Amused Skrevet 11. september 2007 Forfatter #181 Del Skrevet 11. september 2007 Åh, men jeg tror EL kommer nå, jeg :juhu: Mer EL-gugge observert i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. september 2007 #182 Del Skrevet 11. september 2007 Åh, men jeg tror EL kommer nå, jeg :juhu: Mer EL-gugge observert i dag Hipp hurra for el-gugge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. september 2007 #183 Del Skrevet 11. september 2007 :juhu: For EL-gugge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 12. september 2007 #184 Del Skrevet 12. september 2007 Så bra Da sikkert dere gjorde det samme som oss i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. september 2007 Forfatter #185 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, gjett om! I morges gikk imidlertid tempen ned, ganske mye også. Enten så er det en dipp før EL, eller så skyldes det at jeg sov særdeles dårlig i natt Må hjem og sove snart, har heldigvis fleksitid på jobb Men, det som er litt gøy (i hvert fall for oss prøvere), er at jeg fikk en svaaaak strek på EL-testen i går ettermiddag! Tidligere har jeg sett nada, så er spent på hva som skjer i dag. I går var jeg på jakt etter bukse og sko, men fant jeg noe? Alle jeansene er enten pølseskinn rundt leggen, eller kjempevide, og jeg kler ikke noen av delene, sukk... Og jeg hater at alle støvlettene nå for tiden er fulle av spenner Kanskje jeg lykkes bedre i min klesjakt i dag? Det endte med at jeg kjøpte to par sko til samboer i stedet, gjett om han ble glad? :juhu: I morgen kommer takstmannen! Skummelt Lurer på hva som må gjøres til han kommer (løper inn til dagboka til Lilith) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. september 2007 #186 Del Skrevet 12. september 2007 EL er bra, takstmann er bra - alt er bra! Hurra! Takstmenner er snille menner, er min erfaring. Jeg løp etter ham og unnskyldte riper i parketten, skjevt gulv, ikke våtromsnorm, etc, og han bare viftet meg bort. No worries, chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. september 2007 #187 Del Skrevet 12. september 2007 Hvor mange dager etter første dag i mens teller du at EL er? Leter etter EL jeg også! Er den her mon tro?... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. september 2007 Forfatter #188 Del Skrevet 12. september 2007 EL er bra, takstmann er bra - alt er bra! Hurra! Takstmenner er snille menner, er min erfaring. Jeg løp etter ham og unnskyldte riper i parketten, skjevt gulv, ikke våtromsnorm, etc, og han bare viftet meg bort. No worries, chica! Puh, da går det nok greit Tror jeg overlater det til samboeren min, jeg må uansett være på jobb den dagen (så mye for den fleksitida) Hvor mange dager etter første dag i mens teller du at EL er? Leter etter EL jeg også! Er den her mon tro?... Lykke til! Hei, tilbake fra Syden, ser jeg. Var det bra? Basert på mine seks sykluser etter p-pilleslutt, så er snittlengden på hver syklus 26 dager. Og siden lutealfasen (fra EL til mens) min alltid er 11-12 dager, så tenker jeg at EL kommer på (26-12=14) dag 14, eller 15. Oi, da er jeg jo fortsatt i rute! Tickeren min tror at jeg ovulerer i dag, på CD 13. Nuvel, vi får se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. september 2007 Forfatter #189 Del Skrevet 12. september 2007 Må jo bare slenge inn denne, jeg også: Din fruktbare periode er: 10.09.2007 - 15.09.2007 Eggløsningen finner sted: 13.09.2007 Termin: 07.06.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. september 2007 #190 Del Skrevet 12. september 2007 Må jo bare slenge inn denne, jeg også: Din fruktbare periode er: 10.09.2007 - 15.09.2007 Eggløsningen finner sted: 13.09.2007 Termin: 07.06.2008 Hvor er det du finner denne "kalkulatoren"? Fin og oversiktelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. september 2007 #191 Del Skrevet 12. september 2007 Hvor er det du finner denne "kalkulatoren"? Fin og oversiktelig På babyverden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. september 2007 #192 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, Syden var kjempeherlig! Jeg har fått en gylden farge (i motsetning til kjæresten som er blitt knallbrun!), og er fornøyd med den Vil kanskje prøve og holde den vedlike ved å få tatt litt solarium innimellom Ha en fortsatt fin EL-periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. september 2007 #193 Del Skrevet 12. september 2007 Ahh, selvfølgelig Glemmer at de har "prøve-sider" også. Takk simpleminded! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. september 2007 #194 Del Skrevet 13. september 2007 Du kommer med altfor LITE info om dette EL-slimet ditt, Amused! Spytt ut! Jeg trenger nemlig info, det skjer rare ting med meg om dagen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 13. september 2007 #195 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan var tempen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. september 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan var tempen din i dag? Stigende; 0,6 opp fra i går :-D Håper den holder seg høy i morgen og på lørdag, for da hadde jeg faktisk EL i går. Venter du fortsatt? Kommer nok snart, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. september 2007 Forfatter #197 Del Skrevet 13. september 2007 Du kommer med altfor LITE info om dette EL-slimet ditt, Amused! Spytt ut! Jeg trenger nemlig info, det skjer rare ting med meg om dagen ... Har skrevet i dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. september 2007 #198 Del Skrevet 13. september 2007 Har skrevet i dagboka di Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. september 2007 #199 Del Skrevet 13. september 2007 *krysser fingrene* for at tempen holder seg høy, slik at du hadde el i går! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. september 2007 Forfatter #200 Del Skrevet 13. september 2007 Takk for det! Håper den holder seg oppe, for nå orker jeg ikke mer på ei stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå