Gjest sunshine-t Skrevet 28. januar 2004 #201 Del Skrevet 28. januar 2004 Den er god!hehe! var rangler i natt og jeg. og ser desto verre ut.. hehe!! føler meg som en dass i trynet. men det er utrolig hva sminke kan gjøre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. januar 2004 #202 Del Skrevet 30. januar 2004 Når du blir ferdig med å rydde, er du hjertelig velkommen hit! Jeg kommer gjerne og henter deg, og om du vil passe Ida samtidig er det helt OK! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 8. februar 2004 Lenge siden jeg har sjekket dagboken min, jeg har nesten glemt at jeg har den.. Takk for tilbudet Qlio :D Når passer det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #204 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er galt med meg og hvor har jeg blitt av? Det var ikke slik jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #205 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen ganger så lurer jeg på hvor i rekken jeg stod da hjerner ble utdelt.. Vi hadde vannlekkasje på badet og i gangen for ett års tid siden og jeg har jo selvsagt fått helt angst for at det skal skje igjen. Særlig nå som gangen er nyoppusset og vi har fått nytt gulv. I allefall oppdaget jeg en vannflekk på gulvet der vannet kom frem da vi hadde lekkasje og jeg ble for å si det mildt lettere hysterisk. Jeg fikk tak i sambo som var på jobb og var klar til å ringe borettslaget og forsikringsselskap. Gjett om jeg følte meg teit da jeg litt senere oppdaget at vannet kom fra ett teppe jeg hadde hengt til tørk over dodøren :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. februar 2004 #206 Del Skrevet 8. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #207 Del Skrevet 8. februar 2004 Okai da, det var vel litt komisk Uff, noen ganger blir jeg bare skikkelig oppgitt over meg selv. Jeg vet at jeg ikke er så veldig lur, men jeg hadde da i det minste trodd at jeg var gjennomsnittlig intelligent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. februar 2004 #208 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg må bare le av det skriver Jeg tror nå du er litt over gjennomsnitte å jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #209 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg må bare le av det skriver Jeg tror nå du er litt over gjennomsnitte å jeg da Hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #210 Del Skrevet 8. februar 2004 A boom boom ba Can you hear my heart beat in this hurt A boom boom ba.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. februar 2004 #211 Del Skrevet 8. februar 2004 veldig godt humør du er i nå da! Nå skal jeg legge meg, vært oppe alt for lenge. Må ut døren her før kl 5:55!!!! Hardt å pendle to timer for å komme til skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #212 Del Skrevet 9. februar 2004 veldig godt humør du er i nå da! Nå skal jeg legge meg, vært oppe alt for lenge. Må ut døren her før kl 5:55!!!! Hardt å pendle to timer for å komme til skolen! Oj, det var tidlig! Ha en fin dag i morgen da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #213 Del Skrevet 9. februar 2004 Aaaaah nyyyytelse! Soverommet er skrubbet med grønnsåpe og vi har lagt på rent sengetøy. Gleder meg til å legge meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 9. februar 2004 Dagens første røyk Jeg har blitt så utrolig flink og røyker nå max 3 for dagen. Gjett om jeg er stolt over meg selv. Også har vi endelig fått spisebord! Middagene blir så mye bedre nå enn da vi satt foran tv og måtte balansere tallerkenen på fange fordi salonbordet er for lavt. Sol er fint det, men det minner meg på at jeg må vaske vinduene på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #215 Del Skrevet 9. februar 2004 Drittisbilen! Den ringer og frister og herjer på. Det er ikke bare bare å sitte hjemme alene uten penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. februar 2004 #216 Del Skrevet 10. februar 2004 stakkars lille deg.Ikke lett å få jobb nå om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 11. februar 2004 Var en tur på Triaden i dag, og her er en oppfordring til alle damer mellom 30-50 år som vet at de satt på ene røykerommet i dag Det er faktisk folk som har tenkt å spise der inne, og når det sitter 7-8 ustelte damer som ser ut som om de har sovet i klærne sine og som ikke har vasket håret på 14 dager så er det ikke merkelig at folk sender rare blikk. Hilsen hun som snudde i døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #218 Del Skrevet 11. februar 2004 Innom med en klem og allverdens ønsker om at det går din vei med jobb snart! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #219 Del Skrevet 11. februar 2004 Takk Mie :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. februar 2004 #220 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei Starie! Gratulerer med spisebord :D Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå