Gå til innhold

::Deres grenseløse naivitet::


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@
NangaParbat er da så sakelig som det går ann.. Du derimot Lott@ har jeg fremdeles til gode å se et sakelig innlegg fra..

Det er veldig trist.. Det er mange andre i denne debatten som deler ditt syn.. og som jeg dermed er uenige med.. men de fleste andre holder seg likevel for gode til slike personangrep og usakeligeheter som du konstant strør om deg med...

jeg utfordrer deg Lott@; kom med et saklig diskuterende inlegg uten hint av personangrep! (vis deg som en voksen og ta utfordringen!)

:ler::ler: Selvfølgelig har du ikke sett noen SAKLIGE innlegg fra meg....... det har jo sammenheng med at du ikke respekterer at mitt syn i denne saken er på tvers av ditt............... Ta en titt i tråden "da var det igang"......... og du vil finne mengder av saklige innlegg som omhandler dette temaet (Irak konflikten).

Og igjen........... hvem var det som startet personangrepene????? Lott@???? Overhodet ikke - det var ikke min "fortjeneste" denne gangen å få ødelagt en seriøs tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden har hatt mange gode innlegg, men også en del usaklige greier. Nå ser det ut som den har sporet helt av, og jeg lukker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...