag alle sammen!

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah... om 8 timer kan jeg slenge beina på bordet og puste lettet ut, for da er vi endelig ferdig med visninga! :juhu: Er så spent på om det kommer noen folk at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg ;)

Om 3 timer skal jeg rusle hjem, må innom et sted og kjøpe ferdig bursdagsgave til samboer. Egentlig hadde jeg kjøpt Nigellas fristelser på bokklubben.no, men stadig får jeg beskjed om at leverandøren er forsinket :sur: Tror jeg skal skrive en tryglende mail til dem nå :lur: Ellers får jeg kjøpe et gavekort på Eplehuset, da blir han vel glad.

Og dopapiret er kritthvitt :-D Har litt annerledes vondt i magen, men krysser fortsatt fingre og håper på det beste.

Trodde i min naivitet at straks graviditetstesten var positiv, så var alt greit, men det er jo ikke det :sjenert: Hadde vel ikke tenkt så mye lenger... Men det går bra i dag, jeg har innsett at dette er skjøre saker, så jeg får bare vente. Og vente... Skal ikke teste mer før om ei uke nå, bare for å sjekke om :babysmokk: fortsatt er der.

Det er forøvrig også en trygghet i tempingen, for tempen skal jo holde seg høy nå. I går kveld nådde jeg 37 grader, det har aldri skjedd før, men i morges var det nede på 36,4 igjen. Ikke så rart etter ei utrolig slitsom natt med mange oppvåkninger, var nok så spente på denne dagen, både forloveden og jeg :rødme: De siste to nettene har det kjent ut som om kroppen brenner, er kokvarm. Snedig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...