Gjest lmari Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 Nå var det da veldig lenge siden vi har hatt en middagsdiskusjon.. Så jeg bare spør - hva skal dere ha til middag i dag?? Sambo jobber overtid, så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på selv enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Blir ikke middag, ble invitert på ost og rødvin m venninnegjeng....sånn på en helt alminnelig mandag......Kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Hmm.. Jeg tror det blir Tikka Masala med ris, kylling og grønnsaker! mmh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Pannestekt sandwich med skinke og avocado. Har sett matprat-reklamen, og har bare tid til å spise i forbifarten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg er tom for middagsideer,så i dag blir det brødskive med banan!! :oops: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag skal vi ha lapskaus. Ikke det jeg har mest lyst på, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag var det pizza til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Nope.. ikke kyllingting likevel! Det blir grillet mat.. Grillet pølse, kylling og grønnsaker! *glederseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Her blir det ost- og skinkepai med hvitløksbaguetter ved siden av *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Tipper jeg endre opp med pizzarester fra i går eller evt. pølse i brød. Typen jobber overtid, så... MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag tenkte jeg at jeg skulle kose meg, fordi jeg har vært så flink i dag Så i dag lager jeg meg biffsnadder med ris og hvitløksbaguetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg hadde gledet meg til wienerpølser med ris og isbergsalat, men til min store fortvilelse hadde jeg verken pølser eller salat i kjøleskapet, og jeg gidder ikke å reise på butikken...Så nå blir det pasta med stekte grønnsaker og røkt kjøttpølse til. Og kanskje litt ostesaus...Nam, nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 17. mars 2003 #13 Del Skrevet 17. mars 2003 - "Suppe på en spiker" idag, dvs. linsesuppe med masse gode grønnsaker og krydder - pluss hjemmelagede grove rundstykker....mmmm....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 17. mars 2003 #14 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag ble det svineschnitzel med god saus og potetbåter stekt i ovnen (må innrømme at sausen var posesaus, noe jeg sjelden spiser, men denne var faktisk god når du hadde en del fløte i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. mars 2003 #15 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag: Dim Sum. (fordi det er mange ting å feire i dag)! I går laget jeg kjempegod kylling m/vårløk, palmesukker, chili, fiskesaus, ingefær og ris. mmmmm så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. mars 2003 #16 Del Skrevet 17. mars 2003 Pasta m/ kylling og gresk salat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Change Skrevet 17. mars 2003 #17 Del Skrevet 17. mars 2003 Vi har hatt kjøttpudding,poteter,brokkoli,gulrot og tomatsaus! Lenge siden vi har hatt poteter så det var godt! Embla: hva er Dim Sum(?) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. mars 2003 #18 Del Skrevet 17. mars 2003 Filet av sei sammen med en krydret tomatsaus, salat med rømmedressing og hjemmelaget potetmos. Veldig godt! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. mars 2003 #19 Del Skrevet 17. mars 2003 Idag hadde vi sambo's spesial Wok med biffstrimler, løk, gulrøtter, paprika, nudler og sterk saus... nam nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 17. mars 2003 #20 Del Skrevet 17. mars 2003 Fiskekaker i brunsaus, makaroni, gulrot og brokkoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå