Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Jeg begynte spotte på søndag og i dag falt tempen og kom tanta på besøk. Hadde vondt i magen allerede en uke så jeg tenkte kanksje jeg er gravid, desutten hadde jeg ikke vondt i brystene som jeg pleier å ha før IKM, så det er nok litt forskjell fra syklus til syklus og man aldri vet om det er tanta som kommer eller :babysmokk:

Bedre lykke for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit med tanta da, GlamCat, men det er jo en trøst at tempinga var til å stole på?

Her spottes det definitivt, men neste måned er det nye muligheter! :lur:

Og nå kom min kjære hjem med Donald Pocket til meg, snille mannen!

:hjerter_rundt: for min kjære og :hjerter: for Donald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo... :sjenert: Jeg vet ikke hva jeg skal tro, for jeg bruker ikke ha så vondt i magen før mensen er ordentlig igang. Men samtidig så stemmer det jo veldig med de forrige syklusene at spottinga begynner nå.

Så hva gjør vi da? Jo, vi veeeenter ;)

Bra med deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit med tanta da, GlamCat, men det er jo en trøst at tempinga var til å stole på?

Her spottes det definitivt, men neste måned er det nye muligheter! :lur:

Og nå kom min kjære hjem med Donald Pocket til meg, snille mannen!

:hjerter_rundt: for min kjære og :hjerter: for Donald.

Er du Donald-fan? Så morsomt! (jeg er i bransjen :))

Spotting kan jo bety både det ene og det andre har jeg skjønt ja, så dette er spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg er redd jeg må skuffe dere, jeg blør friskt i dag :trist:

Ja, ja, det betyr i hvert fall at EL var svært tidlig ute denne gangen, og det ble kanskje litt bom på timinga, men lutealfasen holder seg i alle fall stabil :)

Og så får jeg jo tatt meg en fest i helga likevel :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD1.

I dag skal vi skrive kontrakt på nyhuset! :duskedame: Og etterpå skal vi snakke med megler, slik at vi får igang salgsprosessen.

Gleder meg til helga nå, får besøk av ei venninne som jeg ikke har sett på ett år, det blir moro! Fest i morgen kveld, og ellers blir det mye jabbing, tenker jeg :-D

Må hente bilen på verkstedet i dag. Synes ikke akkurat at det er sååå gøy å kjøre i rushtrafikken (jeg er jo ei landsens jente, må vite), men det skal vel gå fint :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny måned, nye muligheter :)

Jeg har en uke til IKM i dag. Og jeg som skulle være så rolig og avslappa med alt dette, kjenner at jeg allerede begynner å bli spent :ler: Forventer ikke at det har skjedd noe, men man vet jo aldri da...

Høres ut som om det blir en fin helg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, bedre lykke neste måned. Det er bare å se framover.

Her er det bare 8 dager til IKM. Kommer vel etter med TR, tenker jeg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at TR kom nå da, men bra du er så positiv;)

Hva mener du med at lutealfasen er stabil, men syklusene dine ikke er det? Forvirra jeg ... :sjenert: Aldri helt forstått hva lutealfase er :sjenert::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Bedre lykke for oss neste måned:)

Ja :-D

Bedre lykke neste måned! :) Godt EL kommer så ofte som en gang i måneden da!

:kose:

Takk for det! Håper du har klaff denne måneden :klemmer:

Og det er ikke så verst at jeg faktisk har EL hver måned, det gjelder bare å treffe på litt bedre :lur:

:duskedame: *heier på neste måned*

Takk! Jeg også! :jepp:

Ny måned, nye muligheter :)

Jeg har en uke til IKM i dag. Og jeg som skulle være så rolig og avslappa med alt dette, kjenner at jeg allerede begynner å bli spent :ler: Forventer ikke at det har skjedd noe, men man vet jo aldri da...

Høres ut som om det blir en fin helg for deg!

Hihi, skjønner godt hva du mener, ja :fnise: Pass deg så du ikke blir testoholiker, du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at TR kom nå da, men bra du er så positiv;)

Hva mener du med at lutealfasen er stabil, men syklusene dine ikke er det? Forvirra jeg ... :sjenert: Aldri helt forstått hva lutealfase er :sjenert::lete:

Mmm... litt kjedelig, men vi var jo bare i første prøveperiode ennå, så det var ikke så uventet, egentlig.

Såvidt jeg har skjønt, så er lutealfasen så og si alltid konstant. Det er perioden fra EL til forventet mens. Derimot kan tidspunktet for EL variere fra syklus til syklus. I mitt tilfelle har jeg hatt EL på dag 10, og mensen kom 12 dager senere, slik at syklusen ble 22 dager. En annen gang hadde jeg EL på dag 27 (!), og mensen kom som vanlig 12 dager senere, noe som ga en 39-dagers syklus, sukk... :kaffe:

Da er det vel greit med EL-testing neste måned :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... litt kjedelig, men vi var jo bare i første prøveperiode ennå, så det var ikke så uventet, egentlig.

Såvidt jeg har skjønt, så er lutealfasen så og si alltid konstant. Det er perioden fra EL til forventet mens. Derimot kan tidspunktet for EL variere fra syklus til syklus. I mitt tilfelle har jeg hatt EL på dag 10, og mensen kom 12 dager senere, slik at syklusen ble 22 dager. En annen gang hadde jeg EL på dag 27 (!), og mensen kom som vanlig 12 dager senere, noe som ga en 39-dagers syklus, sukk... :kaffe:

Da er det vel greit med EL-testing neste måned :hoppe:

Hmmm, da tror jeg at jeg forstår. Men hva er vitsen med å vite lutealfase da, når el kan variere? :klø:

forrige syklusen min var på 27 dager, og den før der igjen var på 29 ... lurer på hva denne blir på ... :lete:

Du skal teste med el-tester snart du også, ja! Blir spennende å se om jeg finner noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...