Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennendes med visning! Er det megler som tar seg av den eller? Blir nok gøy å høre hvor mange som kom for å se...

Når hadde du IKM denne måneden? Tror jeg ligger en uke etter deg, men er ikke sikker.. Spennendes å følge med deg for tida! Spiren vil nok holde seg godt fast skal du se ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennendes med visning! Er det megler som tar seg av den eller? Blir nok gøy å høre hvor mange som kom for å se...

Når hadde du IKM denne måneden? Tror jeg ligger en uke etter deg, men er ikke sikker.. Spennendes å følge med deg for tida! Spiren vil nok holde seg godt fast skal du se ;)

:klemmer:

Ja, vi skal ut og kjøre bil med katten og våre personlige eiendeler, blir vel middag på McDrive, tenker jeg :ler: Nåja, vi får se på det.

IKM er igår/idag/i morgen... :sjenert: Senest i morgen, i følge mine tidligere sykluser, siden lutealfasen min er max. 13 dager, og EL var den 12. Gurimalla, det er spennende tider! :jepp: Koselig at vi kan følge med hverandre her, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Tussi :)

Nå er visninga vel overstått, og selv om det bare var tre stykker som kom, så var i hvert fall to veldig interessert. Håper det kommer inn bra bud i løpet av morgendagen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 2 stk som trengs for å begynne budrunden, så det er spennende. Selv hadde vi bare 1stk og til og med da var det budrunde fordi vi aksepterte ikke budet og de måtte by høyere :fnise: Og det gikk bra :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med budrundene!

Forresten: Åssen er det å være gravid i dag? :sjarmor:

Forresten forresten så synes jeg nesten den tickeren din er litt skummel. Det er sprøtt å tenke på hva som foregår inni magen din nå ...

----

Hvorfor i all verden blir jeg så følelsesladd på dine vegne?! Hvordan i alle dager skal det gå hvis (NÅR!) jeg selv blir gravid?! Hjelpes ...

:klemmer:

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er morsom du, Lilith. Men fra spøk til alvor, jeg er veldig rolig i dag, altså. Kjenner jo den murringen nede i magen, og det er jo noe som skjer, men samtidig er det så tidlig ennå at jeg ikke greier helt å tro på det :) Fikk legetime 18. oktober, så kanskje jeg kan tro på det da?

GlamCat, jeg har drevet og skiftet ticker i eininga denne morgenen, men denne synes jeg er fin (og ikke skummel, som noen påstår ;)) Hvordan går det med tempen?

-----------------------------------------------------------------------------------

Har ennå ikke hørt noe fra megler, men det er jo tidlig på dagen ennå. Han ene som var på visning måtte ha leilighet fort, og det passer jo ypperlig :Nikke: Håper han slenger inn et bud nært takst snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Bra du føler deg litt roligere iallfall :) Skjønner godt du ikke helt greier å tro på det, jeg kommer til å bli slik selv om jeg blir gravid ...

Fin ticker! Søt, ikke skummel ;)

Krysser fingrene for at han ene eller gjerne alle som var på visning sender inn bud!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt stille. Men interessent nr. 1 skulle visst på noen visninger i kveld også, så det er fortsatt håp de neste dagene :)

Jeg har ingen graviditetsymptomer ennå, ikke annet enn de murringene som aldri gir seg :) Og så er puppene bittelitt ømme, opp mot halsen, på en måte, som om jeg er støl etter armhevinger, men det er jeg jo ikke :ler:

Dessuten er jeg skrubbsulten, enda mer enn vanlig. Har spist knekkebrød med leverpostei nå, og masse rosiner, så da har jeg i hvert fall energi til gåturen hjem :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt stille. Men interessent nr. 1 skulle visst på noen visninger i kveld også, så det er fortsatt håp de neste dagene :)

Jeg har ingen graviditetsymptomer ennå, ikke annet enn de murringene som aldri gir seg :) Og så er puppene bittelitt ømme, opp mot halsen, på en måte, som om jeg er støl etter armhevinger, men det er jeg jo ikke :ler:

Dessuten er jeg skrubbsulten, enda mer enn vanlig. Har spist knekkebrød med leverpostei nå, og masse rosiner, så da har jeg i hvert fall energi til gåturen hjem :handle:

Hmmm ... du er ikke tilfeldigvis naboen vår, vel? Så at naboen skulle flytte, men det var noen uker siden det stod skilt på vinduene deres ;)

Synes det høres ut som du har graviditetssymptomer, jeg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser :vinke:

Og så må jeg jo gratulere med graviditeten, ikke sant det er spennendes? Men det bringer også med seg mye bekymringer :fnise: Er alt som det skal, er det liv, hvorfor har jeg ingen symptomer i dag osv.... :ler:

Jeg har også en del mensmurringer, håper det snart avtar.

Ha en fin kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJOJOJ!! Her har det skjedd ting - gratulerer så mye :hoppe: Så utrolig gøy at det klaffa så fort, her blir det spennende tider ja :)

Stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ... du er ikke tilfeldigvis naboen vår, vel? Så at naboen skulle flytte, men det var noen uker siden det stod skilt på vinduene deres ;)

Synes det høres ut som du har graviditetssymptomer, jeg! :-D

Hihi :ler: Nei, vi har ikke hatt noe skilt, vi. Det kryr jo av leiligheter til salgs for tiden, men håper vi får solgt snart likevel :Nikke:

Innom og hilser :vinke:

Og så må jeg jo gratulere med graviditeten, ikke sant det er spennendes? Men det bringer også med seg mye bekymringer :fnise: Er alt som det skal, er det liv, hvorfor har jeg ingen symptomer i dag osv.... :ler:

Jeg har også en del mensmurringer, håper det snart avtar.

Ha en fin kveld da!

Hei Linky! :hallo:

Ja, man får bare prøve å kose seg i ventetiden uten å bekymre seg altfor mye.

Ha en fin kveld du også!

OJOJOJ!! Her har det skjedd ting - gratulerer så mye :hoppe: Så utrolig gøy at det klaffa så fort, her blir det spennende tider ja :)

Stor :klem: til deg

Takk! :klemmer: Godt å ha deg tilbake også ;)

---------------------------------------------------------------------------------

Oisann. Nå kom jeg på at mannen og jeg har 2,5 årsdag i dag :flau: Hadde til og med skrevet det i kalenderen. Ikke at vi hadde planlagt noe, men jeg kunne da i det minste ha gitt ham et laaaangt kyss og en liten oppmerksomhet før han dro til nyhuset for å pusse opp litt :love: Kanskje jeg finner noe på kiosken?

Jeg har slanget meg på sofaen i flere timer nå, lå og grein under nesten hele Jordmødrene på NRK :ler: Blir jo så innmari rørt når alt går bra til slutt.

NÅ vet jeg det! Jeg kan lage en knallbra kveldsmat til ham :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skal du se han blir glad vettu :) De sier jo at veien til hjertet går gjennom magen... ;)

Så spennendes med budgivninger! Slik som det var for våres del måtte første bud sendes skriftlig innen enn viss frist. Når denne fristen var forbi kunne den virkeligebudrunden begynne. Da gikk alt muntlig på telefon fra megler, og fristene ble satt av oss.. Utrolig nervepirrendes og spennendes!

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker i dag :hoppe:

Hehe, 4... Det er jo ingenting, men jeg får bare håpe at spiren vokser og gror og trives bra der inne. Jeg tenker positive tanker og prøver å ikke være altfor utålmodig.

I dag har min kjære bursdag! Han ble så glad for gaven også :love:, selv om den fortsatt mangler "Nigellas fristelser". Senere blir det familieselskap, og så vorspiel, men ikke noe :skaal: på meg, nei! De fleste venninnene vet om det allerede, og resten får nå bare tenke sitt :lur: Åh, er så spent på det vorspielet, for vi får endelig møte nykjæresten til ei venninne! Er så glad på hennes vegne, for hun har knapt hatt kjæreste før, men plutselig var det full klaff! :skravle:

Hmm... tror det blir kortdag på jobb i dag, dette været frister altfor mye. Heldige er de som er på tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Her er det spennende tider ser jeg :)

Gratulerer så mye med full klaff ;) Og lykke til med salg av hus, eller var det leilighet..? (Husker dårlig jeg). :sjarmor:

God helg også, forresten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom og hilser på.

Er jo mye spennende på gang. Både graviditet, salg og flytting :rødme:

Får lese litt mer senere, så jeg blir oppdatert.

Ha en fin helg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...