Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Så, i dag er CD 19, og nå ser det ut til at EL var på CD 10 eller CD 16 :lete:

Men da blir IKM mellom 30. august (førstkommende torsdag) og 4. september (neste tirsdag). Jeg tipper førstnevnte, så vi får se da :)

hmmm, merkelige greier ... men det går seg nok snart til, skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er bare innom og sier hei! Snikleser litt i dagboken din, spennende lesing, gratulerer så mye med nytt hus!Og blir spennende med IKM! Vi skal nok også begynne å prøve snart, men begynner i ny jobb på mandag, så må drøye den litt :gråte:

Du, hvor fant du den avataren- har sett andre med lignende og lurte på om det er en slik en som en lager selv basert på sitt eget utseende, vet nemlig om en slik side, men husker ikke hvor.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, merkelige greier ... men det går seg nok snart til, skal du se :)

Ja, alt ordner seg til slutt, har jeg funnet ut :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er bare innom og sier hei! Snikleser litt i dagboken din, spennende lesing, gratulerer så mye med nytt hus!Og blir spennende med IKM! Vi skal nok også begynne å prøve snart, men begynner i ny jobb på mandag, så må drøye den litt :gråte:

Du, hvor fant du den avataren- har sett andre med lignende og lurte på om det er en slik en som en lager selv basert på sitt eget utseende, vet nemlig om en slik side, men husker ikke hvor.. :sjenert:

Hei smofie, så hyggelig med hilsen! Ja, her er det mye som skjer for tiden, og jeg er mistenkelig rolig til meg å være :ler: Så moro at dere også skal prøve snart! Da blir det vel dagbok på deg? ;) Kan kanskje være lurt å drøye et par måneder før man setter i gang? Jeg hadde nok følt at det var mest riktig i forhold til arbeidsgiver, men så er jeg litt for samvittighetsfull av meg :kjefte:

Avataren min har jeg laget på My Virtual Model, morsomme greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You are 10 days past ovulation (DPO). You are now in the phase of your cycle where implantation may occur. Although implantation may be visible on the chart (triphasic pattern, dip and/or spotting) it is not always visible even on pregnancy charts. This is probably the most stressful waiting phase."

Virkelig? :ler:

Neida, jeg er forbausende rolig :popcorn:

Det er så mye som skjer for tida, med å velge megler, fakse papirer til banken, dra på kontraktsmøte og bilverksted :redd: Vanligvis hadde jeg vært veldig stressa, men jeg prøver stadig å lære meg å ta én dag av gangen. Det skal bli godt da, å endelig sette seg ned i nyhuset :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! He-he ... Skjønner godt det er litt stress om dagen, men det virker som du tar det bra!

Det har ikke kommet inn noe bud på leiligheten vi forelsket oss i på søndag, så jeg er superstressa bare av å sitte på gjerdet og vente på at noe skal skje ... ikke verdens mest tålmodige sjel jeg, nei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, venting og venting :jepp:

Nå er jeg stuptrøtt, har vondt i magen og høy puls. Ikke noe uvanlig i det, forsåvidt :kaffe: Må hjem og sove litt, kjenner jeg.

10 DPO i dag. Min lutealfase har vært fra 11 til 13 dager gjennom 5 sykluser (med fare for å gjenta meg selv) før mensen kommer. Og jeg begynner å spotte på dag 10 eller 11, gjennom ALLE syklusene.

Hittil: ingen spotting. Kan skyldes at jeg har tatt feil av EL, sukk...

Venter :snø:

(måtte endre tickeren)

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO. Ingen tegn til mens. Men tåpelig syklus, da. EL på CD 10, liksom. Tror ennå ikke helt på det.

Falt for fristelsen, er jo testoholiker :jepp:, og testet i morges, negativt. Såh... what to do but wait? Vente til fredag, i hvert fall. Da sier til og med FertilityFriend at jeg kan teste :lur:

Og ellers? Oppussinga nærmer seg slutten. I går lå jeg på sofaen og slumret mens samboeren spikret og hamret :ler: Og så gikk jeg meg en laaaang tur så han fikk hamre i fred. Det funker best sånn for oss, nytter ikke å gå oppå hverandre. Så i denne perioden vasker jeg klær og lager all middag mens han snekrer.

Fin tur i går, gikk langs fjorden i duskregn og sur vind. Av en eller annen grunn blir jeg alltid lykkeligere og mer tilfreds om høsten :rødme: Elsker høstmørket, stormene, ullpleddet og rødvinen.

Åja, hvis TR kommer til helga, så skal jeg i hvert fall drikke :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er også en høstelsker, ja? Da er det to av oss! Ingenting er deiligere enn å tulle seg inn i pleddet en hustrig høstdag, drikke et glass god vin og lese en skikkelig page-turner av en bok. Og ikke ha dårlig samvittighet for å sitte inne! Det får jeg hele tiden om sommeren - da føler jeg at jeg må springe ut og gjøre noe hver gang sola titter frem. (ikke at det har vært noe voldsomt problem denne sommeren, altså ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her :ler: Skynde meg hjem etter jobb, hive i meg noe mat, og så rett ut i sola, eller kafé, eller en piknik... Nå er det deilig å bare kose seg under pleddet, mmm... Fikk veldig lyst på kakao nå. Leste nettopp et tips om å lage kakao med mørk sjokolade og honning :sikle:

Lagt inn bud? :popcorn:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt inn bud? :popcorn:

Ikke ennå. Venter på at kjæresten skal snakke litt med bankmannen først, og så ...!

hjelp ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Falt for fristelsen, er jo testoholiker :jepp:, og testet i morges, negativt. Såh... what to do but wait? Vente til fredag, i hvert fall. Da sier til og med FertilityFriend at jeg kan teste :lur:

Hei og god morgen til deg!

Jeg klarte ikke holde meg i dag jeg heller og måtte jo bare teste... Men testen var negativ.. Tror nok jeg venter inntil lørdagen før jeg tester igjen (da skal vi ha innflytningsfest)..

Ha en fortsatt super dag i høstværet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her var det spennende! :popcorn:

Kjenner til det der med å bare måtte teste ... :sjenert: gjort det et par ganger jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vondt i magen, jeg. Det murrer. Er vel mensen som står for tur, men så rart at jeg ikke har spottet ennå. Eller så har jeg vel blitt symptomoholiker også :ler:

Litt senere: var på do, og det kan se ut som om jeg spotter... Lysere farge enn vanlig, men likevel... :roll:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...