monja Skrevet 5. september 2007 #221 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, når han faren begynte å grine, ja da hulket jeg også! Jeg og. Mintes tilbake til da jeg lå på føden for tre år siden (på søndag som kommer) og mannen min ble akkurat sånn da sønnen vår ble født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. september 2007 #222 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg også...når faren begynte å grine så rant det her og. Men mannen var ikke helt tørr i øynene han heller, så det er ikke bare mine hormoner som er på tur Lurer veldig på hvordan han reagerer på fødestua. Han er typen som kan finne på å gå rett i bakken. Han er verdens beste, og kommer til å være en enorm støtte, hvis han bare får konkrete arbeidsoppgaver. Om han føler seg overflødig og maktesløs, og bare ser at jeg har det vondt, kan han finne på å svime av ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. september 2007 #223 Del Skrevet 5. september 2007 De fant mange oppgaver til gubben min under fødselen. Han hente våte kluter og la dem på panna mi, han henta vann å drikke, masserte ryggen min, støtta opp hodet da jeg pressa....han hadde nok mer enn nok å gjøre, så han glemte litt hvorfor vi var der tror jeg Du får få dem til å finne noen små oppgaver til mannen din, Trampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 6. september 2007 #224 Del Skrevet 6. september 2007 Mannen min ville ikke se det programmet. Tror han har litt fødselsangst jeg :love: . Men han var veldig flink forrige gang da - selv om han syns det er ille, merket ikke jeg det. Men å be ham se slikt, nei det blir for mye. Så jeg og guttungen så det sammen, og han fikk spurt mange spørsmål han ellers ikke ville kommet med. Det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #225 Del Skrevet 6. september 2007 Nå har jeg sett programmet på webtv, og må innrømme at tårene trillet da han faren så babyen også. Hehe. Så en stund ut som at han skulle svime av. Stakkars mann. Og stakkars dame, hun så ikke ut til å ha det helt godt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 6. september 2007 #226 Del Skrevet 6. september 2007 Og stakkars dame, hun så ikke ut til å ha det helt godt på slutten. Hehe, godt var det nok ikke, men jeg tror det må være et eksempel på en ekstremt lett fødsel. Raskt, uten bedøvelse og så våken hele veien. Om jeg får en slik fødsel skal jeg prise meg lykkelig. Men nåde det tv-kameraet som NÆRMER seg min fødestue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #227 Del Skrevet 6. september 2007 Tror du ikke de kuttet en del da? Det så jo veldig raskt ut, men jeg går ut i fra at det ikke gikk så raskt som det virket som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 6. september 2007 #228 Del Skrevet 6. september 2007 Det gjorde de nok, men hun hadde rimelig stor åpning ved første sjekk, og da så hun veldig pigg ut. Mange er utslitte på 8 cm. Jeg kan bare sammenligne med egen fødsel og den gikk også raskt, men jeg var ikke så våken og tilstede. Imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #229 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, hun virket jo uforskammet pigg og fin ut ved 8cm åpning. Men hun var vel 2.gangsfødende, så det er kanskje ikke så veldig uvanlig å ha en enklere fødsel da? Faren så uansett ikke ut til å synes at fødselen var så enkel. Hehe. Så som sagt ut som han holdt på å svime av et par ganger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 6. september 2007 #230 Del Skrevet 6. september 2007 Tror du ikke de kuttet en del da? Det så jo veldig raskt ut, men jeg går ut i fra at det ikke gikk så raskt som det virket som? Nå trodde jeg du mente at de kuttet henne, der nede! Tenkte at hvis hun som fødte så lett blir kuttet, så tørr ikke jeg å prøve en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #231 Del Skrevet 6. september 2007 Hehe. Jeg tror ikke det har noe med om fødselen er lett eller ikke om man blir klipt. Jo fortere fødselen går, jo mer intenst blir det. Så hvis man har en veldig rask fødsel så er det kanskje også større for å revne fordi skjedevevet ikke har god nok tid til å utvide seg. Tror det er en gd del andre faktorer som spiller inn også. Men etter det jeg har hørt så er det ikke vondt å bli klipt fordi man er såpass nummen fra før av, i tillegg så er det ofte bedre klippe for å ha mer kontroll, enn at man plutselig revner veldig mye. Nå blir du sikkert skremt, men ikke hør på meg Dette er bare det jeg har hørt og lest, og er tatt fritt fra minnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #232 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg så også på det programmet i går. Og grein som en unge da den lille gutten ble født... Huff. Synes jeg griner for alt mulig for tida. Jeg trodde trøttheten begynte å gå over, men nei da, den er tilbake for fullt. Så vidt jeg orker å jobbe... Men synes ikke jeg kan sykemelde meg så fort etter sist gang for bare en uke siden, da kommer folk garantert til å begynne å lure... Tror ikke det synes på meg ennå i alle fall, magen er like flat som før. Men det sies jo at det ikke skal synes noe før etter ca 3 mnd? Er 10 uker i dag, da. Babyen min er et foster;) Nå begynner jeg for alvor å tro at dette kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #233 Del Skrevet 6. september 2007 Magen min har synes en liten stund, men stort sett bare når jeg ikke har klær på Hurra for at den lille spiren din har gått fra embryo til foster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #234 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, nå er alle organer ferdig dannet Jeg har nå gått opp et par tre kilo selv om det ikke synes på magen. Tror heller jeg har fått et par kilo på hoftene/rumpa - buksene er litt vanskeligere å ta på, men når jeg først har dem på, synes jeg de passer omtrent som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #235 Del Skrevet 6. september 2007 Har ikke fått veid meg siden jeg var på 1.svangerskapskontroll i uke 8-9. Har ikke vekt hjemme. Så jeg vet ikke om jeg har gått opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2007 #236 Del Skrevet 6. september 2007 Vi var til mamma og pappa i går. Der fortalte lillemor hva som skulle skje, og de ble veldig glade. Mamma sa hun var ikke overrasket, de hadde ventet at vi ville ha flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #237 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg veier vanligvis 65-67 kg. På kontroll veide jeg 69 kg, men synes som sagt ikke at jeg har fått noe mage. Men så skal det sies at jeg har den kroppstypen med flat mage, men brede hofter/lår/rumpe... Lurer på hvor mye jeg går opp til slutt... Og hvor stor magen blir. Jeg er høy, så kanskje jeg ikke får så stor mage. Det hadde vel vært det mest praktiske Men håper ikke folk går rundt og ser det på meg altså! Det virker som det er mange av dem som bare ser sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #238 Del Skrevet 6. september 2007 Vi var til mamma og pappa i går. Der fortalte lillemor hva som skulle skje, og de ble veldig glade. Mamma sa hun var ikke overrasket, de hadde ventet at vi ville ha flere. Så koselig da! Vi har ikke sagt noe til mamma og pappa. Lurer på hva de vil si... Det blir deres første barnebarn, og de er ganske unge (mideten av 40-åra), så det blir nok litt rart for dem og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 6. september 2007 #239 Del Skrevet 6. september 2007 Vi har heller ikke vekt hjemme så det blir spennende å se neste gang jeg skal veie meg... Og så knaskesyk jeg er hele tiden det trenger ikke være usunt det jeg stapper i meg, men jeg har fått sånt behov for å putte noe i munnen hele tiden....Herregud, hvordan skal dette gå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #240 Del Skrevet 6. september 2007 He he, jeg er også mer sulten enn før. Og jeg er av den "sultne typen" - har ganske høy forbrenning virker det som - spiser et måltid, og like sulten et par timer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå