Gå til innhold

::Deres grenseløse naivitet::


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kan ikke for alvor skjønner hvorfor så mange er sterkt imot den pågående krigen i Iraq. Jeg mistenker at det er en haug med New-Age flagrende hippier og 8 barns-mødre fra Indre Sogn som står bak mesteparten av anti-Bush propagandaen som florerer om dagen.

Nei Nei, ikke bomb Iraq, tenk på barna. Nei Nei, Saddam er ett "internt problem som Iraq må hanskes med alene. Nei Nei Iraq har ikke masseødeleggelsesvåpen- det er bare noe USA sier fordi de vil ha tak i oljen.

Det er mange som sier at Bush er en like stor trussel for verdensfreden som Saddam er, hvor er det dere har plukket opp disse vannvittige forestillingene hen? :o Som om USA er ett terrorvelde med en leder som styrer både folket, media og undertrykker den frie vilje, som utfører kjemiske eksperimenter på sitt eget folk, undertrykker kvinner systematisk og har ett Hemmelig Politi som går rundt og passer på at ingen snakker nedsettende om Bush og hans måte å styre landet på.

Dere skulle skamme dere hele gjengen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

Milla......

Krigsmotstanderne du bekriver er ryggløse mennesker som ikke har sin egen mening/oppfatning om saken - men som snarere følger saueflokkmentaliteten fordi det er in i tiden.

Man kan ikke annet enn å unnskylde deres uskyldige naivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

I disse dager er jeg veldig stolt over å være Amerikaner og det mener jeg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du nødt til å starte en ny tråd da??? Vi er allerede i gang med å diskutere dette i minimum to andre tråder...

Eller skulle denne tråden omhandle din grenseløse naive beundring av Bush og Amerika?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
I disse dager er jeg veldig stolt over å være Amerikaner og det mener jeg.

Milla

Aprobos ditt statsborgerskap: Har du det som kalles for ett dual citizenchip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt Kverula...

Bush er en raring, kanskje litt dum og ikke så veldig fredelig. Men å sammenligne ham med Saddam på noen som helst måte vitner om akkurat det som Milla sier- naivitet og en smule uvitenhet. Selv skulle jeg heller blitt torturert et par timer og deretter drept enn å leve under Saddams regime.

Er nok ikke noen stor fan av Bush, men han er reneste Jesus ved siden av Iraks selvutnevnte gud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla......

Krigsmotstanderne du bekriver er ryggløse mennesker som ikke har sin egen mening/oppfatning om saken - men som snarere følger saueflokkmentaliteten fordi det er in i tiden.

Man kan ikke annet enn å unnskylde deres uskyldige naivitet.

Ja da Lott@, hvis det er dine beste argumenter... Så sier det litt om de som støtter denne krigen...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HJELP! Ryggløse? Hvem er det som er ryggløse som ikke klarer å tenke uavhengig av det USA måtte mene? Det å være mot denne krigen innebærer ikke nødvendigvis at man støtter Saddam! Forstå det!

Akkurat som ikke Bush kjører akkurat samme propaganda mot sitt folk som det Saddam gjør?? Så dere den siste talen han gav igår? Jeg blir rett og slett kvalm av Bush. Amerikaneren har gjort verden til sitt sted, og det er feil! Det er ikke opp til Bush å rydde opp i denne verden. Hvis han er så fordømt opptatt av demokrati, så må jo også han finne seg i å leve under demokratiet. Han ble stoppet av FN og sikkerhetsrådet (demokratiske organisasjoner) - og hva gjorde han? Jo, han fortsatte med det han hadde satt seg fore.

Nei, det er faktisk flere sider ved denne saken enn krigsforkjemperene trekker fram!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Jennifer - kan du ikke spare oss for oppgulpene dine, og heller prøve å komme med konstruktive begrunnelser for dine holdninger????? :Gjesp:

Det jeg skrev var en generell betraktning av naivitetet blant folk - og har overhodet INGENTING med MINE begrunnelser/holdninger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vi kan jo se hvor høy i hatten du ville blitt hvis Saddam eller Al Quaida hadde angrepet København eller London. Da tenker jeg vi hadde fått høre ett unisont hylekor "Hvorfor gjorde dere ikke noe før!"

Jammen godt at ikke alle er like godtroende som deg Jen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Og så er vi jo så utrolig flinke til å skille sak og person her på KG!

Jeg har underholdt meg en liten stund med å kikke litt på alle krigstrådene, og har en utfordring til Milla og Lott@:

1) Les gjennom det dere selv har skrevet

2) Er dere stolte av personkarakteristikkene dere deler ut? Hvis ja:

3) Er det rart det er krig i verden?

Peace & Love - nei, jeg mener GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Bimbo: Saddam og Bush er to sider av samme sak. Kan godt hende at jeg er uvitende og naiv - men da er det flere av oss. Det er rimelig naivt å tro at USA kommer til å innføre velstand og lykke i Irak. Det er nok mer sammensatt enn som så. OK, saddam bør vekk - men regn ikke med at denne krisen er over med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føles faktisk ikke særlig bra Lott@, å bo i et land som støtter denne krigen, men nå skal de sies at det er et minimalt flertall i det danske folketinget for støtte til denne krigen. For å si det sånn... De eneste som støtter den sittende regjering er Danmarks svar på Frp!!! Det er kun taktisk at det støtter opp om regjeringen. Tankegangen "vi gir noe nå og får noe tilbake senere." Den eneste måten Dansk Folkeparti kan få igjennom noe som helst i dette landet.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Jeg synes at det er flott at det er krig og er stolt av personkarakteristikkene jeg har gitt. Står inne for hva jeg har sagt/skrevet 500%!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Selvfølgelig må USA og England rydde opp Kverula- ingen andre vil jo gjøre noe. Resten av verden bare sitter på gjerdet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Og så er vi jo så utrolig flinke til å skille sak og person her på KG!

Jeg har underholdt meg en liten stund med å kikke litt på alle krigstrådene, og har en utfordring til Milla og Lott@:

1) Les gjennom det dere selv har skrevet

2) Er dere stolte av personkarakteristikkene dere deler ut? Hvis ja:

3) Er det rart det er krig i verden?

Peace & Love - nei, jeg mener GOD HELG!

Jeg er i full gang med å stryke kaftanen min allerede :-)

This is the daaaaawning of the Age of Aquarius.......... la la laaaaaaaaaaaa

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...